Volgens mij niet. Staat in ieder geval niet bij de hotelomschrijving op booking. En ze noemen juist wel dat ze familiekamers hebben.
Dan moeten mensen niet zeiken
Was eerst wel adult only maar is veranderd.
Oprecht is het best een enclave ; ook haar ouders komen daar op bezoek, haar broer & schoonzus met kinderen en ook nog vrienden? Lijkt me best heftig als je in een relatief klein hotel zit en dan opeens een groep van dik 20 man samen. Dat is toch anders dan een gezin van 4 personen. Ik vind het op de stories ook lijken alsof zij daar met de hele club alleen zijn in dat hotel haha.
Ja, eens. Ik dacht eerst altijd dat ze een prive vila afhuurden. Er wordt natuurlijk ook de godganse dag gefilmd, je ziet die andere gasten ook op de achtergrond. Ik zou mij ook totaal niet op mijn gemak voelen als er zo’n grote familie is die ook nog mensen uitnodigen daar.
Ik heb dat ook een keer meegemaakt in een kleinschalig hotel in Griekenland dat er een grote groep vaste gasten was die ook met elkaar waren. Het zwembad bezet houden, terras verbouwen zodat ze bij elkaar konden zitten/eten/zonnen, continue net iets te luidruchtig en joviaal naar het personeel roepen en overal glazen en asbakken naast het zwembad. Het voelde wel alsof we per ongeluk in het vakantiehuis van een ander waren beland. Gelukkig gingen ze na een paar dagen weg, toen was het wel leuker.
Maar dat is toch vooral vreemd beleid van het hotel zelf?
In de meeste (goede) hotels checken ze of je een gast bent voor je gebruik kan maken van het zwembad etc. Snap niet dat een hotel niet-gasten toelaat, lijkt me heel dom vooral in zo’n klein hotel. Maar daar kan de Bolle familie niks aan doen.
Klopt, vind ik ook maar toch vind ik het ook te maken hebben met eigen fatsoen ergens. Zeker als je weet dat het zo’n klein hotel is incl. klein zwembad en dat de gasten ook zichtbaar zijn in je stories want ze filmt echt ook veel met haar enclave en ze nemen daar wel echt de boel over lijkt het.
Ja ik vind het sowieso wel interessant dat daar de hele tijd allerlei vrienden en familie in hun hotel op bezoek komen? Bedoeld dat ze een gezin van zeven zijn is nou eenmaal een feit. Ik zou het misschien ook minder chill vinden om daarbij in het hotel te zitten maar zij hebben gewoon net zoveel recht om daar te zijn met hun gezin als ik. Maar her ziet eruit als een niet al te groot hotel dus ik vind het best apart dat daar dan ook de hele tijd nog allerlei vrienden van hen langs komen. De faciliteiten van het hotel zijn berekend op de hotelgasten en niet op nog een hele bups vrienden die langskomen. Denk ook dat zij zich best overheersend gedragen met z’n allen. Lijkt me geen groep die makkelijk op gaat in omgeving.
Hoe heet dit hotel? Ik wil het zieeeeeen
Zhero!
Misschien heb ik ergens iets niet goed gelezen op de insta van Michelle, maar hoe weten zo zeker dat die vrienden en familie niet ook in dat hotel verblijven?
(Lijkt me nog steeds kut dat er zo een groep in je hotel zit overigens)
Zo tokkie ook allemaal.
Staat idd in de stories van Michelle. Ze geeft aan ‘fijn dat de familie in dezelfde straat zit - niet op elkaars lip, maar toch dichtbij elkaar’ oid.
Het valt me wel op dat alles en iedereen om Michelle lijkt te draaien en iedereen naar haar pijpen danst. In het bedrijf werkt ze samen met al haar beste vriendinnen en familieleden, en zelfs op vakantie volgt iedereen haar naar alle bestemmingen. Het komt daardoor over alsof zij altijd in het middelpunt staat. Het lijkt een soort grote Michelle-show, lekker amicaal op de voorgrond en iedereen die zich aan haar aanpast en altijd voor haar klaar staat.
Ik ken geen enkele andere persoon die dit zo heeft in ieder geval.
Hahha nu doe je net of het dwangarbeid is. Misschien vinden ze het wel gewoon leuk.
Volgens mij noemt ze mensen al snel beste vrienden, parels, steun en toeverlaat en al die overdreven termen die ze gebruikt.
Ik denk dat het feit dat zij haar eigen content bepaalt wel heel erg aan dit beeld bijdraagt.
Elise Boers en Wouter hebben een experiment om een maand lang elke dag seks te hebben. Helemaal prima maar ik kan er niet aan wennen ofzo dat je dit soort dingen de wereld in slingert in je podcast