Mommybloggers topic

Energetische afstemming?? En ze “heeft de spirits niet per se nodig”?

Oké joh… ik vraag me ook af wat Willemijn hiervan denkt.

1 like

Nou hoop niet dat ze er te veel waarde aan hecht. Straks is haar kind echt het tegenovergestelde van alles wat ze benoemt in de caption.

8 likes

Nu al zo veel verwachtingen :sweat_smile:

7 likes

‘slechte afstemming’ is het dan.

3 likes

Luisterkindwerker… ik ben door wat familieleden die er veel mee bezig zijn toch aardig op de hoogte van ‘zweverige’ dingen, maar die is nieuw. Ach, ieder zijn ding. Hoop maar voor het kleine meisje dat het straks niet tegenvalt als ze niet zó is zoals beschreven nu…

Overigens vind ik Martine er op de foto uitzien alsof ze heel geforceerd zen/ontspannen/gelukkig probeert te kijken, maar ze dat eigenlijk op het moment van maken niet écht was.

6 likes

Hmm ik denk dat ze dat gewoon stug door blijft plakken.
Maik was toch ook al vanaf het moment dat hij geboren werd “ontzettend ondeugend” en “oh oh daar ga ik wat mee te stellen hebben” en “bende van ellende”. En nu ook een “grappenmaker” en heeft heel veel humor. Zelfs al voordat hij geboren was zei ze dat volgens mij.
Natuurlijk kan zo’n klein kindje vanaf een bepaald moment een persoonlijkheid laten zien, maar ik denk dat het ook heel veel projecteren en wishful thinking is. Je zou ook op heel andere onderdelen de aandacht kunnen vestigen, maar zij ziet graag dit.

12 likes

Ik kots echt van de term bende van ellende. Echt zo’n hihihi malle meid uitspraak.

27 likes

Nog makkelijker lezen. Wat een zweverige ellende zeg…

6 likes

Je batterij is bijna leeg.
Dat is pas een energetisch ding.

53 likes

‘Net alsof ik een brief over mezelf lees’

Ja, ongelofelijke muts, dat is ook zo!
Die zweefteef volgt je al honderd jaar en heeft letterlijk een karakter beschrijving van je gemaakt.

AAAH, ik erger me hier zo ontzettend aan!!

77 likes

Als iemand mij zou contacteren omdat ie boodschappen krijgt van mijn (ongeboren) kind, zou ik toch ff heel snel de blokkadeknop in drukken.

41 likes

Hahahahahahahahahhahahahahahha :joy:

Wat kan social media toch bijzonder zijn. Zo kreeg ik een mailtje n.a.v. de genderreveal video

Je leven draait om dit soort randomlijkende contacten en reclame, dat is totaal niet bijzonder dat is het businessmodel.

Luisterkindwerker Kim die ons al een tijdje volgt en sterk voelde dat ze boodschappen door kreeg van mijn dochtertje.

Van dr commerciële voelsprieten zal ze bedoelen. Tuurlijk, Martine d’r foetus communiceert met vreemden. Hahahaha

Of ze misschien een reading mocht geven? Ik ben altijd heel voorzichtig met dat soort dingen, je moet er een goed gevoel bij hebben en nadat ik Kim had opgezocht en haar lieve mail nog eens een aantal keer las, voelde ik een duidelijke ja

Je bent heel voorzichtig en maakt weloverwogen keuzes door je goed in zaken te verdiepen voor je zomaar ja roept. Wat je doet door hetzelfde mailtje te herlezen.

Wat was dit bijzonder, zo blij dat ik dit gedaan heb en ook vragen aan mijn dochter kon stellen. Niet iedereen gelooft in energetische afstemmingen en dat is prima. Ik geloof dat wat je raakt, niet voor niets is en ga er altijd open in en zie wel wat het me brengt. En wauw, het raakte zeker een aantal punten.

Ja duh, als ze had gemaild “resultaat: 0,0 raakvlakken, onvoldoende data om afstemming te bereiken” dat was pas bijzonder geweest.

Ik stuurde Kim het volgende terug: “Heel erg bedankt voor de mooie afstemming. Bijzonder om dit eens mee te mogen maken en alles wat je opschreef, raakte me zeker. Wat een fijne afstemming, van die woorden die je graag nog eens een paar keer opnieuw wilt lezen.

Jaaaaa duuuuuh daarom zegt ze het ook.

Ze klinkt heel erg als hoe ik ben/was als kind en volwassene. Ook de zelfstandigheid en dat ze de spirits niet per se nodig heeft omdat ze niet in zeven sloten tegelijk zal lopen en veel doorzettingsvermogen heeft. Net of ik een brief lees die over mezelf gaat.

Wow echt zo bijzonder, dat een volslagen vreemde die jou al honderdmiljoen jaar volgt op internet terwijl jij al je zweverige shit vijftig keer deelt zomaar raadt dat een kind met voor de helft jouw DNA en door jou worst opgevoed misschien gaat lijken op hoe jij jezelf ziet. Als een special snowflake. Hoe dóet ze dat toch.

Heel erg mooi! Ook het stuk over grenzen en rust daarin nemen en niet altijd hoeven doorstomen komt me nogal bekend voor haha.

Ja wie niet, dit is ook niet de huidige zelf-hulp zelf-care me-time trend ofzo.

En gezien hoe vaak ik al om Maik moet lachen, kan ik niet wachten om er nog zo’n grapjas bij te hebben want humor is voor mij zo belangrijk. Fijn dat dit bij haar ook zo is.

Je meent het. Moet de eerste ouder nog tegenkomen die zegt “m’n kind heeft echt geen gevoel voor humor, mijn kind is heel erg saai, ik moet nooit lachen om m’n kind”

Ik was al heel nieuwsgierig om haar te ontmoeten maar nu nog meer. Heel erg bedankt voor je mooie woorden en je video. Het klopt gewoon.” :two_hearts: #luisterkind#luisterkindwerker #luisterkindafstemming#spiritualiteit #persoonlijkeontwikkeling

#kots :face_vomiting:

68 likes

Hahaha die reactie daaronder ook ‘hoe kan ik contact met haar opnemen?’ Gewoon even aan haar denken, dan komt ze binnen een paar minuten aangevlogen op haar bezemsteel.

Ik verlies het vertrouwen in de mensheid door dit soort dingen.

57 likes

Nou ik ga ff Mn poker-face oefenen, zodat ik ook een slaatje uit types als Martine kan slaan. Lijkt me echt een droombaan, gewoon lekker uit je nek lullen en wat signaalwoorden op je klanten gooien en gewoon 100 keer herhalen hoe speciaal en grappig iemands kind wordt.

Een consult kost €299 euro jongens, mocht iemand behoefte hebben.

27 likes

Je avatar is wij allemaal toen we die post lazen :joy:

9 likes

Hahahahahaha op haar bezemsteel. Ik ga hele-maal stuk.
Manmanman.Ik heb hierbij al heel lang een bepaald idee. Martine komt natuurlijk uit een behoorlijke heftige gemeenschap, is daar van gevlucht. Heeft toen denk ik gewoon een aantal jaren vrij ‘normaal’ geleefd maar heeft volgens mij een hele nare stage periode meegemaakt waarin ze heel erg tegen zichzelf/haar verleden aanliep ( heeft ze volgens mij wel eens op 2wmn over verteld) en eigenlijk is sindsdien dat hele balletje gaan rollen ( ohnee zweven). Ik heb dat in mijn omgeving veel andersom gezien; niet gelovige mensen die door een life-event ineens een geloof gaan aannemen. Ik heb hier het idee dat het andersom is; door haar heftige verleden probeert zij heel erg vast te houden en te prediken voor… ja voor wat eigenlijk; foetusfluisteraars, chakrachannellen en andere spirituele toestanden. Which is fine by me, heb haar allang ontvolgd, maar lijkt mij zo vervelend… Hoop dat ze er echt geluk uit put

1 like

Eerst €299 op Mn rekening graag, jij grote gier.

11 likes

Hahahahaha, love jullie allemaal. Jullie hebben mn kolfmoment een stuk grappiger gemaakt net. Heerlijk🙌🏼

8 likes

Martine op insta tegen zweefteef Kim: fijn dat je dit werk doet, er is zo’n behoefte aan!

krekelgeluiden

43 likes

Ik ben zwanger, neemt deze vrouw nu ook telepathisch contact op met mij? aangezien martine haar contactgegevens niet heeft genoemd.

6 likes