Mommybloggerstopic #10

Elise Boers en Wouter hebben een experiment om een maand lang elke dag seks te hebben. Helemaal prima maar ik kan er niet aan wennen ofzo dat je dit soort dingen de wereld in slingert in je podcast

12 likes

Preuts much :joy:

18 likes

Het element om het met de wereld te delen, maakt het voor mij vrij apart. Maar dat is natuurlijk het hele influencer bestaan. Ik vind dat mensen veelteveel delen, ongeacht onderwerp.

7 likes

Sommigen van jullie hebben echt een obsessie met Michelle Bollen en het fascineert me

34 likes

Hoezo is dat een experiment :sweat_smile:

5 likes

IMG_0936

40 likes

Dit hele topic gaat erover.

5 likes
6 likes

Rijk.

10 likes

Ik dacht ook dat ik dikke bunda snapte, maar dat blijkt op het forum ook iets anders te betekenen.

8 likes

Oranje.

10 likes

Ja, sinds de vriendengroep van Bonnie #goals is, heb ik het ook maar opgegeven.

Maar wat betreft die Michelle… we zijn allemaal volwassen mensen. We kunnen toch ook wel bedenken dat die vent waarschijnlijk zijn gore sokken overal laat slingeren of iets in die trant. Snap echt niet dat je je op deze leeftijd nog voor de gek laat houden door social media.

32 likes

Nou en wat voor een chaos het moet zijn met al die kinderen bij elkaar elke dag :scream: Lijkt mij verschrikkelijk.

20 likes

@tubing heeft wel een adresje

2 likes

Fake

3 likes

Hoe is dat je definitie van perfect? Je man delen met een andere vrouw, mega veel kinderen, er ouder uitzien dan je bent en je lelijk kleden terwijl je geld zou hebben voor mooie kleding

Het is een nachtmerrie

123 likes

“Het is een hel gelijk” - vibes

18 likes

Addergebroed, dat is 't!

16 likes

Dit huis, dit vervloekte huis!!

31 likes

Welkom op het forum :joy:

4 likes