Mommybloggerstopic #10

Ik lees het als dat ze in goede harmonie uit elkaar gaan en dus ook samen voor de kinderen gaan zorgen etc. Maar irritant zo cryptisch.

8 likes

Natuurlijk verdrietig voor ze als ze uit elkaar gaan. En als het zo is maakt het wel weer duidelijk hoeveel onzin er ook op haar account te zien is ondanks haar slogan. Recent spon voor relatietherapie ligt die ‘precies was wat we nodig hebben’, stories over tijd samen en hoe fijn dat is en huizen kopen etc.

(Overigens no shame als je uit elkaar gaat hoor, de conclusie van een relatie kan gewoon zijn dat het niet werkt.)

3 likes

Oh misschien heb ik het wel verkeerd opgevat. Ik vatte het op als de droom is niet meer en dat ze het samen doen als in samen netjes uit elkaar gaan. Maar idd beetje cryptisch.

Ik voorzie uit elkaar gaan, maar nog wel heel veel van elkaar houden inclusief mooie beelden als de nieuwe mommyfluencer trend.

13 likes

En nina pierson haha

4 likes

Ze hadden toch laatst nog een ad voor relatie therapie?? Dat dat hun relatie gered had ofzo…

Lekkere reclame

13 likes

En in haar story staat natuurlijk graag alle reactie onder de reel (voor engagement natuurlijk) :face_holding_back_tears:

2 likes

Er staan heel veel reacties onder van mensen die door iets soortgelijks (hoewel: wat is dit eigenlijk?) gegaan zijn en er samen sterker uit zijn gekomen, dat vind ik dan wel weer mooi om zo te lezen.

Reactie onder de reel: " Vraag Jezus erbij."
Ja nee een extra man in je relatie toevoegen, dat gaat wat oplossen :laughing:

64 likes

Was ook echt een post van 27 december

6 likes

Saar Koningsberger en haar vriend zijn ook uit elkaar. Vond haar doorrookte en ravissante moeder altijd heel leuk in haar vlogs.

9 likes

Ook zn parel

1 like

Haha wat is dit joh.

Ik mis alleen nog een tranentrekkend pianomuziekje.

7 likes

Dit vond ik ook zo overdreven. Je ging naar de wc. Gelijk een heel epistel over dat je kind bijna getraumatiseerd raakt. Mijne heeft ook een paar keer gehuild toen ik naar de wc ging maar toen ik haar daarna troostte dacht ik echt niet Ze is intens geschrokken! Ze ontspant haar lichaam nu omdat ze bij MIJ haar moeder is.

48 likes

Nou laten we eerlijk zijn, als Jezus budget had voor een paar gesponsorde posts, zou ze het direct promoten.

‘We verloren het vertrouwen en waren elkaar kwijt. De Heere leek een veel te simpele oplossing, maar bleek precies wat we nodig hadden! We zijn zoveel gegroeid. Code Lotje voor 5 procent korting. Samenwerking :sparkles:

12 likes

Dan vervolgens klagen dat je nooit meer alleen naar de wc kan :yawning_face:

5 likes

Ik zag deze ook vandaag:
Je geeft je kind noodles en maakt er een heel verhaal van over “vermoeide papas en mamas” “avondshift verlichten” “L A A T H E T L O S”
#eerllijkouderschap

7 likes

Mommoiselle?!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

Haha dit is echt zo. Nu is niet-perfect hip maar er zal binnenkort wel weer een shift komen.

20 likes

‘Groentjes’ :nauseated_face:

8 likes