Maar de prijs is wel vanaf prijs
Nog steeds is de vraagprijs een ton minder. Aan de huizenmarkt is niet veel veranderd hoor.
Maar misschien hebben ze er toen minder dan de vraagprijs voor betaaldā¦
Ze maken niet per definitie verlies denk ik
In die tijd werd niet veel ondergeboden. Zeker geen ton. Er moet hoe dan ook verlies op zitten aangezien er verborgen gebreken aan zitten.
Ja geen goed verkooppraatje dit. Nadat ze tig keer hebben gezegd hoe graag ze daar wilden blijven wonen, hoe de school veel meer bij de kinderen past en het huis zo fijn is met de B&B erbij etc. Dan los je het schimmelprobleem toch zelf op als het gemakkelijk te verhelpen is.
Ja dit denk ik ook. Ze hebben er denk ik minimaal een ton meer voor betaald dat ze het nu voor te koop zetten. Hun vorige huis is ook nog niet verkocht. En als ze het voor een ton minder te koop zetten dan zal het verhelpen van het schimmelprobleem waarschijnlijk wel minimaal een ton kosten. Ik denk dat ze dat gewoon niet op de plank hebben liggen en ook niet gefinancierd krijgen. Dus ja dan heb je eigenlijk niet zoveel keuze behalve verkopen.
Als dit een verborgen gebrek was dan is de verkoper verantwoordelijk, maar het ligt waarschijnlijk lastiger in hun geval?
Er staat in de advertentie ook:
āAfhankelijk van hoe je het souterrain wilt gaan gebruiken, zijn de nodige vergunningen aan te vragen bij de gemeente, welke nu nog niet aanwezig zijn.ā
Ik vermoed dat dat vooral het probleem is. Dan kunnen hun kinderen dus ook niet die ruimte als slaapkamer gebruiken. Het telt ook niet mee in het oppervlak van de woning.
Maar moet je een vergunning hebben om daar een slaapkamer van te mogen maken?
Er staat idd ook dat er maar 2 slaapkamers zijn nu.
Dat ligt Ć”ltijd lastig. Wordt zo snel āverborgen gebrekā geroepen maar een claim daarop baseren lukt je echt niet zomaar en niet alles is een zonder meer verborgen gebrek.
Zoān hekel aan verkeerd gebruik van dit woord in zoān tekst
Het woord āzijnā stond er zelfs als āzijjnā, die heb ik er nog verbeterd omdat ik dat niet aan kon. Redelijk slordig wel voor zoān verkooptekst.
Ik ben benieuwd of ze nog een update gaan geven over hun woonsituatie. Wel een bizar verhaal en niet leuk voor de kinderen
Grootste struikelblok zou wel zijn dat ze huis niet verkocht kregen. En daarom nu teruggaan. Want als het allemaal zo fijn zou zijn dan hadden ze de schimmel zelf kunnen laten behandelen.
Denk ik ook. En op zich is het wel een goed idee, een huis met bnb voor een leuke cent erbij
Ben wel benieuwd of ze dit huis snel gaan verkopen. Vind het zelf niet echt bijzonder
En het lijkt tegenover een sportpark te liggen(veel licht van de lampen in het najaar)
Welk huis is onverkoopbaar? Het oude huis? En die schade, waar zit die?
Het huis in Drunen hadden ze nog niet verkocht toen ze naar Tiel verhuisden. Inmiddels zijn ze vanuit Tiel weer terug verhuisd naar Drunen en staat het huis in Tiel (inclusief schimmelprobleem in het souterrain) te koop.
Hekel aan idd, ook echt alleen makelaars praten zo. āOp de bovenverdieping is een extra badkamer gerealiseerd, welke voorzien is van een vrijstaand badā
Bizar die spon van Annemerel voor dr smile. Gelukkig was ze wel zo slim om het niet zelf te proberen (aangezien ze zo vaak kiespijn heeft). Wat stom dat Tuur er dan maar reclame voor gaat maken. Neem die spon dan gewoon niet aan