Overal lunchen en weet ik t
Dat je hem nog aan hebt staan⦠hahah
Ik hoopte al dat iemand hier een gifje van zou maken
Ik ben wel jaloers op die mini grijpautomaat hahaha
Het gaat bij bedrijven alleen maar om de publiciteit die het oplevert, het boeit ze letterlijk niks of Wil & Tien nog wat met beauty doen. Dit wordt door duizenden mensen gezien en dit is een goedkope manier van adverteren.
Ik heb alleen geen product onthouden, alleen die grijpmachine
Omg ja dat was echt vreselijk zeg. Had haar bijna willen ontvolgen daarvoor
Wat is dat met die inrichting van Martine. Zoveel kleuren en stijlen en dingen. Krijg er hoofdpijn van
In de nieuwe vlog hebben Willemijn en Martine het erover dat ze zoveel stress en drukte hebben gehad door al bestellingen en verzendingen van mokken de laatste tijd.
Maar het is toch eigenlijk heel vreemd dat zij zelf al die dingen gaan staan inpakken en labelen en zo? Van de ene kant wel leuk natuurlijk (lekker normaal gebleven en kleinschalig ), maar ze hebben zelfs een personal assistent in dienst omdat ze de andere dingen in het bedrijf alleen niet meer aankonden. Of hebben ze inmiddels die niet meer?
Het lijkt me dat je dan toch ook wel iemand voor een dag kunt inhuren om alles in te pakken en labelen en zo. Of nou ja: vreemde keus om dat soort tijdrovende, simpele handwerk dan zelf te gaan doen, als je het zo druk hebt.
En zitten ze eigenlijk nog bij een mediabureau? Ze zaten volgens mij altijd bij Adfactor maar ik kan er niets meer over vinden.
Die āopeensā past zo niet bij de āadā
Net alsof mensen geloven dat ze opeens aan die webshop moest denken. Maar ik snap dan ook nooit die ellenlange verhalen bij spon.
Oh nee, ik ben erachter gekomen dat er op de school waar ik werk twee kinderen van een mommyblogger zitten. Inclusief fotoās van haar kinderen. De kinderen worden Grote Zus en Kleine Zus genoemd en haar man volgens mij De Liefste Man. Ik kan deze vrouw echt nooit meer normaal aankijken
Waarom zou je je kinderen/man uberhaupt iemand online zo willen noemen .
Zonder de ellenlange verhalen zal ze wel denken dat we het niet interessant genoeg vinden. Moet natuurlijk wel een verhaal achter zitten!!
Ja echt super interessant dat het vloerkleed geĆÆnspireerd is op Charles Rochussen, wie kent m niet? Tien tuurlijk wel.
Rochussen is van het anuskussen?
I will see myself out now
Tien zit weer met haar hoofd in de wolken (zie insta) Ik heb haar nu ontvolgt.
Klaar met die onzin.
Ja dit is wel echt next level zweverigheid zeg
Ik zit bij de Hema een broodje te eten en in mijn eentje hardop te zuchten en met mijn ogen te rollen om de post van Tien⦠wat een gezever.
Jullie hebben duidelijk nog nooit een mooie afstemming gehad.