Mommybloggerstopic #10

Zo’n hekel aan verkeerd gebruik van dit woord in zo’n tekst

35 likes

Het woord ‘zijn’ stond er zelfs als ‘zijjn’, die heb ik er nog verbeterd omdat ik dat niet aan kon. Redelijk slordig wel voor zo’n verkooptekst.

8 likes

Ik ben benieuwd of ze nog een update gaan geven over hun woonsituatie. Wel een bizar verhaal en niet leuk voor de kinderen

2 likes

Grootste struikelblok zou wel zijn dat ze huis niet verkocht kregen. En daarom nu teruggaan. Want als het allemaal zo fijn zou zijn dan hadden ze de schimmel zelf kunnen laten behandelen.

3 likes

Denk ik ook. En op zich is het wel een goed idee, een huis met bnb voor een leuke cent erbij

3 likes

Ben wel benieuwd of ze dit huis snel gaan verkopen. Vind het zelf niet echt bijzonder
En het lijkt tegenover een sportpark te liggen(veel licht van de lampen in het najaar)

1 like

Welk huis is onverkoopbaar? Het oude huis? En die schade, waar zit die?

Het huis in Drunen hadden ze nog niet verkocht toen ze naar Tiel verhuisden. Inmiddels zijn ze vanuit Tiel weer terug verhuisd naar Drunen en staat het huis in Tiel (inclusief schimmelprobleem in het souterrain) te koop.

4 likes

Hekel aan idd, ook echt alleen makelaars praten zo. ‘Op de bovenverdieping is een extra badkamer gerealiseerd, welke voorzien is van een vrijstaand bad’

14 likes

Bizar die spon van Annemerel voor dr smile. Gelukkig was ze wel zo slim om het niet zelf te proberen (aangezien ze zo vaak kiespijn heeft). Wat stom dat Tuur er dan maar reclame voor gaat maken. Neem die spon dan gewoon niet aan

13 likes

Haha ik zie die junoordzij nu ook al met dezelfde spon, de marketingbudgetten voor 2024 worden weer ingezet :upside_down_face:

7 likes

De reacties zijn ook niet echt positief bij haar :’)

6 likes

En terecht. Het lijkt een alternatief voor orthodontie maar er is weldegelijk een reden waarom orthodontisten zo lang gestudeerd hebben. Je gebit verander je niet ‘zomaar’ even. Het verplaatsen van tanden kan ook gevolgen hebben voor de wortels etc., met alle gevolgen van dien.
Heel jammer deze spon.

5 likes

In t geval van Tuur zou ik er dankbaar gebruik van maken.

5 likes

Ik werd wel een beetje ontoepasselijk van die tanden foto’s van Tuur.

11 likes

Raar :joy:

13 likes

Worden deze units dan niet voorgeschreven door ortho’s maar gewoon door random lui!?

9 likes

Ik verwachtte ook dat het traject/behandelplan door orthodontisten werd opgesteld? :scream:

4 likes

In mijn woonplaats is de Dr Smile locatie een tandartspraktijk, dus ik neem aan dat er wel wat deskundigheid bij komt kijken?

3 likes

Maar een tandarts is toch geen orthodontist?

4 likes