Mommybloggers topic

Maar die zijn niet allemaal meisjesMama van drie!!!1!!
Ofzo

4 likes

Ze zei dat ze nog twijfelen. Niet dat ze meteen een 4e wilt.

Ik denk dat @Fishing bedoelde dat het leek nav een Storie alsof Kelly ook binnenkort een au pair krijgt

Nee hoor?

De man van Kelly caresse (sjenkieskitchen) is wel heel erg fan van de broodjes van shell op instagram. Of zou het stiekeme spon zijn?

1 like

Echt aso dat het er niet bij staat?!

1 like

Er staat #sjenkieskitchenad. Dus sowieso spon haha.

1 like

Eerst mochten de kinderen niet in beeld, nu worden ze al ingezet bij spon.

6 likes

Ze worden ook echt heel veel gedeeld. Bijna van het ene uiterste naar het andere

6 likes

ja duhhh anders krijgen ze een minderwaardigheidscomplex. hebben ze uitgezocht hoor

5 likes

Oh shit die had ik niet gezien. Ik heb niks gezegd dan :see_no_evil::joy:

1 like

Hij staat ook behoorlijk begraven tussen de andere hashtags :wink:

Dit is echt zo een gevalletje, alle principes overboord want de kinderen brengen toch echt veel :heavy_dollar_sign: op
En het valt bij hen ook gewoon zo extreem op omdat ze vroeger (echt al in een ver verleden) de kinderen absoluut niet toonden (met een achterhoofdje als uitzondering ofzo)

4 likes

dat je dan wordt ingezet door je vader om reclame te maken voor broodjes die je bij een fucking tankstation kan kopen. bedankt pap

43 likes

Hoho, is niet zomaar een broodje he. Is iets heeel gezonds. Met wortel.

3 likes

De genderreveal van Tiger Elise staat online!

5 likes

En doorrrrr met de spon, vandaag Kelly in haar stories. Gaat lekker bij de fam Caresse :money_mouth_face:

Huh voor mijn gevoel is zij net 2 dagen zwanger haha. Wel leuk, eerste vlogger bij wie ik het allemaal zo leuk en oprecht vind

3 likes

Ik ben blij dat het allemaal gewoon gelijk in beeld komt zonder gigantische poespas. Leuk om naar te kijken. Alleen dat ge ‘oooh’ en gegil en ‘niet geloven’ man man kan t niet aan. Maargoed misschien ook wel logisch met al die onthullingen, dat is nu voorbij dat scheelt.

4 likes

Was vooral vervelend dat de vrouw die het filmde zo erg gilde inderdaad. Verder wel een leuke video!

3 likes