Mommybloggerstopic #10

Jaa zo doen ze het, maar volgens mij hebben ze ook best een grote groep ‘fans’. Vind dat toch een tikje naïef ofzo.

7 likes

Is dat soort kleding ooit van goede kwaliteit?

16 likes

Sorry maar dat huis van de Bellingas, wordt er gewoon boos van.

3 likes

Jezus wat een zure post. Lekker boeiend als zij het mooi vindt, wat maakt dat nou uit. Dat gezeik altijd over het uiterlijk van andere vrouwen.

21 likes

Voel je je persoonlijk aangevallen? Zonder al die opsmuk vind ik haar een stuk mooier dat mag toch? Snap niks van al die jonge vrouwen die naar dit soort ingrepen grijpen maar ondertussen hun ongezonde lifestyle voortzetten van zonnebanken, roken en hele gezicht vol plamuren. Wees op zijn minst transparant met zoveel vrouwelijke volgers🤫

2 likes

Waarom maak jij je zo druk over andere vrouwen? Kun je jezelf ook afvragen…

31 likes

Het is toch totaal niet interessant of jij haar mooier vindt met of zonder? Het gaat er om wat zij mooier vindt

17 likes

Wat bedoel je precies?

2 likes

Ik snap dus echt niet waarom je kleding koopt van iemand die dit draagt zonder stewardess te zijn

96 likes

Hoezo is “je gezicht onder plamuren” (gewoon gezichtsmake-up gebruiken) onderdeel van een ongezonde lifestyle :joy:

11 likes

Ik weet niet wat jij denkt dat er in die oranje tanningdrops en make up zit qua chemicaliën maar gezond zal het niet zijn voor je huid denk je wel maar doelde vooral op het roken de zonnebank en best vaak alcohol.

3 likes

Oh god dat sjaaltje lijkt op van die oilily sjaaltjes van vroeger :cry:

7 likes

Die kon ik niet betalen, maar van de markt waren ze niet van echt te onderscheiden. Wat een mode-flater was dat voor mij.

4 likes

Ze ziet er sws al uit als 50+ dus dit kan er ook nog wel bij.

18 likes

Droeg je ze ook in combinatie met een spijkerjasje? :smiley: Dat was bij ons echt het tenue van de hockeymeisjes op de middelbare school.

11 likes

Ja wat een gedrochten waren dat, en ik droeg ze op de basisschool omg. Ze waren idd vrij prijzig volgens mij ja.

10 likes

Geen hockey meisje maar dit was letterlijk mijn favo outfit :tired_face:

9 likes

Het liefst wel, ja.

4 likes

Whaha die van mn zus ook. Wij deelden die sjaaltjes dacht ik samen. Ik sta gewoon op een klassenfoto in groep 5 met zo’n ding om en een paar vriendinnetjes ook. Wat een giller. En je kon ze ook nooit nonchalant dragen, alleen op zo’n degelijk truttige manier.

12 likes

Oh mijn god ik heb flashbacks😂 ook naar mijn eigen kledingkast

1 like