Mommybloggerstopic #10

Als je uit la komt vliegen voor een influencerevent dan ligt het probleem echt bij jezelf

22 likes

Is er serieus iemand helemaal daar vandaan gekomen voor Emmasleep op HWP???

2 likes

Een maand, 2 weken! Ik was inderdaad in de war of dit een link met het Koningshuis had haha. Lijkt me trouwens vreselijk zo’n event met al die influencers.

3 likes

ik heb eerlijk gezegd echt geen medelijden met die influencers; ze krijgen betaald om matrassen te promoten… het is geen feestje, maar een werk event waar ze misschien ook nog betaald worden voor hun aanwezigheid?

5 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

En we gaan weer ontopic. Je kunt hier posten over matrassen:

10 likes

Ik heb nu dus wel serieus zin in spekjes en ga naar de Spar om ze te halen.

4 likes

Mijn man is gisteravond nog naar de winkel gegaan om ze te halen :joy:

10 likes

Ik krijg hier een huilgevoel van :sob::rofl:

2 likes

Mss is dat juist wat Emma geinfluenced wil hebben /aluhoedje

3 likes

Zo zie je maar dat influencer marketing werkt. Alleen voor het verkeerde product :joy:

15 likes

Een vriendin van mij kwam Daddyhox tegen op Bumble met een onderschrift: gelukkig getrouwd maar in een open relatie. Ik ben benieuwd of het hem echt is of een catfish :sweat_smile::joy:

7 likes

Sws dat hij alleen op :sparkles: Raya :sparkles: zou zitten

12 likes

Er stond wel een verified logo bij maar geen idee wat dat betekent op Bumble haha

6 likes

Ze hebben het ‘gezellig’ met andere mensen. Zou me niks verbazen als het hem echt is.

9 likes

Is het iets om je voor te schamen dan? Iets wat prive moet blijven (op een dating app nota bene)?

9 likes

Nou iedereen die een Bumble profiel aanmaakt kan het zien dus zo privé vind ik het niet :upside_down_face: en iedereen kan ook een profiel aanmaken

9 likes

Ik zag gisteren een insta van Kelly met haar kinderen op dat Emma event. Het was dus óók een kinderfeestje.

2 likes

Wow MB heeft echt een mega groot nieuw kantoor! Er zit zelfs een bioscoop in! Dan loopt hun kledingwebshop wel echt bizar goed

6 likes

Ik zag het net ook. Vraag me af of het alleen webshop is, volgens mij zit er nog van alles in de pijplijn. De extreem ver van mijn bed show :upside_down_face:

6 likes