Mommybloggerstopic #10

Misschien is deze steeds terugkerende discussie geschikter voor het tuin topic?

11 likes

Lol, je gras mooi houden is vreselijk veel werk!

4 likes

Ja maar alles beter dan de verbrande kinderen van mb toch?

5 likes

Waarom is gras niet zo milieuvriendelijk ?

4 likes

in graszoden/een gazon zonder inheemse planten en bloemen en ‘onkruid’ kunnen niet zoveel dieren en insecten leven en gras heeft veel water en onderhoud nodig. het is wel beter dan tegels en grind geloof ik maar zeker niet zo milieuvriendelijk als mos/sedum/“onkruid”/inheemse bloemen.

8 likes

We gaan weer ontopic mensen. Voor tuingerelateerde zaken kun je in het (moes)tuintopic terecht.

6 likes

Nou…

5 likes

Eennnnn verder met de orde van de dag; staat Michelle vandaag weer met dr ass op insta? :laughing:

3 likes

Jaaa zelfs een hele uitgebreide timelaps video van dr billen :peach:

8 likes

Ja ze filmt zichzelf terwijl ze op het strand met haar kinderen speelt. Dragen jullie allemaal badpak jurkjes ofzo?

12 likes

Ikkkeeee niet. Mama is fleeky op het strand :tipping_hand_woman:

10 likes

Ik krijg sowieso echt de kriebels van hoe zij huizen verbouwt. Een oud huis kopen en het vervolgens helemaal strak trekken waardoor er van binnen echt niets meer de sfeer van het oorspronkelijke huis heeft

13 likes

Michelle haar teksten zijn altijd zo humblebrag. Nu ook weer, heel verhaal en dat ze vroeger met Koen rond moesten komen van 30 euro per week voor boodschappen. Nu extra dankbaar :sparkles:

9 likes

Ja en was dat ook niet ook nog eens in hun studententijd :sob:

4 likes

Ja terwijl ze gewoon uit een rijk gezin komt. Kan echt niet veel met rijke geprivilegieerde mensen die doen alsof ze van heel ver moesten komen. Alsof ze echt van heel arm nu naar welvarend zijn gekomen door hard te werken.

23 likes

Als ik haar ass had zou k em ook zo vaak mogelijk op insta zetten

11 likes

Haha ja omg weer een hoog viva niveau bij sommigen hier :’) En niks tegen badpakjurkjes uiteraard, maar zullen we dan ook de vrouwen die stringbikini’s dragen en HuN BiLLen ShoWEn gewoon respecteren?

12 likes

Niemand zegt iets negatiefs hoor, prima billen.

4 likes

Sanny?

7 likes

Net een grafzerk :confused:

4 likes