Daarnaast vind ik het opvallend dat iedereen valt over ‘maar je hebt het gekregen dus das ook verdienen!!1!’ bij alle bloggers, maar Romy daar gewoon mee weg komt.
@Tessa je hebt gelijk, dat is idd te kort door de bocht. Ik bedoelde meer dat het echt haar persoonlijke insta is en dat wat ze doet, daar ook echt plezier in heeft.
En ja snap dat iedereen een inkomen nodig heeft een maar ik zie nu zoveel samenwerkingen dat het gewoon niet leuk meer is om mensen te volgen die je ooit bent gaan volgen om echt de persoon zelf
Helemaal eens hoor, het is precies de reden waarom ik geen bloggers of bekende mensen meer volg. Soms zoek ik ze even op op Insta, gewoon om te gluren. Maar ik volg echt alleen nog mensen die ik irl ken. Insta is wat mij betreft een groot reclameplatform geworden en das prima, maar ik lees dan liever een tijdschrift.
Ik vind het vreselijk geworden ik wil alleen nog maar echt leuke mensen volgen. Ik vind ook het toppunt dat je gaat klagen dat je kind niet genoeg likes krijgt zoals Elise Joanne
Gewoon treurig. Deed me denken aan die US blogger die toen een hele post had over haar middelste kind, waarom hij in vergelijking met de andere twee kinderen, zoveel minder likes kreeg
Edit; of nee, australie, en ze heeft 5 kinderen ofzo. Nog steeds was het dieptriest allemaal
Haha! Nouja heb je wel weer inspiratie voor een blog. Ik vraag mezelf zo vaak af of influencers elkaar niet stiekem ook gewoon kut vinden.
Heus wel. Ik vind ook niet alle mensen leuk waar ik mee moet werken
Ik ook niet maar daar doe ik neutraal tegen en geef ik zeker geen hartjes op insta
Ik snap de Romy praise eigenlijk niet zo goed. Allereerst omdat ik echt niet geloof dat ze haar accounts bijhoudt uit pure goedheid. Denk dat zij er stiekem echt wel iets aan overhoud. Je bent niet voor de lol een wandelend reclameblok. Ze prijst vaak zat producten aan. Daarnaast: ze kan dit enkel en alleen omdat Arie een succesvolle bn’er is met een succesvol bedrijf (en die is dan weer niet zo vies van commercie).
Vind ik wel flauw van je. Ik vertel ze iedere dag ‘omg you are amazing’ en steek dan mijn duim op.
Bloggen is wat mij betreft sowieso dood hoor. Tijd dat je nog ff een uurtje wat leuke blogs kon lezen, is echt wel voorbij. Vind niet 1 momblogger nog de moeite waar om te lezen eigenlijk. Ik waai heel af en toe nog langs op de site van Shirley, maar dat was het dan ook wel.
Naja draagzakkie… ze gaan ri de 800€ soms … wat dat betreft best een lekker inkomen
Er is er zelfs eentje van 3500 ofzo! Maar dan nog, ik geloof niet dat ze het in ruil voor een zakkie doen
Bizarre bedragen ! Vond mijn geweven doek al duur:joy:
Zelf heb ik wel het gevoel dat ze echt zichzelf is en bij zichzelf blijft en ik vind haar geen wandelend reclameblok maar ik snap je wel hoor en ik snap haar hier in ook maar voor mij komt ze wel echt over en zou ze sowieso producten niet zomaar delen voor de money of wat dan ook. Vind haar juist zo leuk omdat ze veel vintage mixt en echt een prachtig huis heeft.
Ik had een Tula, die ik heb verkocht aan een vriendin en nu wil ik een panterprint Artipoppe kopen. Maar hij is anderhalf dus slaat helemaal nergens op . Spon played wel Romy Boomsma. Ik wil 'm!
Ik vond de tula al vreselijk duur maar mijn kind is bijna 4 dus dat wordt hem niet. Ik kijk mijn vriend binnenkort wel lief aan of die mij nog een baby wil geven en daarbij een artipoppe
Ik heb er drie. Het is klaar. Maar als ik dan zo’n newborn in die Artipoppe zie denk ik ooooh nog eentje. Gewoon eentje en zo’n mooi zakkie
Oh ja dat is zo lief he, ik wil zoveel babys nog en ergens geen 1.
Ooit moeten ze uit het zakkie…
En sowieso moet zeggen dat een kind van bijna 4 ook weer zoveel vrijheid geeft maar ja mijn vriend heeft wel die wens eerst maar eens sparen voor een artipoppe.
Oh hier irriteer ik me zo aan🙄. Ik kijk daarom de vlogs niet meer.
Maar je bepaalt toch samen de opvoeding? Joyce kan vanalles willen maar Hunter heeft 2 ouders en niet maar eentje.
En op dit punt ben ik het wel eens met scarlet, mijn baby gaat overdag ook nooit in bed slapen waardoor we lekker flexibel zijn en nooit afhankelijk zijn van zijn slaapjes. Verder ben ik het niet vaak eens met scarlet, zeker als het aankomt op veiligheid (die kinderwagenbak, baby op aanrecht, nu weer foto’s op de fiets, etc etc).