Gelukkig kun je op het Viva forum lekker klagen dat jouw mening hier niet met open armen werd ontvangen
Of het fok forum haha.
Jaaaa over wie gaat dit nou
Debbie van theletherfamily.
(Mag wel gedeeld worden hoop ik).
Je ging toch niet meer deelnemen?
Ze heeft al op het viva forum over dit forum geklaagd zie ik.
Mijn nieuwsgierigheid won en ik heb eens gekeken op dat forum. Na wat te hebben gelezen kan ik alleen denken: En dan vinden mensen ons zuur?
hahaha thanks voor dit vermaak, wat een domme posts.
Mensen die roepen âik ga hier wegâ alleen maar om te kijken wat voor reacties erop zullen komenâŠ
Dit is nog irritanter dan je posts gewoon verwijderen haha, ik scroll 10 keer langs een berichtje met alleen ââwegââ
En meer werk voor haar hahaha
Speculeren over of iemand die je niet kent liegt over het gebruik van medicatie, en diegene onverzorgd noemen terwijl je zelf kennelijk totaal niet tegen milde kritiek kan. Want dat is het: mensen zeggen alleen dat ze het niet vinden kunnen wat je post. Om het âcompleet afbrandenâ te noemen en je vertrek aan te kondigen terwijl er slechts gereageerd wordt op de dingen die je zelf post⊠echt delulu hoor.
Jij ging toch weg?
Kom op zeg wijs dan de posts eerder vandaag aan die jij aanvallend vond??
Is het fijn? In dat slachtofferhoekje?
Ik ben benieuwd waarom je dit persoonlijk vindt en daardoor zo geraakt bent en zelfs âwegâ wil gaan?
Jij geeft aan wat je gevoel is bij een bepaalde influencer, anderen hier zien dat niet zo, of vinden het zelfs kwalijk dat jij dit beweert. De een spreekt je er op aan, de ander vraagt je dit nader uit te leggen. Jij kiest er vervolgens voor om er een heel defensief antwoord op te geven in de trant van â jullie zijn allemaal tegen mij, nu ga ik wegâ.
Je kan niet altijd medestanders vinden in je mening, als je daar louter op rekent zal je hier teleurgesteld worden.
Toch maar eens op dat Viva forum gekeken. Ik vraag me echt af wat voor types dat in real life zijn, die daar schrijven. Wat een drek⊠mijn god. Dat je daar ĂŒberhaupt onderdeel van wil zijn @SparklePony . Maar fijn dat je daar gelijkgestemden vindt.
Zoo inderdaad, er was iemand die schreef âik heb ook een hekel aan Debbieâ en misschien ben ik overgevoelig maar ik vind het best wel heftig om een hekel te hebben aan een vrouw die je alleen kent via internet. Die trouwens krap 10k aan volgers heeft wat ik echt een absurd aantal vind om zoveel drek over je heen te krijgen.
Ik had serieus nooit gedacht dat dit forum een relatieve safe space zou zijn
Ik sloeg ook precies hier op aan. Hoezo, en waarom volg je die vrouw dan nog of zoek je haar op??
Ja kan je je voorstellen dat je dan influencer bent geworden met je krap 10k volgers en dat je dan zulke bericht leest verkoop je daarvoor de privacy van je kinderen.
Een van de actieve topics was trouwens âoorlog in Nederlandâ en ik ben blij dat donnie iig dr community gevonden heeft