Scarlet was toch ook degene die hem een tijd terug in een vlog op het aanrecht had terwijl ze er met der rug naartoe stond? Snap ook niet dat je dan van die dingen doet die niet heel handig zijn én ze aan de hele wereld tentoonstelt…
Volgens mij zodat hij kan slapen tijdens dat ze op pad zijn.
Joyce had gezegd dat Scarlet hem wat meer in zijn eigen bedje moest laten slapen overdag, ipv in de wagen dus had ze de ‘zitbak’ er op gezet en toen was hij ook in slaap gevallen.
Wekt bij mij overigens het vermoeden dat Joyce vindt dat Scarlet hem meer rust en regelmaat met eigen bedje moet bieden ipv constant maar mee naar buiten. Maargoed dat is invullen.
Maar in zon zitje kunnen ze toch ook prima slapen? Dat ding wat wij hebben kan iig helemaal plat. Is natuurlijk niet bedoeld voor uren in te slapen, maar zo buiten de deur prima toch. En als je dan die reiswieg doet laat m er dan niet zo in zitten
Hmm maar zij hebben zo’n hele ‘bijzondere’ wagen. Volgens mij kan dat zitje niet plat… En die moest zij persé hebben, dus daarom hebben ze er twee.
Wauw Als je professioneel aan de slag gaat met het verzenden van goederen zou je toch echt moeten weten dat de brokken worden gemaakt door de sorteermachines die volgens mij gemiddeld bijna 2 pakjes per seconde verwerken. De snelheid waaraan die dingen naar hun volgende halte gekatapulteerd worden is enorm, daarom wordt ook altijd aangegeven pakjes vollledig te vullen zodat niks kan bewegen.
Aaah vandaar. Tsjah, daar vind ik eigenlijk ook wel een beetje wat van iets met dat voor babyspullen functionaliteit/praktisch en veilig op 1 zou moeten staan en dan het uiterlijk enzo.
Het is de week van de tandpastaspon… Nu Joyce met haar 'ik weet nooit wat ik moet kiezen als ik voor ‘t schap sta’. Verschrikkelijk,
Vraag toch gewoon je tandarts, of denk ik te simpel?
Huh vraag jij aan je tandarts welke tandpasta je moet kopen?
Ja, tijdens controle wel gevraagd. In ieder geval een stuk betrouwbaarder dan de reclames.
Is dat oprecht gek om te vragen? Als je naar HA moet en je hebt X (voor overthecounter)nodig, vraag je toch ook welke type?
Maar de ene tandarts werkt toch samen met merk x en de ander met merk y. Dat is toch niet te vergelijken met medicijnen halen? Dat zou ik dan bij de apotheek navragen eigenlijk ook. Nog nooit gehoord dat mensen dat deden eigenlijk!
Nouja, simpele overthecounter (dus bij de kruidvat te halen) ibuprofen, asperine, of pct zou ik ook voor verduidelijking vragen. Het was ook maar simpel, snelv verzonnen voorbeeld…
En ik wist niet dat tandartsen samenwerkten met bepaalde tandpastamerken
Als ze op een event of congres een mooie deal kunnen sluiten met een tandpasta merk dan gaan ze dat aanprijzen. Zo deden wij dat ook. En dan vol overgave zeggen dat dat merk echt goed is.
Ligt het nou aan mij of heeft de man van Martine nou niet zoveel te vertellen?
In één van de vorige video’s gaf ze al aan dat hij die posters aan de muur niet zo mooi vond vanwege de roze kleur en vandaag in de q&a geeft ze aan dat ZIJ een naam heeft maar dat Jorick nog niet overtuigd is. Het klinkt echt alsof haar dat niks uitmaakt. Ik zou dan zeggen: zoek een naam waarbij je beide een goed gevoel hebt.
Ze zegt ook de hele tijd IK: “als het een meisje wordt, noem ik haar zo” en “dat ik bij dit kind denk, ik ga haar Elynn noemen” en “je zou dan denken, volgens mij heb je hem gevonden”
Misschien geeft haar man er niet zoveel om en dat is natuurlijk prima, maar dit is echt het tegenovergestelde van hoe mijn vriend en ik het deden. Wij hadden echt zoiets van dat we beiden een goed gevoel bij een naam moesten hebben.
Huh hoe kom je hierbij?
Zo deden wij dat in de praktijk.
Ik snap niks van je bericht?
Maar ze deelt toch haar leven en niet dat van hun relatie? Ze gaf bij die posters ook een voorbeeld dat haar man iets anders had uitgekozen dat Martine niks vond (weet niet meer wat het was). En over de naam: ze zegt wat zij graag wil, dat wil niet zeggen dat dat ook het definitieve besluit is. Het kan best zijn dat ze die naam een paar keer noemt om haar man te overtuigen, daar is toch niks mis mee? Het komt volgens mij niet vaak voor dat je allebei tegelijk al een naam fantastisch vind. Vaak vindt de een het fantastisch en bij de ander moet het nog wat groeien. Bij Maik wilde Martine toch ook zoiets als Boaz ofzo als naam? Maar dat wilde haar man absoluut niet dus daar is ze toen ook vanaf gestapt.
Ik had zelf ook een naam die ik al jaaaaaren aan mijn zoontje wilde geven. Toen ik zwanger was, was mijn man ook niet gelijk weg van de naam maar uiteindelijk vond hij het wel een mooie naam. Op een schaal van 1 tot 10: als je een naam een 1 vindt, nee dan valt er weinig te redden. Maar als je de naam een 7 geeft, kan dat na een paar dagen of weken wel bijv een 8 of 9 worden als het even is bezonken.
Maar bij haar leven hoort toch haar relatie en zwangerschap? Het is denk ik voor mij vooral de combinatie van het vele in ik-vorm praten en het (naar mijn idee) beetje wegwuiven van haar mans mening. Misschien ervaart hij dit wel helemaal niet zo of misschien vindt hij het allemaal best, dat mag natuurlijk ook, alleen viel het mij gewoon op.
En wat betreft de namen, misschien heb ik daar te weinig ervaring mee. Mijn man en ik hebben dit nog maar één keer hoeven doen en wij zijn wel echt op zoek gegaan naar een naam waar wij allebei wel gelijk een JA!-gevoel bij hadden.
Ik vind dit soort berichten altijd zo lastig. Je kan er uiteindelijk gewoon niks over zeggen, omdat je zo niet mee krijgt hoe het daadwerkelijk gaat. Ik heb bijvoorbeeld een roze muur in de woonkamer. Vriend was niet weg van het idee, maar vond het ook niet zo heel boeiend. Nog over gesproken en uiteindelijk is hij er superblij mee. Voor een buitenstaander lijkt het alsof ik dat zelf bepaal, terwijl de realiteit is dat we beide tevreden zijn met de gang van zaken.
Ooh, ja dan kijk je er idd anders tegenaan. Als ik een vlog kijk van iemand, dan wil ik alleen over die persoon dingen zien, niet over de hele familie. Daarom heb ik ook zo’n hekel aan vloggloss, omdat die vlog’s voor een flink deel ook gaan over het leven van mr foef, maarja daar kijk ik niet voor.
En ik denk dat Martine ook zo denkt, kijkers willen haar zien en horen en niet haar man. Plus haar man wil sowieso niet in beeld en is heel erg gehecht aan zin privacy.
Want toen bijv bij die gender reveal wist hij wel allang het geslacht terwijl Martine dat niet wilde en toen kreeg ze dus niet ‘haar zin’ om er allebei pas bij de reveal achter te komen. Dus ik denk dat het vooral maar zo lijkt dat Martine haar zin krijgt maar dat komt omdat we ook puur en alleen haar leven zien.
Maar wie weet zit ik er goed langs en dramt ze wel haar zin door haha, dat kan natuurlijk ook.