Mommybloggerstopic #10

Volgens mij krijgen ze die kinderen de 2e week van de vakantie omdat ze het eerste deel bij hun vader zijn. Wat op zich logisch is.

Maar vorige keer gingen ze vanuit Mallorca ofzo met 2 man vliegend heen en weer om de kids op te halen vanuit NL en volgens mij zijn ze dat nu weer van plan vanaf Dubai en terug en dat vind ik wel vrij erg :grimacing: je zou toch denken dat dat anders kan

10 likes

Bij ons ging dat wel zo vroeger. Mijn moeder ging dan met stiefkinderen op vakantie en wij met onze vader. En andersom. Tuurlijk is het niet altijd leuk, maar 95% van de tijd hadden we het gewoon naar onze zin en genoeg te doen. In deze tijd lijkt het mij eigenlijk makkelijker dan toen wij jong waren, je kan nu bijv. makkelijk even facetimen. En wij waren ook met veel kinderen in totaal, en met het samengestelde gezin vond ik veel minder leuk op vakantie omdat je dan minder aandacht kreeg :sweat_smile:

5 likes

Mijn dochter leeft zelf in een samengesteld gezin en ik zou het wel vreemd vinden als we altijd rekening met haar moeten houden omdat ze zich anders achtergesteld zou voelen. In wat voor opzicht had je dat heel moeilijk gevonden? Wie zegt dat die kinderen bij moeder (en gezin bollen) op hun gelukkigst zijn?
Ik vind het ergens beetje een bepaalde jaloezie, alsof je als gescheiden moeder niet meer van dingen mag genieten en lekker op vakantie mag gaan (dan wel met een ander gezin) als je je kinderen niet hebt die periode terwijl je juist even kan staan en gaan waar je wilt

11 likes

Het enige waar ik me bij die figuren druk om maak is hoe godsgruwelijk vaak ze vliegen. Kom op mensen dat kan echt niet meer.

46 likes

Ik vind het juist een rare uitspraak dat je het raar vindt om altijd rekening te houden met je kind. Maar goed, ik dacht al dat veel hier een andere mening zouden hebben en dat is natuurlijk oke. Het is een forum tenslotte!

4 likes

Als er één week vakantie was en het was een kwestie van gaan of niet want zielig voor de kinderen die niet mee kunnen omdat ze bij hun vader zijn dan zou ik prima snappen dat ze zeggen we gaan zonder hen. Alleen er zijn twee weken kerstvakantie waarvan volgens mij de eerste week de jongens bij hun vader zijn en de tweede week bij hun moeder. Dan snap ik eerlijk gezegd niet zo goed waarom ze de eerste week van de kerstvakantie naar Dubai gaan en niet de tweede waarin iedereen mee kan.

6 likes

Ach, wie weet vliegen ze nog weer even met twee personen op en neer om de andere kinderen halverwege op te halen. :crazy_face:

2 likes

Kies er dan voor om de 2e week weg te gaan met z’n allen, en thuis bij kerst en oud en nieuw, mochten de kinderen je toch nog even willen zien.

Wat ik wel vreemd vind, de vakanties zijn in principe altijd het zelfde. Komt over dat Jacqueline mee gaat op de vakantie van Mies en Koen want altijd. Ik zou een keer een andere bestemming kiezen wat van hun alle 3 is, in plaats van steeds dat zelfde zwembad met de witte muren.

5 likes

Ja dit dacht ik ook. Als je de tweede week met z’n allen bent, ga dan.

4 likes

Ik vind het nog veel vreemder dat ze als queer personen naar een plek op vakantie gaan waar dat illegaal is.

28 likes

Veelwijverijen is dan weer niet zo’n probleem daar :grimacing:

14 likes

Ja en wie weet hadden de kinderen wel de keuze om mee te gaan maar wilde ze liever bij hun vader blijven? Ik denk dat geen een ouder altijd maar rekening met hun kind kan houden, zeker als gescheiden ouders heb je met meerdere partijen te dealen.

4 likes

Het huis van Kelly caresse in Tiel staat te koop.

Ze gaan dus niet meer terug ivm de schimmel in de woning.

6 likes

Wel echt kut hoor dat je verhuist, kinderen andere school etc en dan om zoiets weer terug moet. Gezien de vraagprijs zal het ook geen goedkope renovatie zijn

10 likes

Ja dacht iets met verborgen gebreken oid?

5 likes

Wel gek er staat door schimmel problemen. Maar dat het goed op te lossen is.
Maar ze vragen wel een ton minder.
Zou dat zo duur zijn ?

3 likes

Waarom gaan ze dan weer weg als het goed op te lossen is?

14 likes

Ja geen idee. De schimmel proberen zijn in de souterrain. Daar waar de kinderen sliepen geloof ik?
Nu heb je daar al vrij snel schimmelvorming. Vooral bij een ouder huis. Lijkt me ook wel vrij logisch ?

4 likes

Het huis in Drunen kregen ze niet verkocht. Misschien denken ze dat ze het huis in Tiel wel kunnen verkopen?

Hebben ze de camper eigenlijk nog?

2 likes

De vraagprijs is een ton lager dan die was toen de vorige eigenaar het huis verkocht. Het zal vast een dure verbouwing zijn en ik kan me voorstellen dat als je oude huis niet verkocht is én je nog veel geld in je nieuwe huis moet stoppen om het bewoonbaar te maken het geld een keer op is.

7 likes