Nou zeg, ik vind het inderdaad niet een vrij bijzondere oplssing en zou het zelf niet doen, maar om Scarlett nou gestoord te noemen
Thanks, denk dat dit 'm is inderdaad!!
Oh dat had ik als kind ook idd bedenk ik me nu! Ik mocht ook zoveel dingen niet. Vond het ook altijd wel leuk dat ik iets uit mn eigen trommeltje mocht uitkiezen
Ik dacht dat ikvrouwvanjou in Amsterdam woonden maar ik heb ze nu al een aantal keer op de kinderboerderij gezien toen ik daar ook was. Zijn ze verhuisd naar dezelfde woonplaats als Serena (en waar ik dus ook) woont?
Hmmm volgens mij hebben die nooit in Amsterdam gewoond… volgens mij ergens in het midden van het land
Ze gaan wel verhuizen, maar volgens mij wonen ze al heel lang daar.
Ik heb eens met 1 van de 2 te maken gehad voor een opdrachtgever en dat was in Utrecht dus zou best kunnen kloppen!
Ooh echt joh? Dan komen ze dus gewoon al die tijd uit mijn woonplaats. Grappig!
Volgens mij wel provincie Utrecht, maar niet de stad.
Ja, dan dus bij mij.
Als ik op hun insta kijk zien ik ook veel foto’s bij mij in de omgeving. Niet heel belangrijk verder maar wel geinig.
Nog meer mensen het bevallings verhaal van Sanny gekeken? Ik vond het minder zweverig dan ik van tevoren had verwacht van haar. Wel heel erg into de lichaamseigen hormonen stimuleren die pijnverlichtend werken. Dit benoemde ze wel echt 100 keer oa door tíjdens de weeën hard “jaaaa” te roepen en veel knuffelen enz. Maar dat vind ik nog niet eens zo gek en best logisch klinken. Ook wel heel realistisch dat ze wegwerkzaamheden hadden onderweg naar t ziekenhuis en dat de eigenlijk niet in bad kon bevallen maar wel flexibel was daarin. Dat je bevalling totaal anders kan lopen dan zoals je t graag zou willen. Vond het wel een mooie video!
Ik vond dit een hele fijne video om te kijken. No wat dat ik zelf ‘jaaaa’ ga roepen, maar ik snap het idee erachter wel.
Ja dat is idd wel heel bijzonder. Grappig dat ze daar nu zelf ook om moet lachen eigenlijk. Ze lijkt het dan nu, zo buiten die situatie, ook wel ongemakkelijk te vinden haha
Weet iemand wat manon tilsta einderlijk kon vertellen?
De Manon Tilstra x Kruidvat collectie
ik heb verder geen idee wat de collectie inhoudt, sorry
DIY huisspul dacht ik te zien, heb video erna rap weggeklikt.
Manon tilstra heeft het echt voor mij verpest sinds haar artikel in de Linda. Dat ze andere moeders probeerde te inspireren om naar de sportschool te gaan voor de mama vetjes
Ja ik vond dat ook zo een kut artikel
Ja onwijs naar en ongepast! “ je wilt toch ook gewoon een hot mama zijn “ … ja want je kan alleen hot zijn als je geen “ mama vetjes “ meer hebt, oh wat een doos ze maakte mij echt zo boos
Ohh dat heb ik niet eens gelezen. Eens kijken of ik dat kan vinden.
Maar ik vind haar altijd heel oppervlakkig/nep overkomen (vooroordeel). Dus ik krijg af en toe zo de kriebels.