Mommybloggerstopic #10

Ik word hier gewoon boos van.

13 likes

Iets gemist in hun jeugd ofzo

6 likes

Zullen ze onzeker zijn en zich daarom zo profileren? Ik vind het zelf een beetje sneu overkomen :sweat_smile:

4 likes

En nog een mommyblogger met drsmile :smiling_face_with_tear:
Benieuwd wat daar op gereageerd wordt. Elise Joanne haar tandarts heeft al jaren kaak klachten ook aldus de tandarts dus dit is fantastisch!

2 likes

Kelly Caresse reageerde er ook al onder dat ze er een heeft en er zo blij mee is :upside_down_face:

11 likes

Ik schrik vooral van die tony pony op d’r hoofd :sob:

8 likes

Reacties zijn niet positief

11 likes

Jeetje wat heeft ze met dr haar gedaan!

9 likes

Ze heeft sinds kort weer extensions. Op de reel die ze daar over plaatste, kwamen best veel negatieve reacties. Oa dat het er erg nep uit zag, maar die werden allemaal verwijderd :upside_down_face:

11 likes

Ze had beter haar extensions kunnen laten verwijderen.

15 likes

Oohh indd ze lijken wel synthetisch, ook zo met die bouncy krul erin… en de verkeerde kleur.
Naja als ze er zelf blij mee is…

6 likes

Oh jij omschrijft het exact. Zulk haar had mijn kappop eerder ook ja. Nu weet ik weer waar het me aan doet denken :yum:

4 likes

Ik vind het zelf ook niet heel mooi en vond haar vorige extensions mooier, maar volgens mij heeft ze het juist laten doen om zich weer wat zichzelf te voelen na het overlijden van haar dochter. Dus of wij het nou wel of niet mooi vinden, het doet duidelijk iets voor haar zelfvertrouwen en ik vind het na al het leed wat ze afgelopen jaren heeft gehad ook wel misplaatst hierop af te geven…

6 likes

Wat overdreven om dit te benoemen

32 likes

Mag je vinden, ik vind het stom of af te geven op iemand’s uiterlijk als iemand er duidelijk zelf erg blij mee is

5 likes

Maar wel nog ff laten weten wat jij er van vindt :laughing:

17 likes

Vind ik iets anders dan opmerkingen dat ze beter haar extensions ipv reacties had kunnen verwijderd of dat je schrikt van haar kapsel. Maar prima, my bad

2 likes

Ik vind haar ook een heel ander type met die extensions. Zonder heeft ze een beetje een klassiek/licht tuttig uiterlijk en met extensions vind ik haar een wat ordinairdere uitstraling hebben.

11 likes

Iemand de story van ons Kelly gezien?:joy:

2 likes

Waarom ben ik gaan kijken 🫠😭

10 likes