Mommybloggerstopic #10

Die van mij dacht van wel :woman_facepalming:t3:

4 likes

Even tussendoor… Echt stoer dat je 2 dagen gaat raven en dan aan een infuus gaat…

19 likes

Je reinste onzin ook m.i. N.a.v een hulpvraag een infuus geven :thinking:

8 likes

En die story daar weer naar dat hun moeder aan tafel binnen rookt met kinderen erbij :thinking:

13 likes

Sjamadriaan gaat hier op insta ook lekker los op :slight_smile:

30 likes

Haha zo erg dit, alsof je daar je lichaam mee reinigt ofzo na 24 uur raven/drugs. En ook wel heftig hoe ze het promoot. Ik zag dat Sjamadriaan dit ook gepost had op instagram (voor wie hem niet kent, hij weerlegt stomme en onzinnige gezondheidsclaims van meestal influencers).

En hij poste nog dat in de story daarna van de huismuts de oma (denk ik?) binnen zit de roken met de kinderen ernaast.

Edit: ohh spuitelf na @Venkel en @Berlin

15 likes

Ook bizar dat je eerst een heel medisch gesprek moet hebben met alles erop en eraan, wat zeggen ze dan: heb net 36 uur (daar pronkte ze weer mee namelijk) aan 1 stuk door gefeest & drugs gebruikt?

10 likes

In wat voor wereld leven we

7 likes

Ik word hier gewoon boos van.

13 likes

Iets gemist in hun jeugd ofzo

6 likes

Zullen ze onzeker zijn en zich daarom zo profileren? Ik vind het zelf een beetje sneu overkomen :sweat_smile:

4 likes

En nog een mommyblogger met drsmile :smiling_face_with_tear:
Benieuwd wat daar op gereageerd wordt. Elise Joanne haar tandarts heeft al jaren kaak klachten ook aldus de tandarts dus dit is fantastisch!

2 likes

Kelly Caresse reageerde er ook al onder dat ze er een heeft en er zo blij mee is :upside_down_face:

11 likes

Ik schrik vooral van die tony pony op d’r hoofd :sob:

8 likes

Reacties zijn niet positief

11 likes

Jeetje wat heeft ze met dr haar gedaan!

9 likes

Ze heeft sinds kort weer extensions. Op de reel die ze daar over plaatste, kwamen best veel negatieve reacties. Oa dat het er erg nep uit zag, maar die werden allemaal verwijderd :upside_down_face:

11 likes

Ze had beter haar extensions kunnen laten verwijderen.

15 likes

Oohh indd ze lijken wel synthetisch, ook zo met die bouncy krul erin… en de verkeerde kleur.
Naja als ze er zelf blij mee is…

6 likes

Oh jij omschrijft het exact. Zulk haar had mijn kappop eerder ook ja. Nu weet ik weer waar het me aan doet denken :yum:

4 likes