Mommybloggerstopic #10

Of ze proberen één van de huizen te verkopen en vergroten zo hun kansen? Heb geen idee hoor, speculatie.

8 likes

Ik zou dat als ex wel heeeeeeel erg niet kunnen waarderen :skull:

8 likes

Zou zomaar kunnen.

7 likes

Elise Boers die voor een “bliksembezoekje” even naar NL vliegt voor DiepR (dat kaartspel). Hoezo kan dat niet gewoon via Teams :unamused:

6 likes

https://www.instagram.com/p/C2ux-yetl2s/?igsh=YWlkYXZ6Ync3ZWQ5

Een Belgische onderzoekster die onderzoek doet naar de gevaren van kinderen inzetten bij influencermarketing, voorbij zien komen bij Marketingvrouw. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat (en of er ook maar 1 influencer is die hier iets mee doet).

21 likes

Walgelijk, zoals ze het zelf zou zeggen.

8 likes

Er is een moeder op TikTok die drie kinderen tegelijk heeft geadopteerd en daar veel over deelt. Vind ik al discutabel, dus ik druk steeds op niet geïnteresseerd maar TikTok algoritme is een bitch dus kwam haar nu weer tegen. Het gaat met een van die kinderen minder goed en ze gooit alles wat er mis gaat online in een video, dit kan toch niet? Vind het echt sneu.

14 likes

Plausibel is niet wat jij denkt dat het betekent.

33 likes

72 likes

Haha nee je bedoelt discutabel denk ik @Blush :laughing:

6 likes

Oh man dit doet me denken aan Nikkie Phillipi (Amerikaanse OG youtuber) die een kind wilde adopteren maar steeds tegen het probleem aan liep dat bepaalde landen niet toestaan dat een geadopteerd kind op social media komt. Soms alleen het eerste jaar, soms langer. En dat je dan ook geen informatie over het kind mag delen.

Zij had een hele diepe kinderwens en toch was dat dan een reden om niet door te gaan met de adoptie. Want ze moest er wel video’s over kunnen maken? Insane.

12 likes

We hebben in België heel wat influencers die elke dag vanaf geboorte hun kinderen delen.

Vraag me oprecht af wat ze van dit artikel denken, je kan dan toch niet anders dan beginnen nadenken ?

8 likes

Hahahaha shit nee ik bedoel discutabel @Junebug85 wat dom!!

7 likes

Ik zag die net ook. Heel verhaal over de hechting problematiek van die kinderen heel heftig. Ben je dan ineens geadopteerd om op t internet gepleurt te worden.

4 likes

Ik weet wie je bedoelt. HIk volg haar inmiddels niet meer omdat ik er ook veel moeite mee had hoeveel kwetsbare informatie zij over haar kinderen online zet. Zogenaamd met toestemming van die kids om andere kinderen te helpen maar dat kunnen ze toch helemaal niet overzien?? (Als het al waar is)

Ik ken haar een beetje via werk en ze was hiervoor ook al bezig om influencer te worden en passief inkomen etc. Prima dat je dat als carrière ambieert maar please niet met dit.

6 likes

Dit doet me denken aan die Amerikaanse influencer die de hele adoptie vastlegde van één van haar kinderen inclusief allerlei medische details. Toen verscheen er een huilvideo want ze hadden het kindje opnieuw opgegeven voor adoptie omdat het niet werkte binnen hun gezin.

Zij is toen online helemaal afgebrand en sindsdien ook niet meer online actief.

3 likes

Ja ik weet ook wie dat is…
ik denk dan: oké opzich goed dat je deze kant van adoptie deelt. Maar als je doel is andere te helpen, had dan een volledig anoniem account gestart? Als je zo graag hierover wilt delen, had dat dat toch ook met alleen tekst gekund? En dan vanaf het begint hè, niet nu ineens.
Je had ook informatie en situaties of adoptie kunnen schetsen met tekst zonder de foto’s en beelden han de kinderen (& jezelf want dan is het ook zo te achterhalen).

4 likes

En dan zijn er nog mensen die vragen ‘om wie van de drie kinderen gaat het dan’ :cry:

Echt, ik kan hier niet bij met m’n hoofd.

8 likes

Ja, WTF waarom wil je dat weten?!?!

3 likes

Volgens mij kun je inderdaad prima een informatief account over adoptie runnen zonder dat je de gezichten en namen van je kinderen deelt. Maarja als ze schrijft over dat kind R met afgeschermd gezicht allerlei problematiek heeft vind ik dat ook te ver gaan. Die kinderen hebben er recht op dat hun moeilijkheden veilig zijn bij hun ouders.

5 likes