Mommybloggerstopic #10

Ik zou me de godganse dag verspreken met deze 4 namen.

21 likes

Of m’n kinderen gewoon beide Lovie Lovie noemen, das toch makkelijker.

1 like

Wil niet nameshamen maar eh dit maakt het wel erg makkelijk :smiling_face_with_tear:

20 likes

Ik vind het juist echt leuk!!

6 likes

Ja lovie lou an sich wel een leuke naam.

5 likes

En de andere ook iets met Lovie, vind het matchende grappig, cute.

Er zijn ook een miljoen die Johannes Petrus Petronella heten. En ook een miljoen die Mohammed heten bijv. Ook in dezelfde families. Vind het gewoon leuk :grin:

5 likes

Ik hoor hier echt Shaggy. (Mister Lover Lover)

29 likes

Hahaha ja :joy:

7 likes

Wat ik er wel leuk aan vind is dat die vader al een ander kindje had dat philoux heet en zij een kindje lala lovie en nu in de naam van het nieuwe kindje komen beide namen terug. Dat is denk ik wel leuk voor in een samengesteld gezin.

18 likes

Er is nog zo’n instamommy die dr kinderen hebben bijna allemaal dezelfde naam: Loa, Lux Loua en Lou. Lekkere tongbrekers :sweat_smile:

7 likes

Mijn man was daar echt nooit mee akkoord gegaan. Ik vind echt bij veel van die namen het zo bijzonder dat er - hoogstwaarschijnlijk - gewoon 2 mensen waren die dit wel mooi vinden.

6 likes

Ja en de laatste begint dan met een M, zet die L dan stug door :joy:

6 likes

Ik heb medelijde met leraren die straks een absentielijst af moeten gaan.

Lalalielulololele

45 likes

Ik dacht eigenlijk dat hij ook al een dochter had, omdat ik Philoux meer een meisjesnaam vind, maar blijkbaar heeft hij een zoontje :upside_down_face:

7 likes

Dat is nu al! Hele lange, moeilijk gespelde namen ook vaak.

12 likes

Of dan makkelijk geschreven en dan anders uitgesproken, even overdreven maar dan Kees en dat spreek je uit als Jan

14 likes

Omg ja, en het kind helemaal offended de rest van de dag, sorry :disappointed:

13 likes

dit idee :joy:

10 likes

Pfff ik zie net bij een mommyblogger een badfoto in de story. En het gaat alleen om het kapsel van het kindje en de rest is niet zichtbaar/onscherp, maar gewoon alleen al dat in je opkomt dat zo’n privemoment maar online moet :face_with_spiral_eyes: had ook op een random ander moment in huis gekund.

5 likes

Het andere huis van Kelly caresse in Drunen staat nu ook weer te koop. Vraag me af waar ze willen gaan wonen nu beide huizen te koop staan.

3 likes