Mommybloggerstopic #10

Ze hebben alleen ip de eerste pagina gereageerd. Verder niet. Overigens staan er volgens mij een hoop nep positieve reviews tussen. Die extreem positief zijn en waarbij altijd benoemd word hoe geweldig de klantenservice is😂

4 likes

Je werktaken bestaan o.a. uit het plaatsen van positieve reviews over de webshop om hier vervolgens uit naam van team Jolie Noé zeer positief en klantvriendelijk op te reageren. :joy:

5 likes

De taakomschrijving van de stagiair is blijkbaar bijgewerkt.

"Ga jij maar even op pagina 1 van telefoonboek.nl een reactie geven want jij doet toch iets met communicatie? En als je daarmee klaar bent mag je het klavertje 4 entertainen."

4 likes

Terwijl je als alles normaal verloopt helemaal niks met de klantenservice te maken hebt toch :see_no_evil:. Mijn beste ervaringen zijn met webshops waar ik geen flauw benul heb van hoe de klantenservice in elkaar steekt.

34 likes

Hmm dit werkt wel 2 kanten op, ga jij ook uit jezelf de reviewsites af om positieve ervaring te plaatsen als je gewoon een prima naar verwachting bestelling hebt ontvangen?

2 likes

Nee dat niet :grin:

7 likes

Ik soms wel! Als ik vet blij ben met het product en/of als het een kleine ondernemer is. Vanuit de winkel van mijn ouders weet ik hoe belangrijk reviews zin dus als ik iemand kan helpen met zoiets kleins doe ik dat.

11 likes

Snap wel dat ze niet reageren op de reviews van pagina 2. Verzin maar eens een professioneel en empatisch antwoord op verwijten over kinderarbeid en geldklopperij om je eigen decadente lifestyle te kunnen bekostigen.

Hi

Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je ons door hebt. Wij houden ons altijd aan de adviesprijs van de leverancier plus 30%, helaas hebben wij geen invloed op de mate waarin er kinderen betrokken zijn bij de productieprocessen. Maar wat niet weet, wat niet deert. Graag komen we met je in contact, zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt ons bereiken als we niet op Mallorca zitten.

Fijne dag!

Liefs,

Team Jolie Noé

49 likes

Wat een domme reclame zeg van Elise Boers voor Hello fresh🙈 Meer tijd voor sporten en kinderen door hello fresh te gebruiken? Slaat toch nergens op. Ik herkende Elise ook bijna niet, ze ziet er in haar vlogs heel anders uit vind ik. Zou ze het beeld van haar vlogs heel erg bewerken ofzo?

4 likes

Ik had al eeuwen niets meer over Wil en Tien gehoord of gezien, dus ik dacht gister: laat ik tijdens het werken eens die nieuwe podcast van hun luisteren. Maar jeeeetje wat een zeikerds zijn dat zeg. Een uur klaagzang over hoe kut de vakantie van Wil wel niet was en hoe zwaar het met 3 kinderen is. Ben na haar hysterie afgehaakt.

11 likes

Hahahahahahahahahahaha, meer tijd door Hello Fresh? Nee hoor, je moet nog steeds wassen/snijden/koken/bakken. Ik vind het eerder meer tijd kosten dan minder. Maar goed, mij helpt het omdat ik verschrikkelijk slecht ben in het verzinnen van gevarieerde maaltijden en te lui ben om allerlei recepten pagina’s af te struinen.

5 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

ik zag een stukje over dat verhaal van haar kind en het chemisch toilet. Waarom in vredesnaam zou je dat zo’n verhaal zo publiekelijk vertellen? dat is toch fucking genant voor dat kind later?

5 likes

Echt hè, en ook dat ze die andere ouder die dat haar kwam melden kwalijk nam :joy: nou snap ik enigszins wel wat Wil bedoelde, maar ze deed het weer typisch op de hysterische Wil manier.

8 likes

KC postte dat het heel snel gaat met de boekingen van hun b&b, dus ik dacht: oh ben benieuwd. Nou oktober paar boekingen maar november en december is nog helemaal vrij… €210 per nacht oeff

4 likes

Wel echt full on moedermaffia ‘ik verlies mijn kind nooit 1 moment uit het oog’-reacties op die post. Wat lijkt het me vermoeiend als dat je volgers zijn :face_with_spiral_eyes: maarja dat werken ze zelf ook wel in de hand

6 likes

Wil en tien die een nieuwe uitdaging aangaan : een wandeling na de lunch.
Baanbrekend

18 likes

Die bulderlach van Wil in haar story met Djurre. Zó enorm fake.

6 likes

Hilaar

2 likes

Vreselijk, vind haar zo overdreven. Roept meteen irritaties op bij mij :joy:

3 likes