Mommybloggerstopic #10

Je kunt hem nog zien bij de curacao highlights

5 likes

Wow daar is inderdaad niks aan gelogen. Wat zielig zeg! Helemaal rood

4 likes

Er is al eens eerder commentaar geweest op dat haar kinderen zo bruin worden en of ze (zeker de jongsten) wel een beetje uit de zon houdt. Destijds reageerde ze dat ze helemaal niet veel in de zon komen maar ‘gewoon heel snel bruin worden’. Ja ik snap dat je snel bruin wordt, als je in je vroege kindertijd al regelmatig flink verbrand bent.

Zal vast niet voor iedereen opgaan hoor maar als ik kijk welke witte mensen snel bruin worden in de zomer is dat heel vaak omdat ze vaak verbrand zijn (of zich nog steeds laten verbranden).

6 likes

Is dat echt? Mensen die snel bruin worden zijn vaak verbrand?

5 likes

Ik volg haar niet, maar ging even kijken naar die stories. Maar jeeeetje, hoeveel geld hebben deze mensen? Voor 9 mensen een ticket betalen in de meivakantie en dat hĂșis. Kom zelf net terug van vakantie en dat was buiten hoogseizoen dus en binnen Europa en tickets en accomodaties waren toen al zo duur :smiling_face_with_tear:

Edit: oh huis misschien wel (deels) gesponsord gezien de mentions in de stories.

10 likes

Nee echt onzin.

28 likes

Niet alle mensen, maar huid die vaak verbrand is wordt vaak sneller bruin daarna. Ben ooit vreselijk verbrand bij een randje op m’n arm en dat wordt zodra ik in de zon kom veel bruiner dan de rest. Twee jaar geleden heb ik een borst ook flink verbrand bij het randje van mn bikini en dat zie je nu nog steeds doordat het daar veel bruiner is.

Dus ja zeker niet wetenschappelijk onderbouwd maar uit ervaring zeg ik ja.

Ken ook helaas ook nog steeds meerdere mensen die zich begin van het seizoen compleet laten verbranden en vervolgens ontzettend bruin worden. ‘Vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje’ gaat bij hen helaas echt op. Super slecht voor je, maar het werkt soms wel.

Nee dat zijn vaak de donkerste witte personen met donker haar en/of donkere ogen en meer pigment in de huid. Bij kinderen zie je dat al.

12 likes

Ja die worden sneller bruin maar dat is logisch. De mensen waar ik op doel zijn degenen die wit zijn met een heel lichte huid, lichte ogen en blond haar. Veel van hen worden naar mijn idee gewoon bruin omdat ze zich eerst flink laten verbranden wat daarna bruin wordt.

6 likes

Oh geen idee, zie die gelukkig nooit.

Witblond/blauwe ogen/keibruine huid vind ik de engste kleurcombinatie die een mens kan hebben.

22 likes

Joh

9 likes

Ja ik doe de disclaimer maar voordat men daar weer over begint.

7 likes

Nou hier dan de tegenovergestelde n=1 haha
Wit blond, witte huid, heel bleek in de winter. Als kind elke 2u ingesmeerd en altijd met shirtjes aangezien huidkanker heel gezellig aanwezig is in onze familie. En ik word toch snel bruin :sweat_smile:, en verbrand ondanks mijn type huid/haar combi heel moeilijk.
M’n kinderen idem dito. Altijd uv shirts aan maar altijd zulke bruine voetjes en handjes en gezicht
 terwijl die ook spierwit blond zijn in de zomer :nerd_face:

1x als tiener heel heftig verbrand op m’n borst en dat wordt dus juist niet mooi bruin maar beetje vlekkerig :rofl:.

Dussss tot zover de wetenschap haha!

6 likes

In de nieuwste post van Jacqueline weer allemaal rode kinderhuidjes, niet alleen Laurens dus.

2 likes

Ik zie ook niet echt rode huid idd :sweat_smile:
 wel een filter waardoor alles door een gekleurde bril bekeken lijkt, maar niet echt verband rood ofzo.

Oh, de post waarop ik reageerde is weg haha

Exit: en bij Michelle is het zonder die rozige filter en valt t al helemaal mee vandaag voor m’n gevoel :sweat_smile:

7 likes

Haha ja ik had alleen stories gezien, niet de post. Op de post op haar feed zie je het wel.

3 likes

Ja maar volgens mij staan een aantal van die foto’s in Michelle dr stories zonder of met een andere filter en dan is het weer niet zo. Dusseh, geen idee :rofl:

4 likes

Mennnn die grindbak!

57 likes

Vind dit echt heel treurig, lijkt wel een parkeerplaats ofzo

46 likes

Een post-nuclear landschap.

18 likes