Ik vind het zelf ook niet heel mooi en vond haar vorige extensions mooier, maar volgens mij heeft ze het juist laten doen om zich weer wat zichzelf te voelen na het overlijden van haar dochter. Dus of wij het nou wel of niet mooi vinden, het doet duidelijk iets voor haar zelfvertrouwen en ik vind het na al het leed wat ze afgelopen jaren heeft gehad ook wel misplaatst hierop af te geven…
Wat overdreven om dit te benoemen
Mag je vinden, ik vind het stom of af te geven op iemand’s uiterlijk als iemand er duidelijk zelf erg blij mee is
Maar wel nog ff laten weten wat jij er van vindt
Vind ik iets anders dan opmerkingen dat ze beter haar extensions ipv reacties had kunnen verwijderd of dat je schrikt van haar kapsel. Maar prima, my bad
Ik vind haar ook een heel ander type met die extensions. Zonder heeft ze een beetje een klassiek/licht tuttig uiterlijk en met extensions vind ik haar een wat ordinairdere uitstraling hebben.
Iemand de story van ons Kelly gezien?
Waarom ben ik gaan kijken 🫠😭
Ook echt direct lekkere promo erachter hahaha
Meid je hebt geen innerlijke reis nodig om je partner een lapdance te geven
Dit is het meest ongemakkelijke dat ik in tijden heb gezien😬 en dan als tag @papasjenkie ik gil
Love it voor haar dat ze zelfverzekerd is en goed in haar fel zit wel, maar die setting😂
Ik zou echt dood willen
Ik vind het zo fascinerend dat er dus groepen vrouwen is die echt op zo’n innerlijke reis met polderglamour KC willen. Er is een doelgroep waarvoor zij echt een rolmodel is en ik snap helemaal dat ze die helemaal uitbaat.
Zo bijzonder, zo puur, zo dankbaar
Jeetje een high heels dans les. Wtf is dat nou weer? Krijg er een beetje tradwife vibes van vooral omdat zij er bij schrijft: doe je vent deze les cadeau dat verdienen ze toch gewoon.
Is deze les dan speciaal bedoelt om sexy te leren dansen voor je mannetje🤮
Heels is wel gewoon een dansstijl. Vrij populair en wordt bij bijna alle allround dansstudio’s gegeven. Ook niet echt iets wat je speciaal voor je vent doet.
In de categorie, je ouders zouden dit maar doen:
Je zou maar een van deze namen krijgen. Is van Lisa van C.uij.ck
Lala
Edit: moet wel lachen dat Lula er tussen staat.
Jep
I love that for you!!! Deel de filmpjes
@Nimbus2000 ik was eerst een beetje geïrriteerd want zet er gewoon bij. Maar ik bied m’n excuses aan want het gebrek aan verwachtingen en context maakte het zoveel beter.
Ik ga nu even wat innerlijk werk doen. (Zo zag mijn lapdance 15 jaar geleden tijdens een kroegentocht ook uit trouwens )