Ugh ja. Heb net al die dames van mijn Insta gegooid. Cashen doen ze ook wel zonder mij
Oh ik volg een vrouw op insta die een tweeling heeft, Australisch is van oorsprong en voor de liefde naar NL is gekomen. Ze kreeg haar tweeling veel te vroeg op haar verjaardag (die hebben ook hun eigen account), maar de tweeling heeft het gelukkig wel gered.
Ze post leuk vind ik, ze bakt en ze woont in Rotterdam, haar account is kitandnancy. Ik heb haar ook nog geen reclame zien maken.
Mede om deze reden ben ik drastisch minder gaan Instagrammen; bijna alles daar is fake of spon. Ik moet zeggen dat is het niet mis.
Zij is ook echt super aardig! Ken haar via via en in het echt is ze net zo leuk.
Jaaaa!
Ikkeeee
Same
Dat geloof ik! Ze komt oprecht en lief over, ze lijkt me ook een hele lieve moeder.
_
Ik ben nu ook wel benieuwd wat ik gemist heb hier.
Ja echt, waarom zou je dit zo doen? Heb er überhaupt nooit over nagedacht om mān kind zo te vervoeren haha. En nee dit bedoel ik niet als #mamamaffia!!! Vraag t me idd gewoon af waarom ze het zitje niet gewoon gebruikt.
Scarlet doet sowieso graag dingen die niet horen, heel vermoeiend lijkt me dat.
Scarlet was toch ook degene die hem een tijd terug in een vlog op het aanrecht had terwijl ze er met der rug naartoe stond? Snap ook niet dat je dan van die dingen doet die niet heel handig zijn Ć©n ze aan de hele wereld tentoonsteltā¦
Volgens mij zodat hij kan slapen tijdens dat ze op pad zijn.
Joyce had gezegd dat Scarlet hem wat meer in zijn eigen bedje moest laten slapen overdag, ipv in de wagen dus had ze de āzitbakā er op gezet en toen was hij ook in slaap gevallen.
Wekt bij mij overigens het vermoeden dat Joyce vindt dat Scarlet hem meer rust en regelmaat met eigen bedje moet bieden ipv constant maar mee naar buiten. Maargoed dat is invullen.
Maar in zon zitje kunnen ze toch ook prima slapen? Dat ding wat wij hebben kan iig helemaal plat. Is natuurlijk niet bedoeld voor uren in te slapen, maar zo buiten de deur prima toch. En als je dan die reiswieg doet laat m er dan niet zo in zitten
Hmm maar zij hebben zoān hele ābijzondereā wagen. Volgens mij kan dat zitje niet plat⦠En die moest zij persĆ© hebben, dus daarom hebben ze er twee.
Wauw Als je professioneel aan de slag gaat met het verzenden van goederen zou je toch echt moeten weten dat de brokken worden gemaakt door de sorteermachines die volgens mij gemiddeld bijna 2 pakjes per seconde verwerken. De snelheid waaraan die dingen naar hun volgende halte gekatapulteerd worden is enorm, daarom wordt ook altijd aangegeven pakjes vollledig te vullen zodat niks kan bewegen.
Aaah vandaar. Tsjah, daar vind ik eigenlijk ook wel een beetje wat van iets met dat voor babyspullen functionaliteit/praktisch en veilig op 1 zou moeten staan en dan het uiterlijk enzo.
Het is de week van de tandpastaspon⦠Nu Joyce met haar 'ik weet nooit wat ik moet kiezen als ik voor āt schap staā. Verschrikkelijk,
Vraag toch gewoon je tandarts, of denk ik te simpel?
Huh vraag jij aan je tandarts welke tandpasta je moet kopen?