Nee, ben zelf ook van haar insta gegooid. Denk dat ze gewoon weer anoniem door het leven wilt gaan. Ze deelde sowieso al weinig op het einde.
Vind het ook zo jammer!
Jammer inderdaad. Haar fotografie website ligt er ook uit. Vind het eigenlijk wel een beetje raar om zo lang heel open te zijn en vervolgens zonder afscheidsberichtje te stoppen en je volgers te verwijderen van Instagram.
O jaaaa! Zij is er al jaren âuitâ toch? Ik volgde haar vanwege het hardlopen, en ze had een goed recept voor gezonde kruidkoek cake haha!
Misschien omdat je nu denkt dat jullie een band hadden. Voor jou is het vreemd maar voor haar was je gewoon een van de vreemden die haar volgde. Ik vind niet dat ze iets moet laten weten.
Ja ze is al jaren gestopt met echt bloggen volgens mij. Maar deelde soms nog dingen via insta. Vond haar bak recepten vaak leuk inderdaad. En vond het leuk om te zien hoe zij dingen deed als moeder. Maar zij deed het altijd bloggen voor erbij en ze heeft helemaal gelijk dat ze lekker haar profiel op privé heeft staan.
Ja ik vind het ook jammer. Maar aan de andere kant ook een verademing om te zien dat iemand er voor kiest om geen mommy blogger te worden maar vanaf het begin haar kinderen heeft afgeschermd.
Ze had al eerder gedeeld dat ze veel volgers had verwijderd omdat ze niet wist wie er meekeek en dat vond ze niet fijn ivm haar kinderen.
Snap daarom ook goed dat ze nu lekker anoniem verder wil gaan.
U serious, je hebt echt geen recht op uitleg of afscheid.
Ja daar heb je idd wel een punt. Jammer maar begrijpelijk.
Huh heeft Tekse nou gewoon een Instagram account voor fotoâs die haar zoontje maakt. Heel apart en nog bijna 850 mensen ook die dat volgen. Is toch alles behalve boeiend.
Blijkbaar boeiend genoeg want er zijn al 850 volgers
Ja valt me echt zo van haar tegen
Geld moet toch ergens vandaan komen
Ja wat je ziet van haar opvoedstijl vind ik dit er juist helemaal niet bij passen.
Voor alle manifesterende mommybloggers en andere manifesterende flufluâs:
Dit doet me denken aan de Bellingaâs die blijkbaar al meerdere keren gewaarschuwd zijn dat content van hun kinderen op dubieuze sites staat. Maar blijkbaar houdt dat ze niet tegen om hun kinderen te blijven vloggen en fotograferen in zwemkleding.
Kwam daar toen niet zoân reactie op in de trant van âik weiger in angst levenâ of was dat iemand anders? Dat ik echt denk dâr zitten zeer waarschijnlijk oude mannen te rukken op beelden van je kinderen maar oke?!
Ik weet niet of dat hun reactie was. Maar volgens mij is geld voor hen belangrijker dan de privacy en het welzijn van hun kinderen.
Welzijn van kinderen staat echt op een laag pitje in die familie. Beide ouders hebben op insta hun reacties uitstaan, terwijl de comments op de insta van hun zoon gewoon aanstaan met de meest walgelijke comments.
Deze comments worden pas uitgezet nadat ze tig keren getagd worden met de vraag of ze aub de comments kunnen uitzetten.
Kind is 11 en krijgt te maken met comments als âwat ben jij een kk kindâ blijft soms wel een week staan, voordat paps en mams de comments uitzetten.
Het is al zo vaak gezegd maar ik blijf me verbazen hoe ouders dit goedpraten voor zichzelf. Al dat commentaar dat Instagram niet genoeg doet en dat er niet genoeg bescherming is etc terwijl alles makkelijk te voorkomen is door gewoon gewoon dat account te verwijderen?
Vita heeft een reel geplaatst over de wasbare luiers van de Hema. Oke het is een âgrappigeâ reel/sketch. Maar ik geloof niet dat zij dit echt gebruikt? Vind haar niet het type ervoorđ
.
Ben wel benieuwd naar die luiers maar had al een comment gelezen dat ze niet goed zijn. Vind t wel makkelijk gewoon zo kopen in de winkel ipv al die sites afspeuren.