Ik herhaal Lula’s woorden:
Ik kan lezen, dankjewel. Ik snap het waarom erachter alleen niet
Bijvoorbeeld omdat hij er zelf voor kan kiezen op elk moment dit weer van zijn kanalen af te halen maar dat dat dan hier dus blijft staan
Ja risico van internet he
Maar dat geldt voor iedere influencer.
Alleen wil dit forum daar niet aan meewerken, gok ik zo.
Ik moest wel lachen om Teske die wel het hele huis heeft georganiseerd en gelabeld, maar met 38 weken nog geen vluchttas en logeertas heeft klaarstaan en het bed nog niet op klossen heeft. Hormonen doen rare dingen met je.
Die arme hond van Romy is aan z’n ogen geopereerd en nu moet het waarschijnlijk nog een keer. Vreselijk allemaal voor zo’n hond.
Hij was ook al aan z’n ogen geopereerd. En aan z’n poten.
En hij is 2 ofzo?
Oh, nog een keer? Ziet er toch ook niet uit die enge bloederige ogen zonder pupil. Arme hond en al die andere hondjes die nog op die manier zo worden doorgefokt.
Ik snap alleen niet hoe ze dat zonder zich te schamen op insta kan zetten. Heel zielig voor boefie en dan mag hij ook nog eens niet het kruidvat naar binnen, maar ze heeft er bijna bewust voor gekozen bij dit ras.
Ik zag een paar weken geleden ook een story van haar dat ze de hond moest uitlaten met baby (en misschien in de regen). Dat ze echt niet adviseerde om een hond te nemen als je een kind krijgt. En dat ze het achteraf gezien nooit had gedaan, iig geen basset, maar te veel van hem houdt.
Vond het ook wel heel sneu allemaal
Lol als je een hond neemt dan hoop ik dat je van tevoren hebt bedacht dat je die inderdaad weer of geen weer, kind of geen kind, 4x per dag uit zal moeten laten
Maar wel beter om te horen dat ze zich nu realiseert dat een Basset een bijzonder slechte keuze is qua hondenras… eerder hadden al die gezondheidsproblemen volgens haar nog “niks met het ras te maken!” Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Een huizen update van Kelly caresse in haar Instagram stories. Wat een meevaller van dat 3e huis
Ik heb even gekeken. Ze hadden dat derde huis al in bezit maar de verhuurder is er nu uit.
Ik had ook content creator moeten worden.
Jezus. Ik ken die hele Romy niet maar wat een nare stories zijn dit. Ze heeft heel bewust gekozen voor een doorgefokt ras met gierende gezondheidsproblemen, maar zíj is het slachtoffer. Wat een egoïstisch mens. Sowieso al omdat ze voor dit ras heeft gekozen, maar nog meer om de aandacht die ze nu zoekt over de rug van dat arme beest.
Huh. Wat een verhaal haha. Ze heeft dus momenteel 3 huizen? Fijn dat dat content maken dus lucratief is.
Maar dat huis wat ze laat zien in haar storys is dus niet het huis wat ze verhuurd hebben? Want daar staat een verkocht bord in de tuin. Maar jemig zeg 3 huizen…
Edit… zie net dat het huis in Drunen onder bod is vandaar waarschijnlijk tijdelijke huren.
Het huis wat ze liet zien is hun 2e huis. Omdat de huurster eruit is en de overdracht nog even duurt, kunnen ze er zelf tijdelijk wonen.
Wat een gekke keuken in dat tijdelijke huis. Geen kasten tot boven maar zo tot halverwege. Nog maar zelden gezien bij een nieuwbouw