Mommybloggers topic

En dat is niet toegestaan. @FrauHelga graag al je berichten aanpassen waarin gerefereerd wordt aan een woonlocatie. @Slaapmuts ook jouw bericht geeft teveel hints naar het vinden van een adres.

En dan nu weer ontopic.

1 like

We willen niet dat mensen op ideeën gebracht worden en via dit forum adressen kunnen vinden. Dus daarom staan we ook geen tips of hints toe.

5 likes

Dit ja, dat denk ik nu ook altijd :joy:

Ja ik volg haar. Man, man, man, waarom moet dat online?? In een vlog zie je het maar heb het ook al vaker op insta voorbij zien komen.
Zij waren ook naar een zika land op vakantie geweest en was vlak daarna zwanger (of daar zwanger geworden). Lekker slim.

Heeeee op de nieuwe insta post van Kelly hebben de dames hun haren vast!

1 like

Er werd hier een x gesproken over het ‘onverzorgde haar’ van haar dochters. Later liet ze op stories zijn dat mensen haar daar ook naar gingen vragen :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Kelly liet eerst haar dochters (bijna) niet herkenbaar zien, waarom nu wel? Ik volg haar al heel lang niet meer, maar ik zie allemaal gezicht foto’s op instagram.

1 like

Die annic zal wel hebben gecoacht dat dat een goede stap is in haar succesvolle carriĂšre.

Maar de woordvoeringslijn is dat ze er goed over hebben nagedacht en dat ze zich er goed bij voelen en dat ze positief en negatief worden beĂŻnvloed door YouTube (wat? Ja. Geen idee.)

Ik vind het echt heel erg jammer als (mommy)bloggers dat doen
 het zou vast beter bekijken en dus beter verdienen :confused:

Over nagedacht of niet, je zou als kind zijnde alles maar terug zien. Net als al die andere duizenden mensen die jou hebben gezien

1 like

Ik verbaas mij erover dat Alboe niet snapt dat haar dochter van 3 niet in haar eigen ‘mooie speelkamer’ wil spelen maar alles naar de woonkamer sleept. Ze is DRIE. Dan is 1 zelfstandig leren spelen nog in ontwikkeling en 2 wil een kind dan nog graag in nabijheid van een ouder zijn. Snap sowieso speelkamers die afgesloten zijn van de woonkamer niet. Ja je heb geen zooi in beeld, snap dat dat de reden is, maar dat je kind daarbij afgezonderd moet spelen weegt daar toch niet tegenop? Vervolgens krijgt zo’n kind constant te horen waarom ze niet ‘in haar eigen mooie speelkamer’ wil spelen.

19 likes

jaa de dames hebben altijd losse haren. Komt regelmatig voorbij dat mensen dat onverzorgd vinden, en niet snappen dat Zenner ooit een samenwerking is aangegaan hahaha. Maar nu is het dus vast :crazy_face:

1 like

HI-LA-RISCH

Is dit nou inmiddels zelfspot of gebruikt ze dit echt in haar vocabulaire?

12 likes

Dat stukje gaat over een aanstellende moeder met glutenallergie dus ik lach me dood om die vergelijking :joy::joy::joy:

3 likes

ik begin die ads steeds sneller te herkennen aan de random verhaaltjes, jullie ook?

38 likes

Ja hoe langer de tekst ook, hoe groter de kans op een ad

12 likes

Dat snap ik, ik bedoel meer dat wilvantien altijd alles HI-LA-RISCH vindt.
Daar staat ze op het forum toch bekend om?

image

5 likes

ik ben niet heel bang voor zelfspot hier
 het is gewoon echt een uitdrukking voor haar. ik gok dus vocabulaire.

2 likes

dat ze beginnen met een verhaal over vriendschap en dat het uiteindelijk een reclame voor schimpie blijkt te zijn.

17 likes

alsof ze zich moeten indekken door een ‘lang en geloofwaardig’ verhaal te verzinnen, want anders komt het vast niet spontaan over (dat ze zoals nu plots een fotoboek maken)

Maar juist dat te lange verhaal maakt het niet meer spontaan en juist duidelijk een spon

7 likes