Mommybloggerstopic #10

Dit meen je niet. Meine Gute dit is toch weer zo treffend hoe ver zij van de realiteit staat.

Ik zag toevallig laatst een heeele oude vlog van haar voorbijkomen uit de Blonde Tigers periode ( circa 5-6 jaar geleden), ik ging uit nieuwsgierigheid kijken, en tuurlijk was het daar duidelijk dat ze privileged was maar ik vond het wel een hele andere Elise. Het is haar echt compleet naar haar hoofd gestegen.
Ik volg haar ook niet meer om deze reden.

11 likes

Betalen ze die oppas dan gewoon door? Luxe hoor

5 likes

Serieus

4 likes

Maar hoe moet je anders samen sporten op vakantie?

3 likes

Elise had ook een keer een supergoede tip om je seksleven spannend te houden als je kleine kinderen hebt: Overdag seks hebben!
Lijkt me leuk, alleen mijn vriend en ik werken allebei overdag.

47 likes

Huisvolkids is weer zwanger. Ik zie haar wel eens voorbij komen op insta met 5 kinderen als single mom en nu baby nummer 6 onderweg. (Was oorspronkelijk een drieling)

3 likes

hahha nee. Waar zegt ze dit?

4 likes

Aanraden vind ik raar, het zelf doen niet, fijn dat ze dat kunnen betalen. Maar als je het aanraadt lijkt het alsof ze denkt dat (bijna) iedereen dit ook kan betalen.

2 likes

Gelukkig heeft Enzo hem een paar dagen geleden gebeld om hem te tippen over een Go-Pro om mee in de auto te filmen, dus dat komt goed uit! (Omdat het OM een onderzoek is gestart naar vloggers die met camera in de hand filmen in de auto)

8 likes

Maar dat zijn 2 verschillende dingen, dashcam is om vooruit de weg op te filmen.

4 likes

Huh hoe kun je hier nĂ­et verbaasd over zijn? Vind het echt next level decadent.

11 likes

Maar decadent gedrag verwacht je toch ook bij haar?

6 likes

Als die oppas gewoon fulltime bij haar werkt vind ik het eerder raar om haar niet mee te nemen

2 likes

Ja decadent misschien wel, maar ik vind dit echt over de top. Maar goed, blijkbaar een onpopulaire mening :joy:

4 likes

Dat is toch een totaal andere, niet te vergelijken situatie?

10 likes

Het ging toch over het “ik kan het iedereen aanraden” aspect ervan?

13 likes

Oké dan ben ik wereldvreemd. Als jij het zegt.

2 likes

Ja precies dit maakt haarzelf wereldvreemd. Wat hebben die volgers eraan? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Tja, het is een lifestyle ding wat ik persoonlijk niet echt te vergelijken vind met de producten of diensten die ze over het algemeen verkopen. Als ze het nou verkocht met korting ofzo zou ook een hele andere context zijn haha.

4 likes

Als influencer verkoop je dingen doordat je ze zelf ook gebruikt en zij verkoopt geen au pair dus technisch gezien is het geen onderdeel van het influencer werk. Ze wil natuurlijk wel een imago omhoog houden van rijke jonge moeder oid en daar past het dan wel weer bij. Maar ze zal de demografische kenmerken van haar volgers kennen en om een au pair die meegaat op vakantie te veroorloven moet je best wat rijker zijn dan gemiddeld, waarschijnlijk ook rijker dan het gros van haar volgers. Dus ze weet gewoon dat die tip voor velen niet realistisch is. Waarom deelt ze dan dit soort tips?

5 likes