Oh daarvan dacht ik dat die nog in de VS zat
Dat maakt toch helemaal niks uit? Je kunt ook quality tijd hebben met een baby erbij. Die baby is nog hartstikke klein, een dag Efteling is zonder baby ook gedoe met kolven etc.
Ok. Dit klinkt heel erg moedermaffia. Je weet toch niet wat haar beweegredenen zijn om die baby mee te nemen. Ze geeft in ieder geval nog borstvoeding. En weet jij veel hoe veel hulp ze heeft of niet.
Wat een onzin! Het is ook heel belangrijk voor een kind om te leren dat je niet altijd kan krijgen wat je wil. Al vraag ik me af of dit meisje daadwerkelijk zoveel last heeft van haar zusje. Kijkende naar onze kinderen was samen de norm en heb ze nooit gehoord over een tekort aan quality time want dat was er genoeg rondom uitstapjes
Sorry tag moest voor @Flowermarket zijn
Dat zeg ik toch ook. Ik denk dat je theekransje bedoelt
Wat is dit zuur en veroordelend zeg
Ik vind het echt tof dat ze dit alleen onderneemt met een baby en een peuter
Jaa vooral echt knap, ik vind met 2 volwassenen en een peuter al zwaar. Respect dat ze dit in haar eentje doet zo.
Papa zal gewoon een dagje zijn werken, en of bij zijn eigen zoontje. lijkt me juist een mega betrokken vader.
Is dit verplicht dan? Vind niet iedereen leuk hè, misschien hoeft dat van hem niet zo nodig. Zegt toch helemaal niks over hoe hij is als vader?
Zij geeft juist heel vaak aan dat ze heel graag allebei haar kindjes zoveel mogelijk bij zich houdt
Haha jezus zelfs een dagje Efteling al afzeiken.
Even weer zeiken over de Bellinga’s. Want die krijgen terecht weer allemaal shit over zich heen.
Dit keer deden ze een q&a en vonden ze het blijkbaar een goed idee om hun zoon van 11 een vraag te laten beantwoorden over of hij op jongens of meisjes valt (voor een publiek van duizenden) en toen kwamen zn ouders tot de conclusie dat hij een metroman is.
Uiteraard goed om met kinderen over seksualiteit te praten. Maar dat kind wordt echt voor het blok gezet en moet zich dus blijkbaar verantwoorden. Tegenover zo veel mensen die naar hun videos kijken.
Dat huis waar Elise en co verblijven kost €4575 per maand. En zij zitten daar gewoon een halfjaar ofzo.
Wtf.
Dat mensen deze vraag ook insturen… vind ik heel bijzonder
Ja los van hun hypotheek kosten in NL en al die extra vluchten tussendoor. Bizarr.
Vond het eerder vreemd dat 30 dagen de minimale huurperiode is.
Mja blijkbaar is er een markt voor. Bijna nooit bedden verschonen en schoonmaken en wel lekker cashen.
Woont ‘Sjaakie’ bij de fam Bollen? Ik dacht dat ze een eigen huis had waar ze laatst nog heen verhuist was, maar ik zie haar daar nooit iets over delen?
Ik volg hun en wat een rollercoaster. De ene dochter is net thuis, ligt nu de andere dochter in het zkh met een longontsteking. Zo sneu.
Volgens mij moest zij haar huurhuis uit en wonen ze nu samen.
Op het Vivaforum worden zij altijd veel besproken, ik lees daar altijd alle roddels over influencers
Huh, hoezo moest ze haar huurhuis uit? Ze had net de tuin enz daar laten doen?