Ja maar je kan ook alleen teksten delen toch? Je hoeft niet eens te zeggen dat je er 3 hebt. Gewoon: we hebben adoptie kinderen en dit is hoe wij… (in tekst vorm, met een leuk deuntje ofzo)
Maar mensen in hun omgeving weten dan toch alsnog om welke kinderen het gaat? Tenzij het over allerlei algemene info gaat, anders vind ik dat nog niet oké.
Hier in het dorp was een moeder met een open facebookaccount die allerlei verhalen postte over haar al wat oudere kind met zindelijkheidsproblemen. Elke keer als ik dat kind, inmiddels tiener, zie lopen met haar moet ik daar weer aan denken. Dat moet je toch niet willen?
Ja ik bedoel idd algemeen zoals dat zo’n verhaal als dit (stuk maken van spullen en waarom dat dus is) dus kan voorkomen.
Of bijv hoe je dat doet met taal.
Dat je de eerste weken nog niet naar school gaat en waarom.
Dat je er voor kiest het eerste jaar in NL op vakantie te gaan en waarom.
Hoe lang het adoptie proces duurde etc.
Lijkt me best algemene “zinnige” info.
Maar goed, dat zal voor advertenties natuurlijk VEEL minder interessant zijn, en dus ook minder geld in om gaan…
Ik denk dat het doel inderdaad vooral is om zoveel mogelijk volgers te krijgen en alle bijbehorende voordelen. En niet zo zeer het zinnige informatie delen voor de kleine groep die daar echt baat bij heeft.
Je woont in het buitenland
(Sorry voor tweede Elise post in 2 dagen, maar zij is echt mijn grootste irritainment)
Ze is net 2 maanden in NL geweest en pas 3 weken of iets weer terug op Ibiza?
Ja ze vlogen daar 7 nov heen oid om 7 dec weer naar NL te vliegen voor de feestdagen. En sinds 2 jan weer terug naar Ibiza
100% dat AYNIL dit opneemt in hun kerstspecial.
Maar als ze gaat raven lust ze wel een paar kwartjes en daarna aan het infuus…
Deze vrouw zit zo in mijn irritatiezone, echt verschrikkelijk.
Haha, ik denk ook dat er weer zo’n “Miracle Morning” event aankomt of weer één of ander ding bij hun op het park waarvoor ze weer zieltjes wil winnen.
Een ijsbad Na het sporten ook…
Krijg al plaatsvervangende spierkramp/pijn.
Zo jammer eigenlijk, ik begon haar te volgen toen ze zwanger werd van Pip. Vond het toen echt een leuke vrouw, lekker down to earth. Woonden in een appartement in Amsterdam. Hondje erbij. Ze vlogde toen voor ouders van nu.
Er is zo’n gehoorapparaat reclame op tv, Schoonenberg ofzo. Ik denk altijd dat zij de vrouw is in het reclamespotje😩
Daarvoor staan er nog berichten over een dag met angst en paniek klachten. Dus zo perfect is het allemaal blijkbaar toch niet🤷♀️
Heel cryptisch-dramatische post op de feed van Tien (van Wil). Zou ze weg zijn bij haar vent?
Ze zegt in de comments ook iets over dat het heel heftig is, maar wegens privacy van anderen er niet te veel over kan zeggen…
Vind het dan zo dom om zoiets cryptisch te posten.
Echt MSN status flashbacks. Zielige songteksten en slap hangende roosjes maar geen uitleg geven.
Inclusief 10x online en offline gaan zodat iedereen het wel echt ziet!!!
Hahaha slap hangende roosjes inderdaad…