Maar ze deelt toch haar leven en niet dat van hun relatie? Ze gaf bij die posters ook een voorbeeld dat haar man iets anders had uitgekozen dat Martine niks vond (weet niet meer wat het was). En over de naam: ze zegt wat zij graag wil, dat wil niet zeggen dat dat ook het definitieve besluit is. Het kan best zijn dat ze die naam een paar keer noemt om haar man te overtuigen, daar is toch niks mis mee? Het komt volgens mij niet vaak voor dat je allebei tegelijk al een naam fantastisch vind. Vaak vindt de een het fantastisch en bij de ander moet het nog wat groeien. Bij Maik wilde Martine toch ook zoiets als Boaz ofzo als naam? Maar dat wilde haar man absoluut niet dus daar is ze toen ook vanaf gestapt.
Ik had zelf ook een naam die ik al jaaaaaren aan mijn zoontje wilde geven. Toen ik zwanger was, was mijn man ook niet gelijk weg van de naam maar uiteindelijk vond hij het wel een mooie naam. Op een schaal van 1 tot 10: als je een naam een 1 vindt, nee dan valt er weinig te redden. Maar als je de naam een 7 geeft, kan dat na een paar dagen of weken wel bijv een 8 of 9 worden als het even is bezonken.