Wat een vreselijke ervaring voor haar. Denken dat je dood gaat/bijna dood gaan en dat het lang duurt voor er hulp is lijkt me echt afschuwelijk.
Wow mega naïef van mij, maar ik wist niet dat de allergische reactie zo sterk was. Je ziet altijd in films dat iemand een epipen krijgt of idd adrenaline shot in het ziekenhuis, en daarna zijn ze weer helemaal happy de peppy. Wist niet dat het zelfs na meerdere malen adrenaline het nog zo kritiek kon zijn. Heb je wel eens meegemaakt dat een patiënt het niet haalt? Doodeng.
Maar das lastig he je eigen fouten toegeven.
Dat gelukkig niet! Er zijn opties om met spoed de luchtpijp bv open te snijden of stap ervoor iemand te intuberen (buisje in de keel als dat nog kan ā¦).
Nooit gezien, eigenlijk.
Nou inderdaad, en ook voor Wout die erbij stond en niks kon doen. Echt een klote allergie zeg!
Ja lijkt me echt machteloos⦠halfuur in doodsangst toekijken met je baby erbij & niks kunnen doen, vreselijk
Ze kreeg nu ook een gerecht waar echt noten in verwerkt zaten, dat is echt veeel heftiger als āsporen vanā (en dat zijn vaak al heftige reacties). Collega van mij kreeg als rode vlekken als ze iemand drie kussen gaf die daarvoor borrelnoten had gegeten. Notenallergie is echt next level joh.
De basisschool van mijn kind is daarom volledig notenvrij geworden.
(Hoewel mijn partner toch een keer per ongeluk boterhammen met pindakaas had meegegeven⦠Gelukkig geen kind met allergie in de klas.)
Toen opeens zoān gigantisch zonnebloem-olie tekort was gingen ook veel restaurants opeens dingen bakken met arachide-olie. Maar gaven dat niet allemaal door. Ik heb gelukkig geen dodelijke allergie, maar āgewoonā een heftige reactie, maar alles er meteen uitkotsen was ook een nieuwe ervaring.
Het lijkt me heel heftig. Ik begrijp ook goed waarom ze zo bang was met W&L en het introduceren van noten.
Kelly caresse die zichzelf ooit een army wife noemde, daarna een zakenvrouw die vegetararisch at, nu een tradwife die een carnivoor dieet volgt. Haha das toch best grappig.
Sowieso dat carnivoor dieet kan ik echt niet over uit. Scrollde net op insta weer langs zoān zogenaamde Healthfluencer die een rauwe steak zit te eten met ernaast een staaf roomboter en een hoopje zout en dan ieder stuk rauw vlees dat hij afsnijdt belegt met een stuk roomboter en zoutvlokken.
Dan hebben we hier toegang tot betaalbare voeding (groenten, fruit, noem maar op), hoeven we geen hongersnood te lijden of oorlogen te trotseren, en dan gaan mensen alsnog kiezen voor de meest bizarre diƫten en claimen dat die zogenaamd gezond zouden zijn. Dat soort mensen hebben echt tijd te veel als dit hun voornaamste zorg is. Ik erger me er ongelooflijk aan
Haha ja het lijkt me echt vreselijk en ook zo eentonig. In een vlog liet kelly dan een beetje zien wat ze eet. Ik heb niet echt aandachtig gekeken maar roerei van 5 eieren met 5 plakken bacon en als avondeten een bord gehakt met een klont roomboter. Je kan mij niet vertellen dat je dan van je avondeten kan genieten
Mensen slaan altijd door met dieet. Al dat vlees is slecht voor je darmen en je slechte cholesterol (LDL) + heel veel eieren ook. Balans + beweging (en weinig alcohol) is gewoon key⦠dan kun je ook je diabetes goed onder controle houden met leefstijl.
Wat ik me ook afvraag is of je wel al je voedingsstoffen en vitamines binnen krijgt met zoān carnivoor dieet. Of slik je dan ook een rits supplementen?
Maar misschien is dit meer iets wat ik moet Googlen ipv in het mommy influencer topic vragen
Ik moet iig al kokhalzen bij het idee dat ik een carnivoor dieet zou naleven. Terwijl ik best van ei met spek en kaas houd
Nee natuurlijk niet
Ze heeft nu ook een story dat ze een carnivoor cheesecake aan het bakken is??? Wil niet eens opzoeken wat voor een gruwelijkheid dat is
Het ziet er ook niet uit. Zit sowieso geen bodem in, dus denk dus alleen de cheese?