Mommybloggers topic

Ben een keertje mee geweest naar een event met een “blogger” (geen grote hoor) maar vond het een akelig en nep wereldje. Heel gemaakt tegen elkaar lopen slijmen etc, niet echt mijn ding…

2 likes

Ja dat sowieso!

Ik vind dit grappiger dan nodig.

27 likes

Volgens mij is het gewoon bekend dat Romy (betaald) als model heeft gewerkt voor Artipoppe. Daarbij is de oprichtster van Artipoppe een goede vriendin van Romy dus die zullen heus wel goede afspraken gemaakt hebben.

1 like

Goed oog voor detail :smirk:

1 like

Because you lijkt interessant when you speak half engels.

Volgens mij moet het inderdaad ‘could’ zijn, want iedereen kan elke dag soep eten, lijkt me.

5 likes

omdat het hun smaak is?!??

12 likes

Is hier ook zo. Eerst een wenochtendje gehad van 2,5 uur en de eerste dag heb ik der sochtends gebracht en dan om 17u weer gehaald.

Nav het andere youtubers topic ben ik toch weer even gaan kijken, Scarlett blijft me verbazen en irriteren. Zoals die story op de fiets, waarom moet je dat zo delen? Lekkere steek naar Joyce. En waarom film je je kind terwijl je fiets. Kan daar zo kwaad van worden net als autorijden en filmen tegelijk​:rage::rage::rage: helaas zie ik dat niet alleen influencers doen maar ook vriendinnen die instastorieen met hun kids achterin. Ik ben dan dus die k*tvriendin die er dan wat van zegt.

Maar goed Scarlett plast dus in een glas zodat Hunter die in de gang ligt te slapen niet wakker wordt. Say (Hij staat dus net de kinderwagen voor de wcdeur en als ze de trap oploopt om boven te gaan plassen wordt hij wakker… waarom film je dit toch…)

6 likes

Hetzelfde hier. 2x een ochtend wennen, en dat is zonder ouders.

1 like

Bij ons hebben kinderen met een serieuze allergie eigenlijk altijd een eigen traktatietrommeltje. Als ze de gewone traktatie vol gluten, noten of melk niet mogen, dan krijgen ze iets uit hun eigen trommeltje. Dat hebben ze vaak met hun ouders gevuld dus er zit altijd wel iets lekkers in.

6 likes

Wat een goed idee dit! Geen idee het hoe bij mijn kinderen op school is mbt kinderen met een allergie, ik ga het eens navragen en evt dit opperen!

1 like

Aaaah yes haha, ik typte deze comment en ik dacht echt ‘waarom deel ik dit?’. Gelukkig toch nog nut gehad! (:

2 likes

Hier 1 keer een ochtend wennen en dan een dag, vervolgens volle bak. Allemaal zonder ouders :grin:

Ik vind Hunter wel een dropje om te zien hoor. Later, als hij een mening krijgt, wordt het nog wel een ding met die kleren. Maar ja, wie zegt dat mijn kind vind dat ik hem leuk kleed.

2 likes

Dat moment ook dat ze Joyce ongeveer commandeert om haar jas uit te doen… :confounded:

Ik keek net de vlog van Ik vrouw van jou en vroeg me af of iemand weet van welk merk die rugzak is? Volgens mij is het wel bekend, maar met googlen op ‘vierkante rugzak’ vond ik 'm niet. Anyone?

Valt me op dat iedereen die post met de fiets trouwens een sneer naar Joyce vond, terwijl ik het juist opvatte als een sneer naar kijkers/volgers/mensen out there die commentaar hebben op hoe zij dingen doet.

2 likes

Ik denk dat ik dat zie als een sneer naar Joyce omdat die er een aantal keer wat van heeft gezegd dat ze dat liever niet wil en er staat “nee schatje hij…”

1 like

Ik zie veel van dit soort rugzakken wanneer ik google op: retro rugzak dames

1 like

Thanks, ik ga gelijk kijken!

Edit: toch niet echt iets soortgelijks gevonden… Als iemand anders het weet?

@Suikerklontje ah dat heb ik over het hoofd gezien, dan begrijp ik het wel.

Volgens mij zo’n hipster tas van Kapten toch? Zie je heel veel nu

https://kapten-son.com/nl/copenhagen-grey-brown?gclid=EAIaIQobChMIrqzKtp6U5QIVCeJ3Ch01ZwiyEAQYDiABEgI7W_D_BwE

1 like

Jeetje wat een raar wijf die Scarlet! Plassen in een mok??? Gestoord!