Dat weet ik niet, misschien was het maar tijdelijk? Ff teruglezen op Viva dan kom je er vast wel achter kan ook zijn dat ik het fout heb hoor
Volgens mij hebben ze het gewoon opgezegd omdat ze toch altijd bij Bollen was en alleen maar dubbele lasten hadden zo, dat heb ik tenminste opgeslagen
Jaa en t had volgens mij ook te maken met afspraken met haar ex dat de kinderen in buurt moesten blijven wonen, misschien minimaal een jaar tot eea vastgelegd en stabiel is ofzo?
Ja het is Insta (of YouTube) official. Ik geloof dat ze na een vakantie niet meer weg is gegaan en dus wonen ze nu officieel met zijn 10-en of 7-en samen. Afhankelijk van of de kids er wel of niet zijn.
De nieuwe insta reel van tien⦠why
Wauw echt heel erg dit, zucht. Ik zeg het niet graag, maar als een man dit zou maken zouden we nog niet klaar met hem zijn. Echt niet grappig en niet okƩ
Er zijn gewoon mensen die dit hilarisch vinden
Pfffff hihaho lachen met Tieneke
Ik snap ook nooit waarom zij content maken voor Easytoys. Dat domme gegiechel als het over seks gaat altijd bij die twee
Dat is Gronings
Maar dit! Het is echt een Tineke. Wat doet Tineke weer reuze lollige dingen op haar Insta, echt uniek! En zo taboe doorbrekend! Hihihihihi.
Hilarisch. *dept ogen met een Tena Lady.
Jammer dat Insta geen glitterplaatjes heeft.
Ook ver daaronder te horen helaas
Dat heb ik als Groninger nog nooit gehoord.
Spreek je nooit iemand uit Groningen Ik moet toegeven dat ik het ook altijd zeg. Groeten van een Drent.
Haha ja dat wel. Ondanks dat ik verhuisd ben woont al mān familie daar nog wel. Maar het zal er misschien mee te maken hebben dat ik in de stad ben opgegroeid ipv de diep Groningse gebieden eromheen.
Is wel iets noordelijks denk ik. Ik kom uit Drenthe en maak me er ook schuldig aan als ik er niet goed op letā¦
Volgens mij is het ook iets Drents ipv Gronings! Mijn familie uit Drenthe doet dit ook
Ja of menstrueren van het lachen ofzo? Raar
Hoe zou dat moeten werken?