Mommybloggerstopic #10

Niet gezien maar denk je dit niet van 90% van alles wat influencers aanprijzen dan? Dat is toch het hele concept, dat het zoooo fijn is en ik wil nooit meer wat anders staat gewoon in het script, of het nou een nieuwe stofzuiger, een vitaminesupplent of wasbare luier is.

8 likes

Ja klopt, maar ze is geen eco/milieubewust karakter ofzo. Dus het past gewoon niet bij haar.

Ik heb een Belgische influencer ooit eens een berichtje hier over gestuurd en haar antwoord was “mijn kinderen hebben hier geen last van” en “ik geloof het ook niet helemaal dat dit gebeurd”. Dus ze kiezen er voor om oogkleppen op te zetten en kop in het zand !

4 likes

Deze luiers zijn op basis van het type en de stof geen aanrader. Polyester absorbeert snel maar weinig waardoor ze snel doorlekken. En het systeem opzich lekt ook al sneller door dan een tweedelig systeem (luier + overbroekje). Jammer, gemiste kans om wasbare luiers inderdaad breder beschikbaar te maken. Kruidvat heeft eenzelfde type wasbare luier met hele negatieve reviews.

Als je wasbare luiers wilt gaan gebruiken kan ik een gratis consult bij Nappys.nl aanraden en dan evt eerst een pakket met verschillende luiers huren.

10 likes

Moet wel zeggen dat ik Vita echt veeeeeeel beter trek dan Elise

13 likes

Ik vind haar ook iets meer in de realiteit staan dan Elise. En ik vind haar vriend echt 100x ‘normaler’ dan Wout. Ik vraag mij wel af wat zij voor werk doet naast het influencer zijn.
Vroeger gaf zij toch rocycle les?

4 likes

Waarom denk je dat ze daarnaast nog werk heeft?

5 likes

Ja weet ik eigenlijk niet, ik krijg niet de indruk dat zij zoveel content maakt dat dat een inkomen genereert. Maar wellicht ben ik te naïef om te beseffen hoeveel men verdient aan content en ads. Ik heb bijvoorbeeld ook alleen maar Instagram, dus mis de helft van de TikTok content enzo, mogelijk dat ze daar ook veel verdient.

Zij werkt ernaast volgens mij niet meer hoor. Ze werkte eerst bij Rocycle inderdaad. Alleen al met Instagram kun je echt heel veel geld verdienen. Gaat bij echt grote influencers soms echt om duizenden euro’s per campagne. En ze krijgen ook nog heel veel gratis en gesponsord he, hiernaast.

Dat huis van Vita en haar vriend is ook echt wel heel groot voor Amsterdamse begrippen en in een dure buurt, dus ze verdienen lekker haha

6 likes

Ik zie die vriend van vita ook heel vaak voorbij komen als ad voor het bedrijf waar hij werkzaam is. Ik weet even niet exact welk bedrijf meer, maar ik kreeg wel de indruk dat dit ook geen slecht betaalde baan was

16 likes

Roderick heeft een zeer goede functie bij een bekend kantoor, dat betaalt ook prima

5 likes

Klopt inderdaad! Die kom ik ook regelmatig tegen.
Oké! Nou, dan is dat ook weer duidelijk. :sweat_smile:

4 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJnuKUDy/

Kwam deze TikTok tegen toevallig gaat het hierboven ook over dat kinderaccounts vaak veel mannelijke volgers hebben. Yuk :nauseated_face:

4 likes

Ik vind Roderick ook echt een ontzettend leuke man, hoe hij ook altijd naar vita kijkt is wel echt liefde.

Ik denk dat ik wel kan zeggen de leukste man van alle influenza dames bij elkaar.

19 likes

Haha daar krijgt hij niet voor betaald hoor, lijkt me :joy: Of bedoel je dat niet? hij is waarschijnlijk gewoon gevraagd om als werknemer in die campagne te verschijnen omdat hij er leuk uit ziet en werk doet waar ze meer mensen voor zoeken.

Maar zijn eigen baan verdient waarschijnlijk genoeg inderdaad

2 likes

Ik denk ook niet dat ze dat bedoelt(?)
Aan de hand van die ad is bekend waar hij werkt en dat kantoor staat niet bepaald bekend om karige salarissen. Daarnaast geeft (of gaf) hij ook les op 2 universiteiten.

11 likes

Kunnen jullie ajb stoppen met posten waar deze man werkt (ik heb al twee berichten aangepast/verwijderd). Of hij nou wel/niet figureert in een advertentie, dat hoeft hier niet verspreid te worden.

5 likes

Zn account heet toch the thinkfluencer?

3 likes

Geen idee. Ik lees hier alleen ‘de man/vriend van’. Ik ga niet alles opzoeken. Dan nog hoeft deze informatie hier niet geplaatst te worden. Niet alles is meteen vrij spel omdat iemand wat filmpjes online zet.

7 likes

Heh maar hij slingert zelf deze informatie ruimschoots het internet op? Het is niet dat we een deepdive gedaan hebben om aan deze duidelijk goed bewaarde informatie boven water te krijgen. Hij lijkt er zelf bewust voor te kiezen dat het oké is dat dit openbaar bekend is.

11 likes