Mommybloggers topic

Ik volgde dus zo’n dame die zwanger was van een tweeling en te vroeg is bevallen. Vond het echt een leuke vrouw. Maar ineens komt ze in mijn feed met een tube tandpasta vol in beeld, een heel lulverhaal er onder met als afsluiter #ad.

Godsamme zijn er dan niet gewoon leuke Instagrammers meer over die het puur en alleen doen omdat ze het leuk vinden?!

Sorry voor deze enorme zeikpost maar ik ben zo klaar met als die ‘mom influencers’ :face_vomiting:

6 likes

Hallo hoe moeten ze anders geld verdienen? Instagram doe je toch alleen om geld te verdienen? :shushing_face:

1 like

Ze had/heeft gewoon een bedrijf. Eerst begon ze met vloggen en toen dacht ik ‘oke oke ik doe alsof ik dit niet heb gezien’. Nu begint ze met Instagramadvertenties dus begin te vermoeden dan haar bedrijf niet zo lekker loopt ofzo. IS ER DAN NIKS MEER HEILIG!

2 likes

:woman_facepalming:

Bijzonder dat mensen gauw de stap nemen om privacy in te ruilen voor ‘bekendheid en snel geld’ :unamused:

Blijft weinig gezelligs meer over op Instagram zo. Misschien wordt het toch tijd om mijn account eens te verwijderen en een andere hobby te zoeken :joy::joy::joy:

Haha ja ik volg haar ook. Gisteren had ze ook een story over puckababy en pas na 3 filmpjes blijkt het een #spon te zijn.

Lekker vol met je kinderen in beeld. Alles voor de moneyz. Erg jammer hoor want het leek me altijd een leuke dame die haar zaken goed op orde had. Instafame maakt blind, dat blijkt maar weer.

1 like

Haha ik ook, wist ook gelijk over wie @Tessa het had. Alle ‘instagrammers’ lijken ervoor te zwichten, heel jammer. Ik volgde Michelle Bollen altijd met veel plezier vanwege haar integriteit en sponloze blog en insta, maar dat is ook al een hele tijd niet meer. En ze krijgt inmiddels ZO VEEL gratis kleding dat ik me afvraag of ze überhaupt ooit nog zelf iets koopt, op de Karen Millen jurkjes na…

Ugh ja. Heb net al die dames van mijn Insta gegooid. Cashen doen ze ook wel zonder mij :wave:t2:

5 likes

Oh ik volg een vrouw op insta die een tweeling heeft, Australisch is van oorsprong en voor de liefde naar NL is gekomen. Ze kreeg haar tweeling veel te vroeg op haar verjaardag (die hebben ook hun eigen account), maar de tweeling heeft het gelukkig wel gered.
Ze post leuk vind ik, ze bakt en ze woont in Rotterdam, haar account is kitandnancy. Ik heb haar ook nog geen reclame zien maken.

2 likes

Mede om deze reden ben ik drastisch minder gaan Instagrammen; bijna alles daar is fake of spon. Ik moet zeggen dat is het niet mis.

2 likes

Zij is ook echt super aardig! Ken haar via via en in het echt is ze net zo leuk.

1 like

Jaaaa! :joy:

Ikkeeee

Help! Nu lijd ik aan FOMO omdat het bericht van @Pantalones al weg is :weary::sweat_smile:

9 likes

Same

2 likes

Dat geloof ik! Ze komt oprecht en lief over, ze lijkt me ook een hele lieve moeder.

_

Ik ben nu ook wel benieuwd wat ik gemist heb hier. :see_no_evil:

1 like

Ja echt, waarom zou je dit zo doen? Heb er überhaupt nooit over nagedacht om m’n kind zo te vervoeren haha. En nee dit bedoel ik niet als #mamamaffia!!! Vraag t me idd gewoon af waarom ze het zitje niet gewoon gebruikt.

Haha jaaa shit betrek ons! @Pantalones

Scarlet doet sowieso graag dingen die niet horen, heel vermoeiend lijkt me dat.

10 likes