Bedoel je Michelle Bollen? Volgens mij gebruikt ze naast (te)veel make up ook behoorlijk wat filters
Die makeup blijft me echt verbazen
Mij ook want qua kleur heeft het een hoog oempa loempa gehalte. Misschien valt het nog meer op als ze op een foto staat met Jacqueline omdat die iets meer naturel oogt.
Volgens mij zijn dat filters bij haar… je ziet helemaal geen huidstructuur
Edit: hmmmm in het kapten filmpje heeft ze ook helemaal geen beweging in haar voorhoofd. Denk wel dat ze botox heeft inderdaad! Good for her toch.
Ze heeft ook wel eens gezegd dat ze t.z.t. wel iets aan haar frons wilde laten doen.
Maar dat is toch hoe het momenteel nog een beetje werkt in de maatschappij? Over wat highlights is iedereen toch net even wat meer open dan over een botoxje.
Edit: ik denk trouwens dat dat komt omdat als je aan botox denkt je toch gelijk iemand voor je ziet die niet meer op zichzelf lijkt, terwijl het ook heel mooi kan zijn, kijk bijvoorbeeld naar Reese Witherspoon.
Misschien wat minder in de zon liggen bakken
Nou good for her dat ze gewoon kan blijven bakken en een strak voorhoofd heeft
Dit is wel wat meer dan alleen haar frons. Ze had behoorlijke lijnen in haar voorhoofd maar tegenwoordig is het helemaal glad. Er is een foto van tijdje terug van haar met JvP in het PSV stadion en daar zie je wat ik bedoel. Ze begint steeds meer weg te hebben van Maike Kade. De oranje kleur, zoveel nephaar gladtrekken van gezicht en heel veel dure merken. Denk dat elke dag zoveel selfies en videos van jezelf maken wat dat betreft niet meewerkt aan een realistisch zelfbeeld.
Ik zie eigenlijk nergens een foto met groeven of iets wat op een rimpel lijkt?
Lekker boeiend dat iemand botox heeft, ik zou het ook verzwijgen als straks iedereen het erover heeft. De roddelaars in haar dorp zullen wel genieten bij de kapper.
Vind wel echt dat ‘Sjaakie’ ook stééds meer oempaloempa word zeg Waar je mee om gaat …
Je ziet vooral hoe oranje ze (Michelle) is als ze met haar kids in beeld is, dan is het verschil echt insane ahahahaha
Kan de foto niet uploaden maar jvp plaatste hem 13 maart 23 staat nog in haar feed. En in haar stories ook maar bij Michelle zelf vaak veel filters waardoor het contrast best groot was.
@chasingrainbows die zien haar toch sowieso in het echt. De meeste influencers lijken niet eens meer opzichzelf op hun instagram door faceapp en filters.
Ik vind het niet heel opvallend eerlijk gezegd en ook niet onnatuurlijk ogen (niet meer dan anders dus)
Over Michelle gesproken, ik wilde een tijdje terug iets bestellen bij jolie.noé, de kleding vind ik er best leuk uit zien. Maar de reviews zijn me toch een partij slecht! Zowel over de kwaliteit van de kleding als de service
Maar wat had je dan precies verwacht? Het is toch gewoon allemaal synthetisch.
Het is gewoon een makkelijke manier om geld te verdienen. Kwaliteit staat niet voorop.
Je kunt beter bij andere boetieks shoppen want vaak zijn er nog tientallen te vinden die hetzelfde aanbieden voor echt de helft van de prijs. Volgens mij leggen hun de marge x4 ofzo.
boetieks
Niet als er gewoon Temu troep wordt verkocht
Vanuit hun marketing had ik juist het gevoel dat de kwaliteit wel goed zou zijn, maar dat was idd naïef. Niet voor niets ook dat ze loaded zijn