Elise Boers en Wouter hebben een experiment om een maand lang elke dag seks te hebben. Helemaal prima maar ik kan er niet aan wennen ofzo dat je dit soort dingen de wereld in slingert in je podcast
Preuts much
Het element om het met de wereld te delen, maakt het voor mij vrij apart. Maar dat is natuurlijk het hele influencer bestaan. Ik vind dat mensen veelteveel delen, ongeacht onderwerp.
Sommigen van jullie hebben echt een obsessie met Michelle Bollen en het fascineert me
Hoezo is dat een experiment
Dit hele topic gaat erover.
Rijk.
Ik dacht ook dat ik dikke bunda snapte, maar dat blijkt op het forum ook iets anders te betekenen.
Oranje.
Ja, sinds de vriendengroep van Bonnie #goals is, heb ik het ook maar opgegeven.
Maar wat betreft die Michelle… we zijn allemaal volwassen mensen. We kunnen toch ook wel bedenken dat die vent waarschijnlijk zijn gore sokken overal laat slingeren of iets in die trant. Snap echt niet dat je je op deze leeftijd nog voor de gek laat houden door social media.
Nou en wat voor een chaos het moet zijn met al die kinderen bij elkaar elke dag Lijkt mij verschrikkelijk.
Fake
Hoe is dat je definitie van perfect? Je man delen met een andere vrouw, mega veel kinderen, er ouder uitzien dan je bent en je lelijk kleden terwijl je geld zou hebben voor mooie kleding
Het is een nachtmerrie
“Het is een hel gelijk” - vibes
Addergebroed, dat is 't!
Dit huis, dit vervloekte huis!!
Welkom op het forum