Mommybloggerstopic #10

Ook echt direct lekkere promo erachter hahaha
Meid je hebt geen innerlijke reis nodig om je partner een lapdance te geven :joy:

13 likes

Dit is het meest ongemakkelijke dat ik in tijden heb gezien😬 en dan als tag @papasjenkie ik gil

Love it voor haar dat ze zelfverzekerd is en goed in haar fel zit wel, maar die settingšŸ˜‚

29 likes

Ik zou echt dood willen

12 likes

Ik vind het zo fascinerend dat er dus groepen vrouwen is die echt op zo’n innerlijke reis met polderglamour KC willen. Er is een doelgroep waarvoor zij echt een rolmodel is en ik snap helemaal dat ze die helemaal uitbaat.

34 likes

Zo bijzonder, zo puur, zo dankbaar :pray::pray::pray:

6 likes

Jeetje een high heels dans les. Wtf is dat nou weer? Krijg er een beetje tradwife vibes van vooral omdat zij er bij schrijft: doe je vent deze les cadeau dat verdienen ze toch gewoon.
Is deze les dan speciaal bedoelt om sexy te leren dansen voor je mannetje🤮

11 likes

Heels is wel gewoon een dansstijl. Vrij populair en wordt bij bijna alle allround dansstudio’s gegeven. Ook niet echt iets wat je speciaal voor je vent doet.

20 likes

In de categorie, je ouders zouden dit maar doen:

Je zou maar een van deze namen krijgen. Is van Lisa van C.uij.ck

28 likes

Lala

Edit: moet wel lachen dat Lula er tussen staat.

8 likes

Jep

12 likes

Wat de fuck is er mis met mijn naam?!?

30 likes

I love that for you!!! Deel de filmpjes

6 likes

@Nimbus2000 ik was eerst een beetje geĆÆrriteerd want zet er gewoon bij. Maar ik bied m’n excuses aan want het gebrek aan verwachtingen en context maakte het zoveel beter.

Ik ga nu even wat innerlijk werk doen. (Zo zag mijn lapdance 15 jaar geleden tijdens een kroegentocht ook uit trouwens :joy:)

8 likes

ā€œMeā€ vent bedoel je!

Je moet die blik van papasjenkie goed bekijkenšŸ˜‚

9 likes

Nou ik klikte door naar de heels docent van Kelly en dat zag er ook nog ongemakkelijk uit :sob: best anders dan wat ik van andere dansstudio’s ken haha

2 likes

Vriendin van mij pakte het op die manier aan​:joy: dus ik gunde jullie deze manier van :sparkles:ontdekking​:sparkles:

3 likes

Ik doe dit en het is echt fucking vet haha. Maar dat van Kelly. Nee bedankt.

8 likes

Oh vind ik niet zo. Heels is altijd wel sexy/sensueel en dat kan ook prima voor jezelf zijn. Vind het er op lesfilmpjes wel vaker wat ongemakkelijk uit zien als iemand duidelijk de zelfverzekerdheid óf de techniek mist, maar dat is bij andere stijlen vaak ook wel zo en daar groei je ook weer in. Vind het echt vet als mensen het heel goed kunnen.

8 likes

Bedenk er nog even bij dat je dit doet met andere mensen in de zaal :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ja ik vind het ook zeker vet! Alleen dat ene filmpje wat ik net van die docent keek vond ik net ongemakkelijk (terwijl het technisch echt wel goed was maar iets met de muzikaliteit of uitstraling ofzo, terwijl ik dat gevoel meestal niet krijg als ik video’s van heels zie, al is het sexy of sensueel). Maar kan natuurlijk gewoon dat iemands choreografiestijl niet de mijne is en das helemaal prima

7 likes