Daarom vind ik het toch verfrissend om ook Elise Boers te volgen, die doorgaans gewoon lekker gelukkig en bezig is
Heerlijk he. Even nieuwe lampen kopen voor in het vakantiehuis want het is niet hun smaak en je moet er toch zes maanden verblijven. Het zou niet eens in me opkomen
Dan heb je toch gewoon echt niks meer te doen en heel ibietz uitgespeeld?
Lisa van Cuijk is bevallen van een meisje met de naam Lovie. Haar eerste dochter heet Lala Lovie, wel beter dat ze Lala nu weg heeft gelaten.
Waar zie je dat dan? Op haar insta heeft ze de naam niet genoemd toch?
Had ze die ketting niet al?
Volgens mij heet de baby inderdaad Lovie. Zie de bio van de vader: Danny (@the_guy_you_know86) ⢠Instagram photos and videos Of had hij ook al een dochter die Lovie heetš¤?
Lovie Lou en Lala Lovie dus.
Nouja wel consistent
Ben wel heel erg benieuwd hoe ze haar bevalling dit keer ervaren heeft, gezien de angst etc. Ze wilde alles helemaal ānatuurlijkā en op eigen kracht doen.
Ik zou me de godganse dag verspreken met deze 4 namen.
Of mān kinderen gewoon beide Lovie Lovie noemen, das toch makkelijker.
Wil niet nameshamen maar eh dit maakt het wel erg makkelijk
Ik vind het juist echt leuk!!
Ja lovie lou an sich wel een leuke naam.
En de andere ook iets met Lovie, vind het matchende grappig, cute.
Er zijn ook een miljoen die Johannes Petrus Petronella heten. En ook een miljoen die Mohammed heten bijv. Ook in dezelfde families. Vind het gewoon leuk
Ik hoor hier echt Shaggy. (Mister Lover Lover)
Hahaha ja
Wat ik er wel leuk aan vind is dat die vader al een ander kindje had dat philoux heet en zij een kindje lala lovie en nu in de naam van het nieuwe kindje komen beide namen terug. Dat is denk ik wel leuk voor in een samengesteld gezin.
Er is nog zoān instamommy die dr kinderen hebben bijna allemaal dezelfde naam: Loa, Lux Loua en Lou. Lekkere tongbrekers
Mijn man was daar echt nooit mee akkoord gegaan. Ik vind echt bij veel van die namen het zo bijzonder dat er - hoogstwaarschijnlijk - gewoon 2 mensen waren die dit wel mooi vinden.