Mommybloggerstopic #10

Haha ik zie die junoordzij nu ook al met dezelfde spon, de marketingbudgetten voor 2024 worden weer ingezet :upside_down_face:

7 likes

De reacties zijn ook niet echt positief bij haar :’)

6 likes

En terecht. Het lijkt een alternatief voor orthodontie maar er is weldegelijk een reden waarom orthodontisten zo lang gestudeerd hebben. Je gebit verander je niet ‘zomaar’ even. Het verplaatsen van tanden kan ook gevolgen hebben voor de wortels etc., met alle gevolgen van dien.
Heel jammer deze spon.

5 likes

In t geval van Tuur zou ik er dankbaar gebruik van maken.

5 likes

Ik werd wel een beetje ontoepasselijk van die tanden foto’s van Tuur.

11 likes

Raar :joy:

13 likes

Worden deze units dan niet voorgeschreven door ortho’s maar gewoon door random lui!?

9 likes

Ik verwachtte ook dat het traject/behandelplan door orthodontisten werd opgesteld? :scream:

4 likes

In mijn woonplaats is de Dr Smile locatie een tandartspraktijk, dus ik neem aan dat er wel wat deskundigheid bij komt kijken?

3 likes

Maar een tandarts is toch geen orthodontist?

4 likes

Die van mij dacht van wel :woman_facepalming:t3:

4 likes

Even tussendoor… Echt stoer dat je 2 dagen gaat raven en dan aan een infuus gaat…

19 likes

Je reinste onzin ook m.i. N.a.v een hulpvraag een infuus geven :thinking:

8 likes

En die story daar weer naar dat hun moeder aan tafel binnen rookt met kinderen erbij :thinking:

13 likes

Sjamadriaan gaat hier op insta ook lekker los op :slight_smile:

30 likes

Haha zo erg dit, alsof je daar je lichaam mee reinigt ofzo na 24 uur raven/drugs. En ook wel heftig hoe ze het promoot. Ik zag dat Sjamadriaan dit ook gepost had op instagram (voor wie hem niet kent, hij weerlegt stomme en onzinnige gezondheidsclaims van meestal influencers).

En hij poste nog dat in de story daarna van de huismuts de oma (denk ik?) binnen zit de roken met de kinderen ernaast.

Edit: ohh spuitelf na @Venkel en @Berlin

15 likes

Ook bizar dat je eerst een heel medisch gesprek moet hebben met alles erop en eraan, wat zeggen ze dan: heb net 36 uur (daar pronkte ze weer mee namelijk) aan 1 stuk door gefeest & drugs gebruikt?

10 likes

In wat voor wereld leven we

7 likes

Ik word hier gewoon boos van.

13 likes

Iets gemist in hun jeugd ofzo

6 likes