jaa de dames hebben altijd losse haren. Komt regelmatig voorbij dat mensen dat onverzorgd vinden, en niet snappen dat Zenner ooit een samenwerking is aangegaan hahaha. Maar nu is het dus vast
Dat stukje gaat over een aanstellende moeder met glutenallergie dus ik lach me dood om die vergelijking
ik begin die ads steeds sneller te herkennen aan de random verhaaltjes, jullie ook?
Ja hoe langer de tekst ook, hoe groter de kans op een ad
Dat snap ik, ik bedoel meer dat wilvantien altijd alles HI-LA-RISCH vindt.
Daar staat ze op het forum toch bekend om?
ik ben niet heel bang voor zelfspot hier⦠het is gewoon echt een uitdrukking voor haar. ik gok dus vocabulaire.
dat ze beginnen met een verhaal over vriendschap en dat het uiteindelijk een reclame voor schimpie blijkt te zijn.
alsof ze zich moeten indekken door een ālang en geloofwaardigā verhaal te verzinnen, want anders komt het vast niet spontaan over (dat ze zoals nu plots een fotoboek maken)
Maar juist dat te lange verhaal maakt het niet meer spontaan en juist duidelijk een spon
- We zijn al jaren goede vriendinnen
- Soms zeggen mensen: jullie lijken wel met elkaar vergroeid
- Groei is belangrijk
- Weet je wat ook groeit? Teennagelschimmel.
- Koop nu schimpie.
Logisch toch?
Muahaha. Like was niet genoeg.
" Thereās nothing I love more than exploring the great outdoors on a good hike. Itās something Iāve always done since I can remember and always will. Sometimes Iāve had friends who couldnāt go on hikes with me because of hemorrhoid discomfort and it was a real bummer. You also may love the outdoors but find it difficult to venture out for this same reason. Have no fear because Preparation H now comes in an easy to carry totable size. Yep! Preparation H Totables are small enough to tuck away in your pack for easy access and quick relief. Donāt let hemorrhoid discomfort get in the way of your next big adventure. Now get out there and explore your world."
hahaha! exact!!
Echt he, wat een aanstellers
Hahaha, die van Martine ook over de āwhitening tandpastaā.
Wel geweldige heerlijke eerste reactie over dat die tandpastas als schadelijk bekend staan. Dat wist tante tien dan weer even niet :ā)
Haalt overigens ook hun hele āwe waren al enthousiast en nu werken we samenā-bullshit-excuus onderuit.
HAHA ik bedoelde juist hoe aanstellerig dat jouw vrienden aaaaltijd afzeggen ivm een aambei. Mijn sarcasme kwam nie lekker over
Wow heeft Wil gewoon een instapost in mijn schattige stadje ( haar woorden) in BE. Ff heel vreemd om die 2 dingen samen te zien.
En stiekem ook jammer dat ik haar niet toevallig tegen het lijf ben gelopen.
I canāt met Daddyhox die het zo ontzettend bijzonder vindt om 5 dagen alleen met kids te zijn. Na 2 uur zonder zijn ega, doet hij alsof hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden. Niet te doen in wat voor bubbel hij en Rachel levenā¦
Ben ik de enige die zich (al heel lang) stoort aan de username āhuismutsā? Want ik denk dan aan iemand die in comfy kleren, met de kat op schoot een kop thee drinkt voor de tv of met een boek. Niet iemand die boho-chique loopt te flaneren op Ibiza, glampen in KroatiĆ«, of āhippeā make-overs realiseert.
Huismus: iemand die graag thuis zit
Muts: burgerlijke, saaie vrouw die nooit eens uit de band springt