Kan het niet zijn dat Djurre weer weg is voor zijn werk? Die kinderen zijn natuurlijk nog jong, dus als djurre er niet is snap ik wel dat zij het vergeten.
Ik vind haar geen slechte moeder maar ik dacht wel āzielig voor haar kinderenā dat die er (weer) niet bij zijn
Wat een speculatie weer allemaal. Misschien is hij wel iedere vakantie met zān kinderen weg.
En ik betwijfel echt of er iets gezegd zou worden als die vader een paar keer zonder kinderen op vakantie zou gaan. Een vader geen probleem, maar een moeder zonder kinderen op vakantie. Nee dan doe je ze echt wat aan ineens.
Nee ze zegt op insta dat ze met hem zat te kletsen toen haar moeder belde. Ik kan me hier zo niks bij voorstellen dat ik mijn eigen verjaardag zou vergeten
Geloof er niks van! Willemijn is het meest georganiseerde mens ever ooit imo
Idd, wat een gelul.
Oh dan is het gewoon onbeschoft š«¢
Nah, maar als ze het zelf zo belangrijk had gevonden dan had ze toch wel eerder wat hints gegeven ofzo. Of het in ieder geval van te voren besproken. Misschien vindt ze het zelf echt niet zo belangrijk. Kan toch gewoon.
Niet iedereen vindt zijn/haar verjaardag een big deal
Djurre was gewoon thuis ook. Lijkt me best gek als iedereen het vergeet
Nee dan had hij er toch alsnog aan kunnen denken!
Ik ook niet. Voor hetzelfde geld zijn die kids precies in die periode bij hun vader ofzo?!
Vind het wel een vreemd verhaal hoor. Mijn verjaardag komt elk jaar vooraf wel ter sprake of/waar/wanneer ik het wil vieren, og iemand langs kan komen die dag, cadeauwensen etc. Ik kan me niet echt voorstellen dat je totaal geen idee hebt
zelf zou ik op dat tijdstip idd te murw zijn om me te realiseren welke dag het is (en welk jaartal, en mijn naam) maar zij is rond dat tijdstip al minstens anderhalf uur klaarwakker
Een Wil&Tien verjaardagskalender voor op de wc
Kan me herrineren dat toen ze op wintersport gingen dat ze toen iets had gezegd dat ze het jammer en pijnlijk vond dat de kinderen niet mee konden maar dat ze niet in haar eentje te beslissen heeft hierover. Dus wellicht dat de vader van de jongens er anders over denkt of wat dan ook. Ze wil zelf in iedergeval heel graag dat de kids ook mee gaan.
Kan het zo zijn dat de kinderen wel mee zijn maar niet in/op beeld komen?
Zij gaan toch altijd naar een hotel waar eigenlijk geen kinderen mogen. Of is dat maar een fabel? Misschien vond het hotel 4 kinders wel genoeg.
Denk het haast niet, de kids zijn thuis ook wel vaker in beeld maar ook dat is een invulling.
Het is hun co-ouderschap, moeten ze zelf vorm aan geven en keuzes in maken. Is al lastig zat zonder dat tig mensen meekijken en een mening hebben. Beetje risico van het vak maar zou er gewoon van uitgaan dat hierover gewoon duidelijke afspraken zijn gemaakt die verder niemand aan gaan.
Is ook maar net wat je wil uitstralen naar je kinderen toe. Ik zou ook niet iedere vakantie weg willen, ik wil niet dat het de standaard word om iedere vakantie op vakantie te gaan.
Ik zou wel willen dat het standaard is, maar ben helaas niet loaded.