Volgens mij vertelde ze het in een live
Het stond inderdaad in haar stories maar die is verwijderd.
Nee ik zie de story nog wel, het is een reactie op een DM die ze van een volger heeft gekregen (staat in vrij kleine tekst er onder). Nu 8 uur geleden geplaatst
Ze was vanmorgen live en die heeft ze niet opgeslagen. Iemand reageerde daarop in haar dm en dat bericht heeft ze gedeeld, met daarbij een tekst over haar scheiding.
Speels meis.
Ben ik er net achter wie je ook alweer was, heb je account alweer verwijderd
Omg, niet bij te houden hier
Het magische getal 3 betekent veel voor je en kom je overal tegen
Brrr terug naar de jaren vijftig van de vorige eeuw!
Ik zit blijkbaar heel erg in mijn mannelijke kracht, gelukkig is mijn man daar best blij mee
Blegh nog zo n enge tradwive die niet doorheeft wat ze aan het doen is
Wat walgelijk dit. Laat je man ook eens een pot openmaken, ook al kan je het zelf, dat laat hem lekker mannelijk voelen
Ga wel echt stuk om dat eindshot. Hoe ze zo half op zijn rug hangt met dat rokje helemaal scheef en dan hij met die lelijke korte broek met sokken
Dat is ook de allermooiste coachtruc ooit. ‘Als dit jou raakt, ligt het niet aan mijn complete nonsens, maar aan jou. Doe er iets mee, kijk het áán, koop mijn cursus…’
Ondertussen mijn vriend als ik de pindakaas niet zelf open krijg:
Doet me echt denken aan de Duggar Family en dat soort types.
Je naam is overigens zichtbaar.
Ja ze kan haar benen niet eens fatsoenlijk optrekken om haar man heen omdat ze dan in dr ondergoed zit waarschijnlijk
Wel lief dat Vita ook een cadeautje heeft voor de pedagogisch medewerkers van Louis zijn groep. Als traktatie voor zijn verjaardag.
Ik zie alleen maar bellenblaas? Of is dit sarcastisch?
Haha nee. Ze heeft iets van rituals (te zien in de vlog).