“Me” vent bedoel je!
Je moet die blik van papasjenkie goed bekijken😂
“Me” vent bedoel je!
Je moet die blik van papasjenkie goed bekijken😂
Nou ik klikte door naar de heels docent van Kelly en dat zag er ook nog ongemakkelijk uit best anders dan wat ik van andere dansstudio’s ken haha
Vriendin van mij pakte het op die manier aan:joy: dus ik gunde jullie deze manier van ontdekking:sparkles:
Ik doe dit en het is echt fucking vet haha. Maar dat van Kelly. Nee bedankt.
Oh vind ik niet zo. Heels is altijd wel sexy/sensueel en dat kan ook prima voor jezelf zijn. Vind het er op lesfilmpjes wel vaker wat ongemakkelijk uit zien als iemand duidelijk de zelfverzekerdheid óf de techniek mist, maar dat is bij andere stijlen vaak ook wel zo en daar groei je ook weer in. Vind het echt vet als mensen het heel goed kunnen.
Bedenk er nog even bij dat je dit doet met andere mensen in de zaal
Ja ik vind het ook zeker vet! Alleen dat ene filmpje wat ik net van die docent keek vond ik net ongemakkelijk (terwijl het technisch echt wel goed was maar iets met de muzikaliteit of uitstraling ofzo, terwijl ik dat gevoel meestal niet krijg als ik video’s van heels zie, al is het sexy of sensueel). Maar kan natuurlijk gewoon dat iemands choreografiestijl niet de mijne is en das helemaal prima
Aardappelman Dit woord miste ik echt in mijn leven.
Maar echt die blik van hem, super ongemakkelijk.
Windie
Nou na de afgelopen maanden snap ik wel dat Rainie hoog staat
Dat is een hoog staaltje priming van moeder natuur.
Ik had ook verwacht dat die vrouwen een stuk jonger zouden zijn. Weet niet precies waarom, maar misschien omdat ik Kelly zo kinderlijk vind. Maar als je op haar Stories van vandaag doorklikt, na de lapdance en de reclame voor haar innerlijke vrouwreis. Dan zie ik een aantal dames met een vrij dode blik soep en carpaccio naar binnen werken onder het mom van gezellige brunch met de meiden. En ik denk inderdaad dat die doelgroep groter is dan wij met zij allen denken.
Ahahahahaha aardappelman, maar ook hoe hij daar zo zit met zijn grijze hoodievest en zij helemaal uitgedost ahahahha ik kan niet meer
Volgens mij maakte #papasjenkie (echt, wie nóemt zichzelf zo) op dat moment ook een innerlijke groei door
Haha maar dit is niet per se awkward hoor. Of bedoel je dat er ook andere aardappelmannen zijn?
Ik heb eens een burlesque striples gehad (had me random ingeschreven voor een lesje maar toen gingen we dus leren strippen hahaha), maar was echt heel gezellig en hilarisch met de andere vrouwen. Ook van allerlei leeftijden en ervaringen.
Nee met meerdere vrouwen is dat denk ik niet akward.
Maar als iedereen daar zijn eigen aardappelman aan het belapdancen is, lijkt me dat wel een beetje ongemakkelijk.
Hahahaha ah shit te laat voor het filmpje. Heeft iemand screenshots?
Nee sorry! Maar kijk even op zijn profiel en check de één na laatste reel om een beeld te krijgen van hoe hij op die stoel zat
Ik heb iets vergelijkbaars gevonden qua aardappelgehalte en awkwardness. De lingerie moet je er dan zelf bij bedenken.
Getverdemme
hahahha, die kop van die kerel ook als ze klaar zijn.