Er zijn buiten de influencer topics ook nog topics waar wel fotos worden geplaatst.
Dat ze wat niet ziet?
Gezellie dit
Genoeg foto’s van de forummers in de members-onlytopics trouwens!
Ik vind deze vraag altijd leuk op het forum want het betekent altijd dat je iemand een kleuter of een oud wijf vindt, maar dan verkapt in een oprechte vraag
Ja nou ben nog steeds benieuwd, aangezien Julia zelf ook vrij jong oogt/is.
Op 30 augustus voorspelde iemand deze zwangerschap al, die Julia wordt hier dus wel degelijk besproken
Ik snap nooit dat mensen hier gaan verkondigen dat er weer een (onboeiende influencer) zwanger is. Mensen die dat echt interessant vinden hebben dat toch allang gezien op social media?
Een relatief onbekende denk ik, maar je hoort ook niets meer van Marilyn? Laatste wat ik begreep is dat ze een webshop had maar dat niemand een bestelling heeft ontvangen. Blijft toch ook een bijzonder verhaal hoor.
Ja ik sprak laatst iemand die had stapelstein besteld en nooit ontvangen.
Volgens mij is ze van de aardbodem verdwenen ?
Heeft die ook een annicje gedaan?
Ik moet zo lachen om ‘Sarah’s Space’ en die duimpjes die op haar berichten komen (al gebruiken mensen die wss gewoon opbeurend)
Lijkt het forum wel
Haha het forum met alleen maar dagboekposts dan wel
Wat is een uitzendingskanaal nu weer en wie zit op deze berichten te wachten
Haha ik wilde net vragen: wat is een uitzendingskanaal nou weer
Toen las ik je post
Dus wat is het? Waarom zou men hieraan willen deelnemen
Op instagram is dit, je kan dan berichtjes sturen aan je volgers ofzo en zij kunnen niet reageren (alleen liken)
Het is net even wat “exclusiever” en de echt die-hard volgers kunnen zich ervoor aanmelden. Influencers vinden het dan ook tof om in stories dingen te delen als: “morgen onthul ik xyz, mensen die mijn uitzendingskanaal volgen weten al waar ik het over heb!!!”
Ik zag haar laatst lopen, ze zag er niet goed uit. Volgensmij had ze ook best veel inkomsten uit het influencen
Hoe zou het trouwens zijn met dat unieke kanaal van wil en tien? Die abonnementservice?
Lijkt een conversatie tussen mij en mijn man
Was dat niet snel afgelopen?