Mommybloggers topic

Ik denk dat ze dit bewust doet, zij heeft toch Nederlands oid gestudeerd? iig iets met taal volgens mij :sweat_smile:

Ik kan niet leven zonder die stofzuiger hoor! Maar idd, 60 minuten haalt 'ie niet. Maar ben na 3 jaar nog steeds enorm blij met dat ding :heart:

2 likes

Ah dat wist ik niet!

1 like

Is ook zo, genoeg mensen die heel blij worden van die Airwrap. Daar zou ik never nooit zoveel geld aan uit durven geven :see_no_evil:

Ik snap echt niet hoe Wil & Tien zo enthousiast kunnen blijven over dat ding. Het zakt super erg uit en uiteindelijk is het resultaat gewoon een luchtig kapsel en een soort blow-out effect. Dat kan ik ook met een föhnborstel van 3 tientjes.

3 likes

Ja, in die review deden ze wel net of gewone föhnborstels niet bestaan en het enige alternatief zo’n losse borstel en een föhn is. En ze zeiden ook dat je aan een gewone föhn gemiddeld 100 euro kwijt bent, ben ik nou zo skeer dat ik er een van 10 euro heb :no_mouth: (al 9 jaar)
Je merkte ook wel dat ze, omdat ze de kosten op het bedrijf hebben gemaakt het niet echt ‘zelf’ betaald hebben (dat gaven ze ook eerlijk toe), en dat ze het objectief gezien eigenlijk veel te duur vinden, omdat zo’n hoog bedrag gewoon eigenlijk niet te verantwoorden is op welke manier dan ook. Maar dat Willemijn hem stiekem privĂ© denk ik ook wel had gekocht haha en Martine niet zo makkelijk.
Ik vond het ook gek dat ze redelijk wat minpunten opnoemden (zoals dat er geen diffuser bij zit, dat het uitzakt, dat je er geen krultang mee vervangt), maar als conclusie alleen als minpunt noemden dat er geen extra zakje bij zat.

Maar ik vond het toch een goede video en review, omdat ze uiteindelijk wel heel veel aspecten naar voren lieten komen in de video! Ondanks hun eigen eindoordeel kun je op basis van die video denk ik prima zelf een eerlijk oordeel vellen over dat ding.

6 likes

Omg dit dus! Mijn Babyliss pro fohnborstel
is echt de beste. Wordt ook de hele dag gebruikt bij de kappers en kost maar 3 tientjes. No way dat ik de Dyson zou kopen.

De grote adoreer Annic Show is op Instagram weer begonnen hoor (nu ze weer is gestart met vloggen). Robbert (Robert?) wordt altijd zo ongemakkelijk bij die camera, altijd scheve bekken en ongemakkelijk gedrag. En nu wil Annic ook nog van hem dan hij zichzelf gaat vloggen?

2 likes

Ook echt. Ik vind het behoorlijk gĂȘnant hoe ze al die berichten van haar fans deelt op insta. Ik zou daar juist een beetje ongemakkelijk van worden als ik zulke berichten zou krijgen
 ik heb ook geen zin om die vlog te kijken.

6 likes

Ik vroeg het mij net af
 :roll_eyes:

Ik dacht even dat dit de vriend van Josh V was en ik dacht ‘EEN OPEL???’

14 likes

oh jaaaa ik was al echt razend benieuwd

5 likes

Sommige worstenbroodjes lijken meer op een krab van deeg. Waar is de mand?

4 likes

Ik heb een zelfde soort stofzuiger van TurboTronics, nog geen 100 euro voor betaald, en hij doet het langer dan een kwartier op de hoogste stand. Ben nog nooit zo blij geweest met een stofzuiger. (#nospon #zelfbetaald)

1 like

Ik vroeg me dst wel af haha, maar heb geen dm verzonden erover.

Ik ben op zoek naar een stofzuiger voor intensief gebruik (om de dag i.v.m. hond!), is het dan ook een aanrader? Zou zoveel schelen zonder snoer enzo.

Vind ik wel. Ik heb twee honden :slight_smile:

Ah top. Welke is het precies? En hoe lang kun je ermee stofzuigen op de hoogste stand?

Ja ik ben ook benieuwd, heeft hij echt veel zuigkracht? En welke heb je dan precies?
Ik stond vorig jaar met een dyson in mijn handen maar was echt te gierig.

ik ben ook wel benieuwd haha! misschien een huishoudelijk apparaten topic openen? waar mensen hun aanraders mbt huishoudelijke apparaten in kunnen zetten? zoals (steel)stofzuigers, wasmachines, koffiezet apparaten?

2 likes