- We zijn al jaren goede vriendinnen
- Soms zeggen mensen: jullie lijken wel met elkaar vergroeid
- Groei is belangrijk
- Weet je wat ook groeit? Teennagelschimmel.
- Koop nu schimpie.
Logisch toch?
Logisch toch?
Muahaha. Like was niet genoeg.
" Thereâs nothing I love more than exploring the great outdoors on a good hike. Itâs something Iâve always done since I can remember and always will. Sometimes Iâve had friends who couldnât go on hikes with me because of hemorrhoid discomfort and it was a real bummer. You also may love the outdoors but find it difficult to venture out for this same reason. Have no fear because Preparation H now comes in an easy to carry totable size. Yep! Preparation H Totables are small enough to tuck away in your pack for easy access and quick relief. Donât let hemorrhoid discomfort get in the way of your next big adventure. Now get out there and explore your world."
hahaha! exact!!
Hahaha hĂš zo vervelend die vrienden die nooit mee gaan wandelen vanwege aambeien, heb dat echt wekelijks
Echt he, wat een aanstellers
Oh ik bedoelde niet ik heb zelf wekelijks aambeien maar wekelijks vrienden die deze smoes gebruiken hahah nouja niet dat uitmaakt #geenschaambei
Hahaha, die van Martine ook over de âwhitening tandpastaâ.
Wel geweldige heerlijke eerste reactie over dat die tandpastas als schadelijk bekend staan. Dat wist tante tien dan weer even niet :â)
Haalt overigens ook hun hele âwe waren al enthousiast en nu werken we samenâ-bullshit-excuus onderuit.
HAHA ik bedoelde juist hoe aanstellerig dat jouw vrienden aaaaltijd afzeggen ivm een aambei. Mijn sarcasme kwam nie lekker over
Wow heeft Wil gewoon een instapost in mijn schattige stadje ( haar woorden) in BE. Ff heel vreemd om die 2 dingen samen te zien.
En stiekem ook jammer dat ik haar niet toevallig tegen het lijf ben gelopen.
I canât met Daddyhox die het zo ontzettend bijzonder vindt om 5 dagen alleen met kids te zijn. Na 2 uur zonder zijn ega, doet hij alsof hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden. Niet te doen in wat voor bubbel hij en Rachel levenâŠ
Ben ik de enige die zich (al heel lang) stoort aan de username âhuismutsâ? Want ik denk dan aan iemand die in comfy kleren, met de kat op schoot een kop thee drinkt voor de tv of met een boek. Niet iemand die boho-chique loopt te flaneren op Ibiza, glampen in KroatiĂ«, of âhippeâ make-overs realiseert.
Huismus: iemand die graag thuis zit
Muts: burgerlijke, saaie vrouw die nooit eens uit de band springt
Ik vind het ook een vreselijke naam.
Gaat ze maar 5 dagen naar Aruba?! My god.
Ik heb bij de Huismuts het idee dat de relatie helemaal niet zo goed zit, met steeds die dankbaarheidsupdates op socials. De hele vibe klopt gewoon niet.
Ik vind het sowieso raar dat je openlijk op social media dit soort dingen gaat doen. Moet de kijker weten dat je oh zo van elkaar houdt en je blij bent met elkaar? Is het anders niet echt? Ben je anders geen gelukkig getrouwd stel? Lijkt me zo vermoeiend als je zelfs online moet âbewijzenâ dat je van elkaar houdt.
Zie net via Instastories van Wil en Toen dat er blijkbaar mokken kapot zijn gegaan, best lullig. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Ik verbaasde me al over het inpakken. Ze hadden er toch alleen maar wat stro omheen, of heb ik dat mis? Bubbelplastic in dikke lagen er om heen is veiliger.
Hebben ze geen reserves? Je moet er toch rekening mee houden dat dit gaat gebeuren? Lekker doordacht weer.
Nieuwe mokken sturen of vergoeden neem ik aan. Is gewoon de wet, je afnemers hebben recht op een goed en compleet product