Deze Donnie?
Hahahahaha nee, tenzij jij stiekem daar ook een community gevonden hebt.
Die Donnie die heel bang was de hele tijd. Voor een pandemie en oorlog en alles.
o ik dacht al, ik heb geen idee wie deze mensen allemaal zijn en alles.
en die Donnie heb ik niet meegekregen denk ik.
Wat zijn nog meer “leuke” forums over mommyvloggers? In NL
Bokt en 24baby!
Ik dacht toen ik zwanger was, oh leuk een forum over baby’sen groepjes van vrouwen die op hetzelfde moment waren uitgerekend.
Toen ik foto’s van bloederige onderbroeken te zien kreeg ben ik afgehaakt.
Ik haak al af bij de vrouwen die met 17 weken de box in de kamer zetten
24baby is wel de ultieme wake up call uit je hoogopgeleide progressieve bubble.
Hahaha dit is echt waar😂
Wat je vrienden allemaal uitspoken als jij er nier bent? Dat klinkt echt alsof ze een orgie hebben in het restaurant nét als jij even naar het toilet bent
Ligt het aan mij of heeft Martine (van Willemijn) die dramatische Msn post verwijderd? En ze heeft het ook weer over haar partner in haar stories?
Huh maar ze vraagt dit toch aan haar volgers? (Of hun partners ook snurken). Door partner ipv ‘man’ te gebruiken kan je voor je volgers ook op vrouw/non-binair/whatever doelen?
Er staat msn, niet man
Ik doelde op de tweede zin ‘en ze heeft het ook weer over haar partner in haar stories’
Omdat ze een hele cryptische dramapost had geplaatst waarin het leek alsof ze uit elkaar waren. Daarna lang niks over hem heeft gepost en nu is die post weg en praat ze weer over hem.
Dan snap ik je post nog steeds niet haha. Het leek toch laatst alsof ze door een relatie breuk ging. Nu wordt partner weer genoemd.
Maar misschien zit ik ernaast hoor kan heel goed, ik volg haar niet en weet alleen wat ik hier lees
Ja inderdaad! Misschien is het weer goed? Best apart want kreeg wel de indruk dat er heel wat aan de hand was door die dramatische post. Dat ga je toch niet plaatsen als je gewoon ruzie hebt lijkt me.
Ben wel nieuwsgierig, maar officieel heeft ze nooit echt vertelt wat er aan de hand was toch? Ook niet expliciet dat het over haar relatie ging
Ik zou trouwens echt not amused zijn als mijn partner mijn gesnurk op insta zou zetten…
Nee, dat zou ik ook heel arelaxed vinden. Het feit dat hij snurkt geeft haar ook geen vrijbrief.