Mommybloggerstopic #10

Lekker in die krappe wc omkleden

3 likes

Ik heb bij KLM in uniform gewerkt en ging ook in uniform met het OV omdat dat gewoon veel makkelijker is. Ten eerste bestaat het uniform uit best veel onderdelen (rok/broek, panty, hakken, blouse, jasje en een gilet) dus dan moet je een grote tas of koffer mee en ten tweede moet alles netjes gestreken zijn en dan lukt dan ook niet.

Ik mocht trouwens wel gewoon oortjes in tijdens het reizen maar je moest inderdaad wel vriendelijk zijn en in je achterhoofd houden dat je een visite kaartje voor je werk bent in uniform

13 likes

Ah ja, had er nooit zo naar gekeken. Dacht dat op schiphol wel verkleed duimtes zouden zijn of dat je uniform daar kon liggen. :woman_shrugging:

7 likes

Ja dat leek/lijkt mij ook. Politieagenten gaan ook niet in uniform van huis en hun uniform bestaat ook uit een hoop onderdelen. Hoeft alleen niet gestreken te worden :upside_down_face:

4 likes

Ja en als je een agent in het ov ziet (of waar dan ook) weet je niet of ze wel/niet werken. Als je een stewardess ergens ziet waar geen vliegveld is dan lijkt het me duidelijk dat ze niet aan het werk zijn op dat moment.

39 likes

Ik kan me voorstellen dat je als politie agent je uniform ook niet mee naar huis mag nemen. Weet niet of dat zo is, maar het zou me niet verbazen.

3 likes

Uniform mag mee naar huis. Vroeger mocht zelfs het wapen mee naar huis. Weet niet of dat nog zo is.

Is nog zo!

3 likes

Mijn ex van lang geleden is militair en toen hij nog met het ov naar z’n werk ging, kleedde hij zich altijd om omdat er bepaalde regels waren waar hij zich aan moest houden, als hij zich in uniform onder de burgers zou bevinden.

4 likes

Je wilt als agent ook echt niet altijd dat iedereen weet waar je woont.

24 likes

Als je er zo over nadenkt wel, ik wist niet beter :sweat_smile: Later besefte ik eigenlijk pas hoe gek dat was.

4 likes

Wel alleen onder bepaalde omstandigheden en afspraken toch? Als in flex teams e.d. niet elke agent die gewoon zijn diensten op reguliere tijden start op t bureau

5 likes

Ja dat zou goed kunnen! M’n ex nam zijn wapen en uniform mee naar huis in een periode dat hij op verschillende bureaus/afdelingen werkte inderdaad. Wapen bewaarde hij dan in een kluis thuis. Als hij de volgende dag gewoon op de zelfde plek moest zijn bewaarde hij het sowieso liever op het bureau.

Ik weet eigenlijk niet of je het dan mee naar huis “mag” nemen als je op hetzelfde bureau werkt. Zou logisch zijn als het niet zo is en ik zou ook niet weten waarom je het zou willen.

4 likes

Graag weer ontopic mensen!

6 likes

Sorry was offtopic.
Maar was iets over Teske aan het typen.
Ik zat na een lange tijd weer eens haar vlogs te kijken. Ik vind het knap dat ze zich aanpast aan het dieet dat ze moet volgen vanwege zwangerschapsdiabetes. Zou echt constant honger hebben denk ik, als ik moet letten op koolhydraat intake. Wel grappig dat ze als snack nu vee olijven gekocht heeft.

3 likes

Zal hier wel veel kritiek op krijgen want moedermaffia, maar ik vind het echt heel vreemd dat de familie BWvP zonder de kinderen van Jacqueline naar Dubai op vakantie gaat met Kerst (en O&N?). Hoezo niet gewoon op een ander moment met z’n allen. Ze gaan toch al vaak genoeg. Zou het echt kut vinden als haar kind zijnde. Ik kom zelf uit een samengesteld gezin en no way dat er een deel wel op vakantie (laat staan zo ver weg) ging en het andere deel niet.

5 likes

Misschien vliegen die kinderen wel naar Curaçao

4 likes

Is bwvp een achternaam? Over wie gaat dit?

4 likes

Bollen en co

5 likes

Zo noemen ze zichzelf. Bollen-Walk-vanPelt, laatste weet ik niet zeker qua schrijfwijze

11 likes