Als je uit la komt vliegen voor een influencerevent dan ligt het probleem echt bij jezelf
Is er serieus iemand helemaal daar vandaan gekomen voor Emmasleep op HWP???
Een maand, 2 weken! Ik was inderdaad in de war of dit een link met het Koningshuis had haha. Lijkt me trouwens vreselijk zo’n event met al die influencers.
ik heb eerlijk gezegd echt geen medelijden met die influencers; ze krijgen betaald om matrassen te promoten… het is geen feestje, maar een werk event waar ze misschien ook nog betaald worden voor hun aanwezigheid?
En we gaan weer ontopic. Je kunt hier posten over matrassen:
Ik heb nu dus wel serieus zin in spekjes en ga naar de Spar om ze te halen.
Ik krijg hier een huilgevoel van
Mss is dat juist wat Emma geinfluenced wil hebben /aluhoedje
Zo zie je maar dat influencer marketing werkt. Alleen voor het verkeerde product
Een vriendin van mij kwam Daddyhox tegen op Bumble met een onderschrift: gelukkig getrouwd maar in een open relatie. Ik ben benieuwd of het hem echt is of een catfish
Sws dat hij alleen op Raya
zou zitten
Er stond wel een verified logo bij maar geen idee wat dat betekent op Bumble haha
Ze hebben het ‘gezellig’ met andere mensen. Zou me niks verbazen als het hem echt is.
Is het iets om je voor te schamen dan? Iets wat prive moet blijven (op een dating app nota bene)?
Nou iedereen die een Bumble profiel aanmaakt kan het zien dus zo privé vind ik het niet en iedereen kan ook een profiel aanmaken
Ik zag gisteren een insta van Kelly met haar kinderen op dat Emma event. Het was dus óók een kinderfeestje.
Wow MB heeft echt een mega groot nieuw kantoor! Er zit zelfs een bioscoop in! Dan loopt hun kledingwebshop wel echt bizar goed
Ik zag het net ook. Vraag me af of het alleen webshop is, volgens mij zit er nog van alles in de pijplijn. De extreem ver van mijn bed show
Good for her!