Nou, dat kan alleen als je ongeboren kind zin heeft in een kletspraatje met een vreemde vrouw.
OMG kunnen wij niet zoiets doen FF de ontmaskeraars
Mijn ongeboren kind heeft ook een boodschap voor deze vrouw. Maar die wil ze vast niet horen⦠good vibes only
Maar van gratis reclame komt er geen brood op de plank en betaalt @Zemraluani geen rekeningen.
Ik heb altijd al mijn inner Alberto Stegemans willen channelen Haha, Im in.
Zou wel vet zijn, Tien en Mascha zijn sowieso super makkelijk te foolen, die zijn beiden super naief en goedgelovig.
Lip zou ook nog wel lukken, die is sowieso gevoelig voor een beetje vleierij. Denk dat Serena lastiger is, die heeft wel wat verstand.
Bij Serena hoef je alleen maar met een spon contract te zwaaien en ze kruipt voor je.
Iedere mommyvlogger is ook weer naar het āgraaiāevent van Vtech geweest
Hahahah dit grapje krijgt te weinig hartjes
Ergens snap ik haar ook wel. Ik snap nooit zo goed waarom je op haar wil reageren dat je het onzin vindt of het er niet mee eens bent. Wat moet zij daarmee.
Vind het wel naĆÆef dat Martine gelooft dat ze dit uit liefde gekregen heeft (van een vreemde) en niet vanwege welke reclamedoeleinden dan ook (wordt ze in de reacties op gewezen).
Ik kan het nog zien dus consider yourself blocked . Kritiek mag dus toch niet hahahaha
ik weet nu nog niet wie van de twee gaat stoppen.
wel vervelend voor haar zeg.
Dat verbaast me niet zo heel erg, vooral bij de vorige vlog kreeg ik het gevoel dat Joyce er inderdaad geen zin meer er in had. Iets van dat Scarlet zei dat ze ook maar wat moest filmen omdat Joyce ook afhankelijk was (leek alsof ze qua inkomen/spullen bedoelde? ) is van vlogs.
Wel jammer, vind haar ook veel relaxter dan Scarletā¦
Das waar, misschien dan niet inkomen (het is immers al een week geleden) , maar het kwam op mij redelijk snarky over hoe Scarlet dat zeiā¦
Joyce is dierenarts (of assistent? Dat weet ik even niet). En dacht dat Scarlett nu even niets deed behalve vrijwilligerswerk? Maar dat heb ik even niet scherp.
Maar het vloggen enz zorgt wel voor een derde inkomstenbron, lijkt me niet gek als ze dat geld wel goed kunnen gebruiken voor hun nieuwe huis!!
Ja ze zullen veel #spon mislopen wanneer ze stoppen met vloggen.
Ja ze hadden met een nieuwe tweede camera speciaal voor Joyce gespond gekregen toch?
Klopt. Ik ben denk ik 1 Van de weinige, maar ik vind scarlet leuker om na te kijken dan Joyce. Scarlet kan heerlijk dwars doen en daar ben ik ook een ster in.
Mag ik haar alsjeblieft een werkwoordschema opsturen? Wil niet lullig overkomen, maar als je werk is om verhaaltjes (sorry, blogs) te typen dat je weet je toch dat het GEBEURT is in de tegenwoordige tijd.
Edit: en kan men ook stoppen met āals zijndeā alsjeblieft dankjewel
Hahahhahahahahhahahahha wat triest joh