Mommybloggers topic

Hebben jullie de story van Tien gezien waarin ze Maïk filmt (met filter dus bijna onherkenbaar) waarin ze hem vraagt ‘zeg eens waarvan je nieuw pakje is want zoveel vrouwen vragen dat’ zie je hem wat bewegen en dan zegt Tien uiteindelijk maar zelf ‘van N. Oppies, leuk he’ :roll_eyes:
Zo een ongemakkelijke story om naar te kijken

7 likes

Ja super awkward idd. Vind dat ook echt een naar filter :s

2 likes

Wat ik vooral ongemakkelijk vind is dat het een super basic pakje is ( en er zeg maar niet uitspringt) en er dan zogenaamde héél veel vrouwen ( waarom ook vrouwen?!?!) naar vragen. Zeg gewoon yo dit pakje heeft Maik gekregen van N.oppies, doei.
En dat filter is idd doodeng.

3 likes

Lekker je kind van 1 merk geil maken, heel normaal toch.

Ik vond dat pakje ook totaal niet bijzonder maar ja alles voor #gekregen

@Ludo inderdaad heel normaal :roll_eyes:

Ooo ik zie net een hele dramatische insta story van Wil voorbij komen. Ik kan wegens omstandigheden even geen YouTube luisteren ( oordopjes vergeten) maar wie vertelt mij even waar dit over gaat? :innocent: Iets met een mental breakdown en de struggles van een mommyvlogger.

1 like

Het staat in het verkeerde topic:

3 likes

Ik ben die verhuivlogs van A.lboe aan het kijken. Ik vind dat huis echt niet mooi ingericht? Dat ze die vloer erin laten, en die keuken alleen beplakken, echt niet mijn ding.

1 like

Ik vond hem in het programma ook altijd leuk en ontroerend soms, tot dat ik er op ging letten hoe hij zijn kinderen toespreekt steeds. Echt op een gare manier en zo er bovenop zitten ofzo. Ik weet niet waarom maar ik krijg er jeuk van

Is ook echt niet mijn smaak. Snapte ook niet hoe je bedenkt dat sommige dingen (de keuken beplakken) een goed idee zijn.

1 like

@oliverqueen @Solsikke Dank!
Lijkt mij overigens wel heftig, twee kids (met hun leeftijd) in je eentje. Ik weet dat er veel meer zijn. Echt, ik neem mijn petje ervoor af…

2 likes

Hoe weten jullie dat het op een industrieterrein is?
Bij mij in de beurt hebben we ook een bedrijventerreintje maar dat is echt één straat achter een hele woonwijk waar je dus in twee minuten staat. Of is dit echt iets dat van een woonwijk af ligt?

Dit is een grap hoop ik o.O

Ik raad je aan om de reacties onder het originele bericht te lezen.

1 like

De avond ervoor sliepen ze allebei al vóór 19.00 uur. En de avond daarvoor heeft ze uren haar nagels kunnen lakken. En een Al.belli fotoalbum in elkaar weten te knutselen.
Maar gelukkig nam haar moeder de Bende van Ellende een dag mee op stap, zodat zij kon uitwaaien en filosofisch haar leven kon overdenken, leunend op het hek van postbode Simon.

Ik denk dat haar tranen een combinatie waren van de mokkenstress, Djurre die er niet was en een eigengereide peuter. Mag je best even om huilen, doen moeders wel vaker.

11 likes

Waarom zou je hier een artikel over schrijven?? Als ik het uberhaupt een artikel kan noemen, dit lijkt net zo’n stukje op cosmopolitan ofzo https://www.laviesanne.nl/oeps-zetpil-in-het-verkeerde-gaatje/

8 likes

Wow heftig! En dan vooral op zo’n manier geschreven dat het humoristisch is ten kosten van je kindje.

4 likes

Wow het lijkt net zo’n ingestuurde brief in zo’n mommy tijdschrift ofzo. Hihaho oeps zetpil verkeerd ingebracht. Tuurlijk kan het een keer gebeuren maar om het vervolgens in zo’n artikel online te plaatsen… Wat wil je hier dan ook mee bereiken?

3 likes

Oh wauw ik heb hier geen woorden voor. Erger me aan haar ‘grappige’ titel ook. Wat een vervelend mens.

7 likes

op zeker dat er pervs zijn die dit fantastisch vinden. denk even na mens.

22 likes