Mommybloggerstopic #10

Ongelofelijk. Roept wel echt vragen op

1. Waarom zou je een fotoreportage willen van een uitvaart? Voor de ‘memories’ aan deze gezellige dag?
  2. Hoezo op basis van samenwerking? Gaat ze dan ook allemaal foto’s van de uitvaart op haar feed zetten?
3 likes

Dat eerste is best waardevol. De dag gaat langs je heen en “wij” vonden het fijn dat achteraf terug te kijken. Hoe mooi en vol het was in de kerk. De schilderingen op de kist(en), de kleurrijke bloemenzee. Dat kan ik me goed voorstellen.
Maar dat hoeft niet via insta hoor, jee uitvaart ondernemer weet precies wie in jouw regio dat doet :disguised_face:

53 likes

Haha huh heb je dit nog nooit meegemaakt of gezien? Dat komt toch tegenwoordig wel vaker voor? Zeker bij jonge mensen die overlijden. Niet omdat het een gezellige dag is, maar omdat je zo’n dag als dierbare in een soort waan doormaakt en het heel waardevol kan zijn om dan wat foto’s te hebben.

35 likes

Om terug te kunnen denken aan die dag. Op de dag zelf is alles een waas en ben je er echt niet bij. Ik ben zo blij met het fotoboek

50 likes

Zeker, het lijkt mij heel fijn en waardevol om nog eens terug te kunnen kijken en het gevoel van de overleden persoon in je buurt te hebben op het laatste moment op aarde weer terug te kunnen roepen. Helaas toen mijn dierbare dood ging was dat nog niet gebruikelijk maar ik zou er heel wat voor over hebben om dat alsnog te hebben. Dat is niet raar hoor om zulke intense gebeurtenissen vast te willen leggen.

14 likes

Het is ook heel goed voor de verwerking, dus

1 like

Voor sommigen kan zo’n dag inderdaad heel betekenisvol, mooi en dierbaar zijn ja. En zelfs “gezellig” ja.
Dat je daar bepaalde momenten van wil vastleggen snap ik al te goed.
Je kan je judgy toontje een paar tandjes terugschroeven.

13 likes

Feit. Maar dat het op basis van een samenwerking zou moeten, is wel erg triest. Influencers denken werkelijk dat ze alles maar gratis kunnen krijgen. Zelfs zonder enige schaamte.

6 likes

Het lijkt bijna of een insta-verzoek eerder in ze op komt dan gewoon googlen en betalen…

5 likes

Ja maar daar heb ik het ook niet over. Ik reageer specifiek op een comment van iemand die zegt “Waarom zou je deze dag willen filmen?”.
Dat er een hele influencerparty van gemaakt moet worden is weer iets compleet anders.

2 likes

Of het feit dat de Instagram accounts op privé gingen toen de baby was geboren in de hoop meer volgers te krijgen. :face_with_diagonal_mouth:

3 likes

Ja dit werd echt uitgemolken met elke letter.

Haar insta was wel gevuld met meer dingen dan kinderen, want ze is ook zangeres en ze zijn eigenaar van een dansschool, maar door haar verlof zie je dat nu niet en draait het vooral om de kinderen. Vond die afwisseling wel leuk en volgde ze ook deels daarom.

Maar dat schooien om samenwerking icm met een uitvaart vind ik echt schaamteloos dus vind ze een stuk minder leuk nu

4 likes

Blijkbaar krijgt Jacqueline (van Koen en Michelle Bollen) veel kritiek omdat ze nu weer op vakantie is met het hele gezin van Michelle en Koen en niet met haar eigen kinderen. Waar bemoeien mensen zich mee :smiling_face_with_tear: voor het zelfde geld zijn haar kinderen met haar ex op vakantie nu het meivakantie is, had Jacqueline dan die 1 of 2 weken per se in Nederland moeten blijven? Echt moedermaffia op haar best weer

30 likes

Ergens snap ik de verontwaardiging omdat Jacqueline op Instagram roept dat haar kinderen áltijd mee mogen, maar dit de derde vakantie op rij is waarbij haar kinderen niet meegaan. Maar geen idee hoe zij dit achter gesloten deuren hebben bedacht en afgesproken. Snap niet de behoefte van mensen om kritiek te leveren onder een Instagram post.

10 likes

1 berichtje toch maar? Olifant > mug.

2 likes

Schijnt dat ze heel veel negatieve comments verwijderd.

4 likes

Ik snap oprecht niet waarom iemand dat vraagt. Wat interesseert het je nou hoe een ander z’n vakanties regelt…

5 likes

Edit, onnodige speculaties dus weggehaald

6 likes

Oke dan, Willemijn die vergeet dat ze vandaag jarig is. Het is blijkbaar dat haar moeder haar belde om haar te feliciteren (zie Insta). Maar dan hebben Jurre en de kinderen daar dus ook niet aan gedacht of niets voor gedaan. Ik zou echt wel teleurgesteld zijn als mijn man en kinderen niets voor mijn verjaardag zouden doen in de ochtend, maar misschien is that just me :sweat_smile:

55 likes

Nah, je vergeet toch niet dat je zelf jarig bent. Dat geloof ik echt bijna niet. Ik doe ook niet vaak iets boeiends op mijn verjaardag, maar je kijkt toch vaak in je agenda/kalender en weet toch wel welke dag het ongeveer is.

31 likes