Mommybloggers topic

Ze hebben reserves, maar niet genoeg voor alles wat kapot is.
Bijna een kwart is niet heel aangekomen.

1 like

Wow dat is veel! Wel echt lullig, ook voor hun natuurlijk.

1 like

Viel me ook op dat één van de twee, volgens mij Willemijn, ook nog eens heel weinig van dat hooi spul gebruikte. Zat al vol verbazing te kijken.

5 likes

Lekker karig, net zoals haar maaltijden.

28 likes

Even om de dames te verdedigen: spullen van Sissy Boy komen ook vaak zat kapot aan, volgens mij is er ook wel wat winst te behalen in hoe PostNL omgaat met spullen. Dan kun je het nog zo mooi/goed inpakken, maar als je 'm maar hard genoeg ergens neer gooit, gaat het echt wel kapot.

1 like

Ik vind het heel sneu voor ze van die mokken, en ik denk dat ze het echt netjes op gaan lossen (zoals Martine al zegt: geld terugstorten of nieuwe mokken leveren). De mokken zelf vind ik saai, maar hoe ze het aangepakt hebben (lokale maker, eerlijke prijs, proberen mileubewust te verpakken) vond ik echt wel goed. Als er echt zoveel kapot is gegaan kan ik me ook wel voorstellen dat ze niet genoeg reserves hebben (want ze hebben dus wel gewoon reserves).
Ik zou trouwens ook denken dat hooi/stro een goed verpakkingsmateriaal is, mits je er genoeg van gebruikt?

Het stukje over dat postnl juist met pakketjes gaat voetballen vind ik trouwens wel een beetje raar om erin te doen. Ik vind dat een zware beschuldiging naar een ander bedrijf toe en zonder bewijs een fikse en schadelijke roddel :frowning:
Belachelijk als het waar is natuurlijk, daar niet van

22 likes

Nee volgens mij niet dus zal wel even duren voordat er nieuwe gemaakt zijn. Lekker lullig dan :joy:

Ik vind het ook super sneu voor hen en ik geloof echt wel dat ze oprecht dachten dat zij het goed verpakt hadden.

Alleen volgens mij hebben ze alles veel te gehaast verstuurd. Op website van Post NL staan duidelijke tips over hoe je breekbare producten moet verpakken, namelijk met bubbeltjesplastic. Dus als je dan bewust kiest (met een goede reden wat mij betreft, namelijk milieu!) voor een andere verpakking verstuur dan eerst een paar mokken als proef om te testen of het heel aankomt. Neem daar de tijd voor. Ik denk dat mensen het met liefde een week later ontvangen als ze het dan 100% heel krijgen.

Ook vond ik het allemaal wat ondoordacht overkomen in de vlog. Dat ze een hele ochtend met z’n 2’en besteden aan het bezoeken van winkels op zoek naar een statafel. Ik dacht toen echt:

• Euh, heb je daar van te voren niet over nagedacht
 goh tafel voor inpakken zou handig zijn.
  • Waarom met z’n 2’en? Kan 1 iemand prima alleen doen.
  • Waarom bel je van te voren niet naar de winkels: Verkoopt u statafels? I.p.v. overal op de bonnefooi heen te gaan en te horen krijgen dat ze geen statafels verkopen. Zonde van je tijd.
16 likes

Vind dat wel echt sneu. Zat zoveel handwerk in die mokken. Daarnaast ook vrij prijzig in productie. Lijkt me best een zware financiële domper als je 60 van die mokkensets moet gaan vergoeden op een oplage van 300.

2 likes

In de winkel? Het wordt natuurlijk wel een ebook he. Minder kosten, meer moneys.

4 likes

Ik had na het bekijken van die vlog een paar dagen geleden exact dit getypt met die drie punten en toen weer verwijderd (omdat ik me een soort moppersmurf voelde) :see_no_evil: ik vond dat ook zo raar en onpraktisch.

10 likes

haha moppersmurf, ik ken het, dat je jezelf daarin voelt veranderen soms. het is ook een fijne lijn tussen dat het je energie teruggeeft en het je juist extra kost he, met over dingen mopperen?

4 likes
3 likes

Ik vind die titel zo negatief hĂš.

6 likes

@wilentien

Niet hun persoonlijke.

1 like

Hebben zij ook een persoonlijke insta?

De Huismuts promoot nog even cruise vakanties in haar instastory. :persevere: Kan iemand haar de link doorsturen van het filmpje waarin ze uitleggen hoe slecht dit is?

7 likes

Ik zou echt not amused zijn als iemand op mijn scooter of auto zou gaan zitten. Ken deze beide vrouwen niet, maar ik vind het toontje van die Diana ook heel arrogant overkomen

12 likes

aso. gewoon aso. ik heb hier weleens meisjes voor de deur voor foto’s en dat is helemaal prima maar ze motten niet op mn spullen gaan zitten.

edit: nu wil ik een scooter om diana gabriels vanaf te sturen.

10 likes

Wtf en @Nescio

Wat aso dit. Hoezo denk je dat dat oké is om te doen :woozy_face:

1 like