Nee klopt, nooit bevestigd! Maar door haar posts/dramatische quotes kon je die conclusie wel een beetje trekken
heb ff gekeken en hij kijkt echt zo van haal me weg hier
die oude sweater die hij aan heeft. Had wat sexiers verwacht
Zo poe hee, wat een vraag 🫠
Haha dat in combinatie met “een heerlijke datenight met papa sjenkie”. Van die naam droog je toch al spontaan op
Hahahaha echt he.
HAHAH gillen dit Deze #momelifehack is vast niet wat Dyson voor zich zag toen ze zo’n ding aan haar toestuurden haha
Hahahaha net als Anna Noosh die hem aanzet zodat haar baby in slaap valt
Dit is zooooo Elise B.
Ik zit Miljoenenjacht te kijken en toen ze de partner van degene die koffers open mag maken lieten zien dacht ik ineens hee die ken ik! Is het Bibian, die samen met Manon een mommyblog had (littlewonderworld). Zou leuk zijn als ze een groot bedrag winnen!
Hahaha ik had precies t zelfde. Maar duurde zo lang voordat ik me herinnerde waar ik haar van kende
Gaat niet best
Ah nee echt sneu he hahah, zelden zo’n lage prijs gezien
Ligt het aan mij of zie je in de stories van Elise Joanne héél erg haar extensions zitten? Volgens mij heeft ze er best wel veel geld voor betaald maar je lijkt best wel kleurverschil te zien t.o.v. haar eigen haar.
Viel mij ook al op. En nadat hier die foto van nikkie gedeeld is let ik er nog meer op.
Maar bij haar kun je het nu overduidelijk zien. Jammer, want volgensmij is het vrij duur.
Vind dat ook met haar bril, steeds goed “duwen “
Hahah ik ook, echt erg. Soms denk ik ‘ik zie niet goed, even m’n bril goed op mijn neus duwen’ en dan prik ik bijna in mijn oog aangezien ik mijn bril dan niet op heb.
Michelle heeft overduidelijk haar voorhoofd laten glad trekken. Stonden beste lijnen in voor haar leeftijd maar daar is niks meer van over. Grappig dat ze daar niet open over is want over dr extensions, nepnagels, bruin uit een potje is ze wel gewoon eerlijk en het is niet dat het niet opvalt dat die rimpels opeens weg zijn.
Lekker op tijd erbij. Ben wel benieuwd waar het bij haar eindigt…