Mommybloggers topic

Ik heb altijd het gevoel en het plaatje in mn hoofd gehad dat ik 2 meisjes zou krijgen. Dus het was de eerste keer meer dat het voor mijn gevoel al zo een meisje was dat het raar zo zijn als het een jongen was. Mijn vriend had wel voorkeur voor een meisje en die denkt ook dat we nog een meisje zouden krijgen als het me gegund is zwanger te worden.

Maar een jongen lijkt mij ook erg leuk!

Ik heb 1 meisje en 2 jongens en ik vind het allebei leuk. MAARRR… over het algemeen vind ik jongens makkelijker qua gedrag. De oudste zoon is pas 4,5 dus alles kan nog anders worden, maar mijn dochter is qua gedrag zo veel heftiger. Echt zo’n meid

1 like

:raised_hands:t2:

1 like

Het huis van Kim van alboe staat op een bedrijventerrein vandaar dat ze het konden kopen.

Sfeervolle omgeving haha

3 likes

Oh my wat awkward lijkt me dat! Was het kindje geen bumba aan het kijken terwijl de ouders bezig waren? :joy::joy:

3 likes

Ik kan echt niks met de manier waarom de dames van ivvj een maxicosi advertentie aanvliegen. Van pesten naar alleen zitten naar een wipstoel? Waar een baby met 9mnd toch te oud voor is hahaha?

1 like

Ik vraag me bij Willemijn altijd af of een deel van de haat die zij krijgt (oa dit soort berichten, want het is eigenlijk een mega nare beschuldiging) niet ook voortkomt uit een bepaalde afgunst voor mensen die vrij snel levensmijlpalen aftikken?

Ik bedoel: waarom zou je een zwangerschapsaankondiging uitstellen omdat een vriendin net heeft aangekondigd een studie te gaan doen? Die verwachting is toch eigenlijk erg raar? Waarom zou je gedurende 9 maanden dus eigenlijk niet over je eigen mogelijke kinderwens mogen praten omdat je beste vriendin zwanger is?

9 likes

Sowieso, martine had waarschijnlijk ook al langer het idee dat ze die studie ging doen lijkt me. Zij kondigde die aan toen willemijn net 12 weken zwanger was (wat martine ook allang wist btw). Dan had martine haar aankondiging toch ook kunnen verplaatsen als ze dat had gewild?

3 likes

Dat is ook waar. Maar ik vind dat zelf gewoon een beetje vreemd overkomen.

Overigens is het geen ‘haat’ vanuit mij ( vind ik ook een nare beschuldiging) maar meer een gevoel wat ik bij haar heb of hoe ze op mij overkomt. @Shaaar

Kelly doet zo geheimzinnig over dr internationale gast dat ik denk dat er een #spon aankoMt

1 like

#1onder1 heb je dan gehad de eerste 12 maanden, dat was zeker wel heftig of niet?

13 likes

ik vind het jammer hoe wil en tien zijn veranderd in de afgelopen jaren. Eerst waren het de nuchtere leuke ‘zoldermeisjes’.Maar nu is wil veranderd waardoor ze altijd in de spotlight wil staan en tien is te zweverig geworden.

13 likes

Deze leeftijd heb ik ondershat.

1 like

Hahaha ik word bang. Laat die van mij aub op haar vader lijken, ik was zo een kreng tegen me moeder en een beetje losgeslagen als puber :joy:

Ik dacht tijdens de zwangerschap dat t een meisje zou zijn, het was een jongen en nu kan ik me niet voorstellen dat ik ooit een meisje zou krijgen.

1 like

Ik heb onze zoon ook maanden liefkozend gestreeld er van overtuigd dat hij een meisje was. Als ik over de geboorte dacht, dacht ik ook altijd dat ik zou zeggen: ze is er!

MAAR IK HEB EEN ZOON haha.
En het maakt me 100% oprecht geen fluit uit. Ik was er alleen erg van overtuigd :joy:

4 likes

Ik had graag gehad dat mijn vader zou dreigen met dezelfde outfits i.p.v. ‘uitgaan tot 3 uur? Geen sprake van, ik kom je om 12 uur halen.’

Oh man en dan ook echt voor de deur gaan staan wachten op me :sob::sob::sob:

1 like

Of IN de discotheek aan de bar.
“Hee crazyplantlady… ehh je vader is er”

16-jarige ik: :cold_sweat: :weary:

13 likes