Mommybloggerstopic #10

Inclusief 10x online en offline gaan zodat iedereen het wel echt ziet!!!

39 likes

Hahaha slap hangende roosjes inderdaad

14 likes

Stuur me een pb als je wil weten wat er is :sob::sob::wilted_flower::wilted_flower::wilted_flower:

12 likes

Kelly weer over die b&b. Er zijn in maart nog wel wat plekjes vrij. Ik kijk en heel maart is is nog open. En half februari ook :laughing:
Wees gewoon open en eerlijk.

3 likes

Maar wat lijkt mij die situatie van haar stressvol zeg. 2 huizen te koop staan en nog een b&b runnen die op een uur rijden verderop ligt. En dan nog alles erom heen. Ze heeft niks verteld over wat hun huidige plannen nou zijn ofwel? Hoop iig voor haar kinderen dat ze op hun school kunnen blijven.

12 likes

Hoi mijn b&b is de komende maand leeg, kom alsjeblieft!

Ik ken weinig bedrijven die het zo doen, maar misschien werkt het.

8 likes

Hahaha :joy:
Nee dat werkt zeker niet

2 likes

Nee, tuurlijk niet. Ik werk bij een bedrijf dat trainingen verzorgt en als er bij een bepaalde training veel plaatsen vrij zijn dan zeggen wij ook er zijn nog wat plekjes vrij. Anders verkoop je al helemaal niet.

1 like

Wat zou je dan willen dat ze zegt?

1 like

Zou het ook leeg zijn omdat er fans op af kwamen maar omdat ze er nu niet meer wonen het minder populair is?

4 likes

Nou ik zou dan misschien uit pure pity nog wel een nachtje boeken (wel met korting) als het zo neergezet zou worden

3 likes

Misschien wel, maar denk dat het ook afschrikt dat het huis een schimmelprobleem heeft. Dat staat op funda, dus als gasten even googelen vinden ze dat ook.
Denk dat Kelly wel in een lastige situatie zit. 2 hypotheken betalen lijkt me geen pretje. Moet je wel heel veel geld manifesteren, zeker als het lang duurt

9 likes

Sanny heeft weer een gratis (niet echt money gericht) Money Mindset meditatie geplaatst dus wie weet.

5 likes

Ze manifesteert volgens mij best veel geld. Hun enige inkomsten zijn de b&b en Kelly’s bedrijf. Best knap als je daarmee 2 hypotheken kan betalen. Ik vind het jammer dat ze geen update geeft over de situatie. Maar van de andere kant ook begrijpelijk dat dit privĂ© is.

5 likes

Is dit een grapje?

6 likes

:joy: ja

8 likes

Elise Boers die Coco inzet voor een reclame met Pampers🙄 Wist dat zij heel commercieel is, maar vind dit toch wel een absoluut dieptepunt

4 likes

Hallo, weet er iemand wat er is gebeurd met stacey van Legally-Brunette? Volgde haar jarenlang met plezier maar sinds een tijd post ze helemaal niets meer.

3 likes

Volgens mij is haar profiel op privĂ© en heeft ze “gewone” volgers uit haar bekendere tijd van haar insta gegooid. Ik volgde haar al vanaf dag 1 met zoveel plezier, echt jammer dat ze is gestopt.

3 likes

Wat jammer. Ik volgde haar al zo’n 10 jaar met veel plezier :relaxed: Weet je waarom ze zo abrupt is gestopt?

6 likes