Mommybloggers topic

Ik gunde ze eigenlijk de view niet maar heb de video toch tot dit moment gekeken en inderdaad.
Wat een aandachtsgeil mens is die Wil aan het worden. Sjeeez. Dit slaat toch nergens op :weary:

1 like

Maar… test ze nou haar urine wat in een babyflesje zit???

3 likes

Door dat gedoe met die video van Willemijn moest ik er ineens ook aan denken hoe anders het was toen ze zwanger was van Jelle, dat werd toen gewoon in een artikel aangekondigd en volgens mij kwam er pas weken later een keer een video. Alles werd nog veel meer geschreven toen!
Al heeft ze toen ook een aantal weken artikelen geschreven met cliffhangers over of ze nou wel of niet zwanger was, dat vond ik toen ook al raar en irritant.

2 likes

Echt… naaa… Ik zag net op insta de swipe up voor deze vlog dus dacht; ga eerst hier maar even heen.
Ik postte hier laatst al e.e.a. over mijn mening aangaande Willemijn ( en dan specifiek de aandacht naar zich toetrekken) en dit is bij deze echt driedubbeldwars bevestigd. Wat een droeftoeter.
Sowieso dat zij voor een 3e wil gaan, het geslacht maar daar gelaten want dat is zo obvious als wat.
Waarom vraagt ze die foetusfluisteraar van Martine niet even of ze met haar toekomstige dochter kan praten zodat ze weet wanneer ze even van bil moet met Djurre?!

11 likes

Alleen als de afstemming goed is en de energetische straal goed gericht is.

1 like

Hoewel ik nog steeds wel vind dat Djurre zijn energetische straal wel op mij mag richten.

26 likes

source

21 likes

Ja lekker makkelijk. In een kapperszaak notabene willen leren knippen, zodat je t geld er niet aan uit hoeft te geven. Denk je nou echt dat een kapper daar om staat te springen? Volg dan een cursus oid waar je tenminste nog voor betaalt…

24 likes

Betalen? Dat begrip kennen influencers toch niet?

11 likes

Haha vooral wanneer bloggers tips gaan vragen aan de lezers/ volgers voor een goede dit of dat …

1 like

Maar Wil gaat ook echt haar zwangerschapstest met Tien doen? Misschien komt het doordat ik geen vriendschap heb waarbij je zo. Enorm. Afentoe bizar. Betrokken bent bij alles… Maar mijn vriend zou hier ook niet zo blij mee zijn :sweat_smile:

Haha lekker die schaar ook uit haar handen trekken.

Echt zo asociaal… en dan te bedenken dat kapsters hun eigen materialen kopen en dat een beetje schaar niet bepaald goedkoop is.

10 likes

Ik heb naast m’n studie jaren in een kapsalon gewerkt. De scharen die daar gebruikt werden begonnen bij 1000 Euro.
En dan komt er zo’n Influencer trutje even voorbij waaien die denkt dat ze in een kwartier fatsoenlijk kan leren knippen zodat ze het thuis kan doen.
Dan leef je echt in een andere wereld. Ik zou echt laaiend worden.

20 likes

Ah joh, drie jaar school en minimaal 2 trainingsavonden per week gedurende je hele loopbaan kan je makkelijk in 10 minuten proppen. Ik erger me oprecht kapot aan mensen die dit vak zo gigantisch onderschatten. Respectloos tot en met dit.
Ik had haar m’n zaak uitgezet.
Ga maar ergens anders inkomsten jatten.

13 likes

Wow 1000 euro??? Ik heb hier geen idee van hoor, maar hoe kan een schaar zo duur zijn?

4 likes

Ik denk dat vooral meespeelt dat ze gewoon al wist dat hij negatief zou zijn. Het was meer een zwangerschapstest voor de lol (oh nee, vlog)

6 likes

Ik vind Shifra wel meer vreemde en soms ook egoïstische trekjes hebben. Voor mij heeft ze allang de gunfactor niet meer…

23 likes

Bij dit soort dingen denk ik ook altijd, oke soms kan je een niet zo’n handige actie hebben. Maar dat terug zien op beeld en het dan nóg niet vatten dat het heel onhandig/schaamteloos is, is gewoon dom.

2 likes

Handgemaakt, ergonomisch ontworpen en afgesteld ( heel belangrijk ) hand geslepen. Etc.
Koksmessen vallen in dezelfde categorie.

3 likes