Mommybloggers topic

Idd. En ja het zal meerdere mensen eens overkomen zijn. Maar er staat een fucking foto bij van haar kind. Denk na zeg jezus.

Ik kan alleen maar denken aan sudocreme in je foef. Dat lijkt me echt heel naar ook. :confounded:

Verder een artikel om je website op te vullen en dan maar zo iets nutteloos te schrijven? Arm kind.

1 like

Ja precies. Een tijdschrift waar je zoiets ANONIEM kan insturen.

2 likes

En zo’n zetpil die brandt

Dat het haar gebeurde vind ik niks van hoor, laat ik dat even voorop stellen. Kan de beste overkomen. Maar het openbaar ‘grappig’ delen vind ik wel iets van.

13 likes

Nee ik ben ook benieuwd wat haar vriend hier van vindt!

Haha, misschien zegt hij wel weer “jemig San, wat kun je wel” .

Maar echt
 wat een bizar artikel :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik heb even op die site van haar wat andere stukken gelezen maar godsamme. Die chick heeft echt geen filter hoor. Uiteraard mag je als moeder ook de vervelende kanten van het moederschap belichten omdat lezers behoefte hebben aan ‘echtheid’. Maar ook over haar zoontje en de oppas/bso en dat dat allemaal niet goed ging en hij geen vriendjes had op de bso? Waarom moet de wereld dit weten?

7 likes

Voor mij echt de druppel om Sanne niet meer te volgen, haar blog stelt sowieso niets meer voor. Alleen maar spon of (hele slechte) artikelen van 3 regeltjes. no thanks

2 likes

Wow ik word hier echt een beetje boos van. Stel je voor dat je dit over jezelf als baby terugleest later. Of dat je klasgenoten dat doen.

1 like

ze doet ook niet aan sponvermelding geloof ik

Transparante en integere blogger

1 like

Dat is wat ik me ALTIJD afvraag bij van die scĂšnes dat je mensen ineens uit verschillende hoeken voorbij ziet lopen:
Zetten ze dan serieus de camera ergens neer om voorbij te lopen, dan terug de camera te pakken, hem ergens anders neer te zetten, weer voorbij te lopen? :’) echt zo achterlijk. Het is ook altijd van best wel een afstandje. Wordt zo’n camera dan nooit eens meegegrist door een dief? Makkelijkste diefstal ooit.

5 likes

Haha ja dit vraag ik me ook altijd af. Maar ook als vloggers zichzelf filmen terwijl ze aan het huilen zijn vraag ik me echt af hoe dat gaat. Proberen ze dan een paar tranen eruit te persen voor de camera of zitten ze middenin een huilbui en denken ze dan wow ja echt een goed moment om mijn camera erbij te pakken of hoe gaan deze dingen. Zoveel vragen.

10 likes

Ja haha dit ook. En ook als ze op hun dooie gemakje in de camera lopen te vertellen van “ooooh ik heb zooooooo veel haast, snel snel snel want ik kom te laat, snel opschieten”
Maar je bent met één arm uitgestrekt je camera op je smoel aan het richten, gaat het niet veel sneller als je dat ding weglegt en je twee handen hebt?

13 likes

Geen flauw idee waar dat ligt maar dit is een veelvoorkomend vlogverschijnsel waar ik me altijd over verbaas bedoel ik!

Maar het gaat me niet om die twee specifiek! :slight_smile: gewoon in het algemeen vind ik het zo raar

@LaPetiteRobeNoire haha ja ik snap het, meer uiting van ongeloof zo zinloos ofzo vind ik het haha

Oke sorry dan, omdat je nog verduidelijkte waar ze wonen.

Er is bijna geen streetview in Duitsland omdat zoveel Duitsers klaagden dat ze hun huis er niet opwilden dat Google zei ‘Ok Fak jullie allemaal dan maar’. Zelfde voor grote delen van Oostenrijk.

Maar dat zijn ook notoire paranoĂŻde landen als het aankomt op technologie en digitalisering (zoals het feit dat je in Duitsland zo vaak nog niet kan pinnen in winkels)

9 likes

Haha ja ik bedoelde het niet betuttelend alsof jij dat niet snapte hoor, maar dus ook omdat het iets is wat ik nooit helemaal kan vergeten bij vloggers.
Niet alleen bij vloggers trouwens: toen ik me een tijdje met documentaires bezig hield voor mijn werk ook. Het ging op een gegeven moment om docu’s waarbij mensen in barre omstandigheden moeten overleven (a la Bear Grills). Ik vond het altijd cringy: als het een soloproject was betekende dat dat ze zelf de camera opgebouwd en afgebroken hadden om bv dat soort wandelshots te maken. Als er een crew bij betrokken was betekent dat dat er sowieso één man extra bij stond om doelbewust te filmen op het moment dat jij zogenaamd hulpeloos ergens ligt te verhongeren (en een crew is doorgaans weldoorvoed :joy: )

2 likes

Eh maar nu is via dit topic toch haar huis heel makkelijk te vinden als je de laatste 10/20 berichtjes hier leest?

1 like