Ik zou ook doodongelukkig worden als ik over álles zo zou overdenken. En dan ben ik al een professioneel overdenker, dit is echt next level.
Ik denk serieus dat hier een kern van waarheid in zit. Ff een complete aanname, maar als je naast je ouderschap nog een reguliere baan hebt of onderneming die niet compleet op je eigen leven gefocust is, heb je (ik, dus n=1) veel minder tijd om alle basale momenten van je leven zo uit te vergroten. Denk dat (wederom aanname) een al snel piekerend mens hier veel gelukkiger van wordt.
Billie rose proost op een spannende week. Ik gok op weer een verhuizing.
Ze waren volgens mij alweer een tijdje op zoek naar wat anders. Ben benieuwd of ze dit keer wel blijven of na een paar maanden toch Amsterdam weer missen.
Ja daarom denk ik ook dat het goede nieuws een nieuw huis kan zijn. Ja ben ook benieuwd en ook vooral hoelang ze daar dan zullen blijven.
Jezus ik word al moe van het idee, continu verhuizen.
Lijkt me enorm vermoeiend. En dan weer buiten Amsterdam en halfjaar later weer terug naar Amsterdam ‘want kan niet zonder Amsterdam’.
En lijkt me ook sneu voor die kinderen, die zitten toch ook al op de basisschool. Dan moeten die iedere keer van school wisselen.
Vita die zelfs op vakantie zo’n moedermaffia filmpje opneemt, ik zie al helemaal voor me hoe zij die sketches daar uitvoert en Ro dat allemaal filmt
Vita. Ze lijkt me echt gezelig.
Die enorme Ipad met zo’n hoesje is echt on point : D
Haha ja die ringtone ook, al blijft die eerste toch echt m’n favoriet
Ja vind Vita ook leuk. Leuker (en normaler) dan Elise. En vind Roderick ook veel meer likeable dan Wout.
Geen idee of dit helemaal het goede topic is maar ik krijg de laatste tijd hele tijd posts van Sofie Lambrecht op mijn Voorgesteld pagina. Ik ben zo hard aan het twijfelen of het nou een sketch is of niet ze is dus “thuisblijfmama” en helemaal wholesome voor haar familie aan het zorgen, maar ze legt het er zo dik bovenop dat ik soms denk dat het nep is. Laatst zei ze dat haar 145 maanden oude zoon zin had in een ijsje
maar ze heeft wel weer helemaal een blog enzo, het lijkt ook wel weer echt te zijn.
Iemand die hier meer van weet?
Ik weet niet meer waar ik dit vandaan heb, maar het schijnt dat zij met iedere hype meewaait en een tijdje terug nog zo’n zeemeerminnen stijltje (?) had en nu dus met haar ogen dicht en een vreselijk zelfingenomen lachje een soort cottage core/stay at home mom gebeuren nadoet. Maar dan net niet. Beetje Nara Smith/The Ballerinafarm stijl, maar dan ergens in een Vinex-wijk met een Bryunzeel keuken. Het is tenenkrommend in ieder geval en volgens mij (helaas) absoluut geen satire.
Nachtmerrie materiaal:
Neeee dit kan toch onmogelijk echt zijn???
Die dichte ogen…
Dit is echt van die tradwife-geïnspireerde content lijkt me? Inspelen op de trend?
Wel echt een mooi ijsje
Kwam haar ook al enkele keren tegen. Ze heeft ook enkele tenenkrommende dingen gezegd over stay at home mom zijn, dat die geen verlofdagen krijgen.
Ze lijkt inderdaad ook mee te springen op iedere hype
Ik zie ook meerdere comments met rage bait, dat is echt wel toepasselijk😆