Pffff die video van Martine. Kan hem echt niet uitkijken na 100 x het woord ‘energie’ te horen.
Rond kerst volgens mij.
En @Krabsalade van een kennis die als arts in een ziekenhuis werkte begreep ik wel ooit dat een jaarlijkse skitrip van haar afdeling betaald werd door een farmaceut (dus idd geen huisartsenzorg en in hoeverre dat dan invloed heeft op 't werk wil ik me ook niet aan wagen, maar vond 't wel vrij twijfelachtig)
Dat snap ik dan weer wel, als het lekkere broodjes zijn
Weet niet of dit al in het mommybloggers topic hoort, maar Elise van de blond tigers is zwanger van een tweeling! Echt leuk voor haar, volgens mij wilde ze het graag. Ben wel benieuwd hoe ze daarna haar leven gaat combineren met al die feestjes en events.
#aupair
Kelly ook binnenkort kennelijk?
Althans, zo iets zag ik voorbij komen?
Haha tuurlijk verbaasd me niks.
En dan met de zin, maar we zijn zo normaal gebleven, het echte leven. Yep, want het merendeel van werkende ouders hebben allemaal een nanny in huis. Hoe doen zij dat dan toch? Hoe kan je leven zonder een nanny?
Maar die zijn niet allemaal meisjesMama van drie!!!1!!
Ofzo
Ze zei dat ze nog twijfelen. Niet dat ze meteen een 4e wilt.
Ik denk dat @Fishing bedoelde dat het leek nav een Storie alsof Kelly ook binnenkort een au pair krijgt
Nee hoor?
De man van Kelly caresse (sjenkieskitchen) is wel heel erg fan van de broodjes van shell op instagram. Of zou het stiekeme spon zijn?
Echt aso dat het er niet bij staat?!
Er staat #sjenkieskitchenad. Dus sowieso spon haha.
Eerst mochten de kinderen niet in beeld, nu worden ze al ingezet bij spon.
Ze worden ook echt heel veel gedeeld. Bijna van het ene uiterste naar het andere
ja duhhh anders krijgen ze een minderwaardigheidscomplex. hebben ze uitgezocht hoor…
Oh shit die had ik niet gezien. Ik heb niks gezegd dan
Hij staat ook behoorlijk begraven tussen de andere hashtags