Mommybloggerstopic #10

Iemand lid van de besloten groep van Willemijn? Ik zou echt niet weten hoe je het ingewikkelde recept van een omelet met spekjes en kaas moet maken :thinking:

11 likes

Het is idd net zo eenvoudig als je zou verwachten​:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

RECEPT :fried_egg:

6 eieren
Scheut melk
Peper en zout

Ontbijtspek of spekblokjes
Stuk of 10 tomaatjes
Geraspte kaas
Verse peterselie (optioneel)

Mix de eieren, melk, peper en zout. Bak het spek aan in de pan in wat roomboter. Als het spek gaar/knapperig bak je de tomaatjes kort mee. Giet het eimengsel in de pan en laat op middelhoog vuur met deksel op de pan garen.

Als de bovenkant bijna gestold is kun je het omelet omdraaien met behulp van een groot bord of de deksel. Laat de andere kant nog een paar minuten bakken.

Top af met geraspte kaas en verse peterselie. :ok_hand:t2:

14 likes

Ik denk dat Moeke sarcastisch was en niet echt het recept wilde

1 like

Haha ja dat snapte ik, maar vond het wel mooi m hier te posten. Dat het recept dus Ă©cht zo ontzettend basic is als je al denkt😆 (ik hoopte nog op een twist in het recept of iets, maar nee).

9 likes

Keek net de vlog van Elise en daar gebeurde toch weer iets ongelofelijks. De Ibiza outdoor winkel uit Nederland komt allemaal meubels leveren op Ibiza voor in hun “authenthieke” Spaanse huis😂

67 likes

Hahahahahaha

8 likes

Hahaha ja heel bijzonder!

2 likes

Kelly C die zichzelf nu een carnivoor dieet heeft aangemeten :face_with_raised_eyebrow: :dizzy_face:. Heeft te maken met haar diabetes, maar ik schrik toch wel heel erg van het bord met een enorme steak, twee worsten en gebakken eieren (een jaar geleden ofzo aten ze nog vegetarisch?).

10 likes

Is ze na 2 weken weer beu joh

2 likes

wait, what? Ik heb dat ‘dieet’ vaker voorbij zien komen en schijnt idd dat mensen met diabetes daar lekker op gaan, maar dat past echt zó niet bij het beeld wat ik van Kelly heb
 :sweat_smile:

4 likes

ja het is echt een krankzinnig ‘dieet’; geen groente, geen fruit, alleen dierlijke producten. Rijmt inderdaad niet met het beeld wat ze verder van zichzelf probeert af te geven.

4 likes

Oh ik vind het juist precies in haar straatje passen. Ze is de laatste tijd ook helemaal into ‘vrouwelijke energie’ enzo? Dat is echt precies wellness rechts toch. Was ze ook niet wappie tijdens de coronatijd?

66 likes

Want van groente, fruit en vezels raken je darmen alleen maar geïrriteerd
 Zo achterlijk en gevaarlijk dit dieet

6 likes

Vrouwelijke energie en carnivoor vind ik dan weer niet samen gaan :joy:

14 likes

Een grap over worsten ligt voor een open doel

10 likes

Ja jawel het komt allemaal uit diezelfde conservatieve/ wappie hoek.

15 likes

Ja volgens mij deed Vita dit ook een keer :joy:

3 likes

Elise Boers heeft een anafylactische shock gehad door het eten van noten in een restaurant dat blijkbaar haar allergie niet serieus genoeg heeft genomen of een foutje heeft gemaakt. Ze heeft 24 uur op de IC gelegen en het is blijkbaar kantje boord geweest. Ik zou echt nooit meer iets durven eten wat ik niet zelf heb klaargemaakt.

16 likes

Ja brr eng joh! Wat kut van dat restaurant. Pinda/noten allergie kan zo heftig zijn!

6 likes

Echt verschrikkelijk ja! Ik vind haar bericht heel netjes verder. Er zijn mensen die de naam van het restaurant zouden noemen.

4 likes