Haha ik zie die junoordzij nu ook al met dezelfde spon, de marketingbudgetten voor 2024 worden weer ingezet
De reacties zijn ook niet echt positief bij haar :’)
En terecht. Het lijkt een alternatief voor orthodontie maar er is weldegelijk een reden waarom orthodontisten zo lang gestudeerd hebben. Je gebit verander je niet ‘zomaar’ even. Het verplaatsen van tanden kan ook gevolgen hebben voor de wortels etc., met alle gevolgen van dien.
Heel jammer deze spon.
In t geval van Tuur zou ik er dankbaar gebruik van maken.
Ik werd wel een beetje ontoepasselijk van die tanden foto’s van Tuur.
Raar
Worden deze units dan niet voorgeschreven door ortho’s maar gewoon door random lui!?
Ik verwachtte ook dat het traject/behandelplan door orthodontisten werd opgesteld?
In mijn woonplaats is de Dr Smile locatie een tandartspraktijk, dus ik neem aan dat er wel wat deskundigheid bij komt kijken?
Maar een tandarts is toch geen orthodontist?
Die van mij dacht van wel
Je reinste onzin ook m.i. N.a.v een hulpvraag een infuus geven
En die story daar weer naar dat hun moeder aan tafel binnen rookt met kinderen erbij
Sjamadriaan gaat hier op insta ook lekker los op
Haha zo erg dit, alsof je daar je lichaam mee reinigt ofzo na 24 uur raven/drugs. En ook wel heftig hoe ze het promoot. Ik zag dat Sjamadriaan dit ook gepost had op instagram (voor wie hem niet kent, hij weerlegt stomme en onzinnige gezondheidsclaims van meestal influencers).
En hij poste nog dat in de story daarna van de huismuts de oma (denk ik?) binnen zit de roken met de kinderen ernaast.
Ook bizar dat je eerst een heel medisch gesprek moet hebben met alles erop en eraan, wat zeggen ze dan: heb net 36 uur (daar pronkte ze weer mee namelijk) aan 1 stuk door gefeest & drugs gebruikt?
In wat voor wereld leven we
Ik word hier gewoon boos van.
Iets gemist in hun jeugd ofzo