Mommybloggerstopic #10

Dat weet ik niet, misschien was het maar tijdelijk? Ff teruglezen op Viva dan kom je er vast wel achter :rofl: kan ook zijn dat ik het fout heb hoor

5 likes

Volgens mij hebben ze het gewoon opgezegd omdat ze toch altijd bij Bollen was en alleen maar dubbele lasten hadden zo, dat heb ik tenminste opgeslagen

5 likes

Jaa en t had volgens mij ook te maken met afspraken met haar ex dat de kinderen in buurt moesten blijven wonen, misschien minimaal een jaar tot eea vastgelegd en stabiel is ofzo?

2 likes

Ja het is Insta (of YouTube) official. Ik geloof dat ze na een vakantie niet meer weg is gegaan en dus wonen ze nu officieel met zijn 10-en of 7-en samen. Afhankelijk van of de kids er wel of niet zijn.

Edit: Zie deze vlog vanaf 36 min.

5 likes

De nieuwe insta reel van tien… why

9 likes

Wauw echt heel erg dit, zucht. Ik zeg het niet graag, maar als een man dit zou maken zouden we nog niet klaar met hem zijn. Echt niet grappig en niet okƩ :expressionless:

10 likes

Er zijn gewoon mensen die dit hilarisch vinden :weary:

10 likes

Pfffff hihaho lachen met Tieneke

3 likes

Ik snap ook nooit waarom zij content maken voor Easytoys. Dat domme gegiechel als het over seks gaat altijd bij die twee

5 likes

Hilarisch

Ik heb nooit van ā€œBen wel nodigā€ gehoord.

9 likes

Dat is Gronings

14 likes

Maar dit! Het is echt een Tineke. Wat doet Tineke weer reuze lollige dingen op haar Insta, echt uniek! En zo taboe doorbrekend! Hihihihihi.
Hilarisch. *dept ogen met een Tena Lady.

Jammer dat Insta geen glitterplaatjes heeft.

21 likes

Ook ver daaronder te horen helaas

2 likes

Dat heb ik als Groninger nog nooit gehoord.

7 likes

Spreek je nooit iemand uit Groningen :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik moet toegeven dat ik het ook altijd zeg. Groeten van een Drent.

4 likes

Haha ja dat wel. Ondanks dat ik verhuisd ben woont al m’n familie daar nog wel. Maar het zal er misschien mee te maken hebben dat ik in de stad ben opgegroeid ipv de diep Groningse gebieden eromheen.

4 likes

Is wel iets noordelijks denk ik. Ik kom uit Drenthe en maak me er ook schuldig aan als ik er niet goed op let…

3 likes

Volgens mij is het ook iets Drents ipv Gronings! Mijn familie uit Drenthe doet dit ook

7 likes

Ja of menstrueren van het lachen ofzo? Raar

7 likes

Hoe zou dat moeten werken?

5 likes