Mommybloggers topic

Ohh echt ik was afschuwelijk vanaf mijn 15 tot 18 ongeveer. Vooral mijn ‘gabberperiode’ . Daarna kreeg ik een relatie met mijn vriend en gingen we vrij snel huisje kopen, stoppen met de pil etc.

Ik hoop dat mijn dochter betere keuzes maakt dan mij.

Hahaha mijn vader wachte wel eind van de straat. Daarna dacht ik dat wel alleen mochten fietsen, fietse hij stiekem achter ons.

2 likes

Omdat ze het waarschijnlijk zelf hilarisch vindt
afbeelding

19 likes

Na al die tijd blijf ik hier gewoon om lachen :joy::woman_shrugging:t3:

6 likes

ik heb net de nieuwe vlog van wil en tien gekeken, het ‘restylen van de bank’ wat een aanfluiting dit.
Tien pleurt wat kussen en een deken op de bank en zet er wat planten naast.
De kleuren en het materiaal van de producten zijn het ook net niet ofzo. dat kleed kleurt voor geen meter bij de bank net zoals de kussentjes en de tafeltjes (die er weliswaar al stonden).
Before:

After:

Conclusie, het is nog net zon aangerommeld troepje als ervoor. Inclusief kleurvlekken op de muur van het aanstippen met verf.

16 likes

eerst kon je tenminste je kopje nog kwijt… je mok bedoel ik.

11 likes

NMSMVPE Tien :joy:

2 likes

Ik zie ze wel vaker bij mensen maar ik vind die anuskussens zoooo lelijk

80 likes

Hahah nooo nu kan ik er niets anders meer in zien en menig bekende heeft deze :joy:

10 likes

Ja dat vond ik een beetje vaag haha! Wie bedenkt dit :joy::joy:

Overal die manden aan de muur :neutral_face:
Willemijn had dat toch ook al op twee of drie muren?

4 likes

@LaPetiteRobeNoire ze hadden beide die manden, alleen had martine ze nog niet opgehangen! maar idd ook NMSVPE

1 like

Die is binnenkort zwanger.

1 like

Dit ís bedacht door een stylist van Essenza als ik het goed heb begrepen. :weary:
Maar ik vond het ook een nogal vage omschrijving, Tien wilde iets veranderen maar wist niet goed wat en vroeg toen spontaan aan Essenza of zij geen mensen hadden die konden meedenken en die stonden meteen te springen. Riekt naar raar verpakte spon als je 't mij vraagt (en dat deed Wil laatst ook al zo raar met die Nakd kortingscode).

Dat roze kussen is net een anus.

2 likes

Annic moet ook eens stoppen met irritant “geheimzinnig” te doen in haar stories :weary:

Omg deze associatie nu forever

1 like

Ik heb nu de video gekeken en ik vind het echt extreem vaag.
Die manden op zich vind ik niets mis mee trouwens hoor, maar zo vreemd om dat dan meteen overal op te hangen. En dat Martine een paar keer zegt dat ze samen met Willemijn een tijd terug “een shitload” aan manden heeft besteld, en dan een aantal keer zegt dat ze er zelf over twijfelde of ze ze wel leuk vond en waar dan. En vervolgens zegt ze dat ze heel prijzig zijn. Als ze zo prijzig zijn en je het niet zeker weet, waarom koop je er dan zoveel? Sponnetje dat ze nu niet meer als zodanig wil benoemen? Of gewoon smijten met geld?

Er staat bij trouwens dat het een samenwerking is met dat bedrijf dat de styling heeft gedaan, maar waarom moet dat dan weer in zo’n loos verhaaltje worden verpakt. Ze denken echt dat hun kijkers simpel zijn volgens mij.

Ik vind het trouwens ook vreemd dat ze dit soort videos tegenwoordig alleen doen, terwijl Willemijn er blijkbaar wel gewoon was. Maar die kwam alleen als schreewerige stem in de video en in dit shot:

Ze doen tegenwoordig zo aan het verkeerde soort efficiëntie.

En Djurre komt binnenkort ook in beeld in een eigen klusserie blijkbaar.

6 likes

Moet meteen aan wratten denken, die stip je ook aan.

3 likes

Eigenlijk moeten vloggers en bloggers meteen beginnen met 'en nu volgt er reclame van (noem het merk of in deze vlog wordt reclame gemaakt voor (noem het merk). Gewoon transparant vanaf het begin zijn en niet onderaan in de # tussen de standaard # of helemaal op het eind snel ad(influencernaam) of spondeal etc.

Dan kun je nog steeds vloggen, maar dan heb je meteen duidelijkheid over oké ik ga reclame zien over een klusteam of rieten manden. Of iets anders. We weten allemaal dat influencers wandelende reclameborden zijn en daarmee geld verdienen. Dat is geen geheim meer. Dus laat het zien aan het begin en niet sneaky tussendoor of zo vaag.

8 likes

Zodra er een merk wordt genoemd ga ik uit van spon eigenlijk. Ze gaan namelijk heus niet zomaar gratis reclame ergens voor maken.
Nu dus ook weer. De sfeer van haar woonkamer deed haar zo denken aan essenza dat ze die even opbelde en die stuurden vervolgens spontaan voor 400 euro aan spullen op. Tuurlijk joh.

Teske is de enige die er duidelijk en eerlijk over is vind ik.

9 likes