Ik vind het ook super sneu voor hen en ik geloof echt wel dat ze oprecht dachten dat zij het goed verpakt hadden.
Alleen volgens mij hebben ze alles veel te gehaast verstuurd. Op website van Post NL staan duidelijke tips over hoe je breekbare producten moet verpakken, namelijk met bubbeltjesplastic. Dus als je dan bewust kiest (met een goede reden wat mij betreft, namelijk milieu!) voor een andere verpakking verstuur dan eerst een paar mokken als proef om te testen of het heel aankomt. Neem daar de tijd voor. Ik denk dat mensen het met liefde een week later ontvangen als ze het dan 100% heel krijgen.
Ook vond ik het allemaal wat ondoordacht overkomen in de vlog. Dat ze een hele ochtend met zân 2âen besteden aan het bezoeken van winkels op zoek naar een statafel. Ik dacht toen echt:
- Euh, heb je daar van te voren niet over nagedacht⊠goh tafel voor inpakken zou handig zijn.
- Waarom met zân 2âen? Kan 1 iemand prima alleen doen.
- Waarom bel je van te voren niet naar de winkels: Verkoopt u statafels? I.p.v. overal op de bonnefooi heen te gaan en te horen krijgen dat ze geen statafels verkopen. Zonde van je tijd.