Aardappelman Dit woord miste ik echt in mijn leven.
Maar echt die blik van hem, super ongemakkelijk.
Aardappelman Dit woord miste ik echt in mijn leven.
Maar echt die blik van hem, super ongemakkelijk.
Windie
Nou na de afgelopen maanden snap ik wel dat Rainie hoog staat
Dat is een hoog staaltje priming van moeder natuur.
Ik had ook verwacht dat die vrouwen een stuk jonger zouden zijn. Weet niet precies waarom, maar misschien omdat ik Kelly zo kinderlijk vind. Maar als je op haar Stories van vandaag doorklikt, na de lapdance en de reclame voor haar innerlijke vrouwreis. Dan zie ik een aantal dames met een vrij dode blik soep en carpaccio naar binnen werken onder het mom van gezellige brunch met de meiden. En ik denk inderdaad dat die doelgroep groter is dan wij met zij allen denken.
Ahahahahaha aardappelman, maar ook hoe hij daar zo zit met zijn grijze hoodievest en zij helemaal uitgedost ahahahha ik kan niet meer
Volgens mij maakte #papasjenkie (echt, wie nóemt zichzelf zo) op dat moment ook een innerlijke groei door
Haha maar dit is niet per se awkward hoor. Of bedoel je dat er ook andere aardappelmannen zijn?
Ik heb eens een burlesque striples gehad (had me random ingeschreven voor een lesje maar toen gingen we dus leren strippen hahaha), maar was echt heel gezellig en hilarisch met de andere vrouwen. Ook van allerlei leeftijden en ervaringen.
Nee met meerdere vrouwen is dat denk ik niet akward.
Maar als iedereen daar zijn eigen aardappelman aan het belapdancen is, lijkt me dat wel een beetje ongemakkelijk.
Hahahaha ah shit te laat voor het filmpje. Heeft iemand screenshots?
Nee sorry! Maar kijk even op zijn profiel en check de één na laatste reel om een beeld te krijgen van hoe hij op die stoel zat
Ik heb iets vergelijkbaars gevonden qua aardappelgehalte en awkwardness. De lingerie moet je er dan zelf bij bedenken.
Getverdemme
hahahha, die kop van die kerel ook als ze klaar zijn.
Hij is echt net die ene geïrriteerde meme
Jezus wat cringy allemaal.
Zo te lezen gaan mama lotje en haar man uit elkaar. Sneu, las laatst ook al dat ze het moeilijk hadden.
Oh ik had niet door dat die post een soort van break up aankondiging is, dacht meer zo’n post om the real life etc te laten zien. Ook omdat ik dacht dat zij telkens allemaal huizen bezichtigen? Of is dat weer iemand anders
Ik moet zo lachen om Bam Bam. Hoe verzin je het