Mommybloggerstopic #10

Maar waarom dan het verkocht bord? Ze heeft het erover dat de overdracht nog even duurt en ze er tijdelijk in kunnen. Lijkt mij echt niet dat dit hun 3e huis is. Nogal ‘klein’ vergeleken met het huis in drunen.

3 likes

Omdat ze dit huis ook hebben verkocht maar die overdracht duurt nog even. Dus gaan ze nu eerst zelf tijdelijk hier wonen.

7 likes

Ik ben echt verbaasd over het vermogen wat je moet hebben om 3 huizen te bezitten. Die 2 huizen in Tiel en Drunen zijn bij elkaar al zo’n 1.2 miljoen euro waard (als het al niet meer is), meine gute wat een geld. Het is blijkbaar toch een goed verdienmodel om zweverige stories te maken haha

13 likes

Maar echt zo leuk om alles van je kind te delen op social media…

12 likes

Ja bizar he. En daarnaast hebben ze nog een super grote camper. Ik ga ook maar een carrièreswitch maken :sweat_smile:

2 likes

https://www.instagram.com/p/C4DmDXPta0K/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Teske is bevallen

9 likes

Dus Kelly gaat weer terug verhuizen naar Tiel?

Wat vreselijk dat heen- en weer gesleep van spullen.

6 likes

Nee, naar Vlijmen. Naar haar 3e huis.

4 likes

En ze willen een huis gaan bouwen. Dus daarna weer verhuizen. Bewonderenswaardig hoe ze dat geregeld krijgen. Een huis bouwen kost veel tijd en er is altijd gedoe. Zeker gelet op hun woonsituatie en de juridische procedure over de schimmel in het huis in Tiel.

13 likes

Ik ken deze persoon niet en weet niet wat je bedoelt onder zware medicijnen. Maar ik denk niet dat een arts zware medicijnen uitschrijft zonder je te zien.

4 likes

Ik vind heel veel van haar en volg haar een beetje voor de irritainment, maar hoezo is het een feit dat ze onverzorgd is? Omdat ze niet altijd in de make-up stijgers zit? Omdat haar haar niet elke dag gedaan is met Dyson? Zoals bij veeel vrouwen. Ik heb niet gezien dat ze elke dag met vlekken in haar kleding loopt oid en vgm heeft ze regelmatig een afspraak bij de nagelsalon. Ze is geen Michelle Bollen nee, die er elke dag tot in de puntjes verzorgd uitziet, maar denk dat zij eerder de uitzondering is.

8 likes

Of je moet gewoon niet oordelen…

Dit zijn geen zorgen die je hebt, maar oordelen. Ik zie namelijk niet in wat het krijgen van zware medicatie te maken heeft met een vlek op je trui. Je wil gewoon zeiken om het zeiken en je vond dit een mooie ingang.

6 likes

Als ik voor elke keer dat ik een vlek in mijn trui heb met drie jonge kinderen voor onverzorgd uitgemaakt zou worden zou veilig thuis allang voor de deur staan.

Ik ken deze vrouw ook niet maar even snel op haar Instagram gekeken, ik zie van de laatste stories en post een moeder zonder opsmuk, zoals ik er ook 9 van de 10 keer uit zie op een thuis-met-kinderen-dag.

Mag ik vragen wat jij dat - behalve een ‘onverzorgd uiterlijk- onverzorgd aan haar vindt?

Ik denk echt dat dit soort opmerkingen zonder enige context compleet verkeerd vallen bij menig vrouw ( moeder).

11 likes

Nou ja, ik begrijp gewoon niet zo goed wat je hiermee wilt bereiken door te gaan lopen speculeren op het internet? Hoe gaat dat haar helpen?

1 like

Op het Viva forum wordt zij ook veel besproken en vragen veel mensen zich volgens mij ook af of alles wel goed gaat met haar

2 likes

Is nogal een verschil tussen bijvoorbeeld klagen over de hoeveelheid spon die iemand post of iemands mentale gesteldheid en dat iemand wel/niet liegt over het verkrijgen van zware medicijnen.

1 like

Niks.

Ik vind alleen wat je post niet kunnen.

4 likes

Heb je alleen jezelf mee hè.

11 likes

onjuist

9 likes

Ik heb inhoudelijke opmerkingen over jouw posts gezien, geen persoonlijke aanvallen.

7 likes